Guest Belgerpia Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Næææ... det må snurres inn igjen. ... Siter
Tabris Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 "passet på å dåne litt høyere." Siter
Symra&Pippin Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 @Tinkie, hahahah Jeg har jo allerede skrevet et kapittel, så jeg syns @Pippin&Symra skal få lov! Jeg kan skrive hvis jeg får lov. 3 Siter
Tekopp Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Det er ett mirakel hvis alle overlever frem til julegavene skal åpnes gitt! 2 Siter
ida Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Jeg kan skrive hvis jeg får lov. Du får veldig lov Siter
Tinkie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Av meg og, @Pippin&Symra ! Jeg fulgte så intenst nøye med på hvem som var nevnt hvor i fortellingene at jeg glemte helt å se hvem som hadde skrevet hva 1 Siter
MegaMarie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Hahaha, dagens var den beste så langt syns jeg @Tinkie! Utrolig bra skrevet 2 Siter
Debbie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Så utrolig bra skrevet, jeg storkoser meg. OG håper de finner folk, og kondomer!!!! Siter
ida Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Så utrolig bra skrevet, jeg storkoser meg. OG håper de finner folk, og kondomer!! Er det sikkert at Rune Rudberg i rosa grilldress får napp? Siter
Debbie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Er det sikkert at Rune Rudberg i rosa grilldress får napp? Med dop, drap og det store godset med masse rare rom- så er det fare for det......... Siter
marjea Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 OMG - for et julemareritt! Er glad jeg ikke er på det godset jeg Siter
Mackenzie Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 OMG - for et julemareritt! Et glad jeg ikke er på det godset jeg Ja fysj, når Rune Rudberg har ankommet er jeg jaggu glad for at det ser ut som jeg har blitt sporløst forsvunnet fra Godset Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
xxx12345 Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Rune Rudberg i rosa grilldress må vel være alle mareritters mor... 1 Siter
ida Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 OMG - for et julemareritt! Et glad jeg ikke er på det godset jeg Det har du lite kontroll over, skal jeg si deg! Sonen har all makt 3 Siter
marjea Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Det har du lite kontroll over, skal jeg si deg! Sonen har all makt Nei, jeg er nemlig opptatt helt frem til jul ( ) Siter
plutte Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Haha, Rune Rudberg er ein rosa julenisse! Har med gaver i posen sin til alle sonedamene. 2 Siter
Tommy Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Haha, Rune Rudberg er ein rosa julenisse! Har med gaver i posen sin til alle sonedamene. Spørs om ikke dere kan tenkes å ha noen gaver til han også. Hvis du har sett bildene forstår du hva jeg mener Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Desember 2014 Rapporter Skrevet 13. Desember 2014 Ja fysj, når Rune Rudberg har ankommet er jeg jaggu glad for at det ser ut som jeg har blitt sporløst forsvunnet fra Godset Sent from my iPhone using Tapatalk Enig med du Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Tinkie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 @MegaMarie Tusen takk! Jeg storkoste meg da jeg skrev @Pippin&Symra !!! :lol: Dette blir jo bare bedre og bedre! 1 Siter
Anette Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 *gapskratter* Sette Anette på lading *ler og ler og ler* Jeg har hikstet ukontrollert og hundene måtte sjekke om det gikk bra med meg :lol Det tok kanskje litt av i fantasien... . Litt Hva tenkte jeg på, tur med AnetteN og SFX kl.06 Skjegg ja! har jeg blitt varulv? Eller har mine østeuropeiske-sigøyner aner begynnt å skinne igjennom? Ja, altså.. du kan alltids putte meg i en pulk kl 6 på morgenen og når fikk du skjegg?! Så utrolig morsomt jeg ler så Prima blir nesten betuttet her Og AnetteN er jo kommet lengere på utviklingstadiet enn hos andre, med egen lader og minnekort jeg er jo litt cyborg så veldig bra, veldig bra Bare btw, jeg kan ikke ha noe ansvar for noen episoder da jeg har hukommelse og hjernekapasitet på rundt -50 for tiden 1 Siter
ida Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Bare btw, jeg kan ikke ha noe ansvar for noen episoder da jeg har hukommelse og hjernekapasitet på rundt -50 for tiden Du er jo nylada! 2 Siter
Recommended Posts