Tommy Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Noen kommer på ærlig vis, noen kommer på mystisk vis, noen kommer tilogmed to ganger Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit. 13 Siter
Martine Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit. 1 Siter
Teserere Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit. Skjønner ikke hva du mener... Siter
Tommy Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Skjønner ikke hva du mener... Bra. Da er det enda håp for deg! Siter
Martine Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Bra. Da er det enda håp for deg! Er det ikke håp for meg, da? Siter
Tommy Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Er det ikke håp for meg, da? Du er en like stor gris som meg. Velkommen til bingen 3 Siter
Martine Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Du er en like stor gris som meg. Velkommen til bingen Siter
Poter Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 *ler høyt* Har nettopp fått oppdatert meg på kalenderen. For noen historier! Og Charlotte som truer med hagle i labradordebatten! Det var jo kjempeeffektivt!! Kan også skrive om det trengs. PS. Stolt av Eine som apporterer tallerkener og egg. 4 Siter
Debbie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Jeg ler og ler, og begynner å lure på @Siri faktisk er Siri? For det er jommen et hus med mange krinker og kronker, og hemmelige ganger. Og hundene da- hva med hundene? Er det ingen tjuvparring, stjeling, røyting, osv. Prima må inn, da blir det party hos bikkjene Siter
Siri Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Jeg ler og ler, og begynner å lure på @Siri faktisk er Siri? For det er jommen et hus med mange krinker og kronker, og hemmelige ganger. Og hundene da- hva med hundene? Er det ingen tjuvparring, stjeling, røyting, osv. Prima må inn, da blir det party hos bikkjene Siter
Mud Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Bikkjene er altfor veloppdragne. Dere kan få låne en Puli 1 Siter
Mackenzie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Jeg tror jeg har fått magiske evner, for jeg dukker opp og forsvinner like fort fra dag til dag, helt på mystisk vis! Eventuelt er jeg så liten at folk kanskje bare ikke ser meg 1 Siter
Yodel Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Kan noen vennligst sende en sporhund, gjerne med medhjelper til Kristiansand? Vi fortsetter med lusking og sondering av området. Hunder er jo -teit nok- ikke lov i parken, men i natt praiet vi en ro-båt og rodde over Kjuttavika inn i Sabeltanns rike i nattens mulm og mørke. Det var overraskende enkelt. Med oss i båten var Prince, Anettes Kasko og @Bananens Kamar, tre basenji hannhunder. Basenjien funker supert som spor-hunder, men tydeligvis ikke på smokker. De førte oss rett inn til løvene, og jagde innstinktivis hele flokken mot oss. Heldigvis valgte Mikroyodel akkuratt dette tidspunktet til å savne smokken sin høyt og inderlig, hvilket medførte at løvene ble vettaskremt og løp i alle retninger slik at vi klarte å komme oss uskadd ut av området. Basenjiene er forbannet på oss. Her kommer de og serverer middagen på sølvfat, og vi saboterer. Vi får håpe de tilgir oss snart, men stort mer hjelp fra den kanten tror jeg ikke vi kan regne med. Det minner meg om den gangen min første basenji drev en fullvoksen elg-okse mot meg mes vi var ute på ridetur. Nei, nå sporer jeg av. Hvordan går de med mine 13 drektige små-piker på godset? I want to come home for christmas (and puppy-time!). 9 Siter
Siri Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 Neste episode kommer i morgen tidlig - jeg greier ikke å sitte her til klokka bikker 12 i kveld altså . 3 Siter
Margrete Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 *gapskratter* Sette Anette på lading *ler og ler og ler* 6 Siter
Cavalierflat Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Haha! Dagens episode reddet dagen altså sitter på togstasjonen og ler og ler 1 Siter
Siri Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 *gapskratter* Sette Anette på lading *ler og ler og ler* Det tok kanskje litt av i fantasien... . Haha! Dagens episode reddet dagen altså sitter på togstasjonen og ler og ler Siter
Gjest Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Hahaha! Så utrolig bra skrevet!! Siter
Malinka Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Kollegaene mine blir fornøyd, jeg kommer på møtet om 5 minutter i godt humør. Helt herlig! 1 Siter
Tabris Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Jeg vil holde kurs for soniser i tema struktur og Excel-ark. Og KINDEREGGMETODEN. 8 Siter
Guest Jonna Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Hva tenkte jeg på, tur med AnetteN og SFX kl.06 Skjegg ja! har jeg blitt varulv? Eller har mine østeuropeiske-sigøyner aner begynnt å skinne igjennom? Siter
Debbie Skrevet 10. Desember 2014 Rapporter Skrevet 10. Desember 2014 Så utrolig morsomt jeg ler så Prima blir nesten betuttet her Og AnetteN er jo kommet lengere på utviklingstadiet enn hos andre, med egen lader og minnekort Den sekken er jo skummel... og hvilke av tre soniser er borte??? Siter
Recommended Posts