Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Buhund er min fav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heier på buhund og puli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Briarden er min favoritt tror jeg. Estrelaen bevegde seg dårlig... Også synes jeg ikke bananer har noe i finalen å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Briarden er min favoritt tror jeg. Estrelaen bevegde seg dårlig... Du MÅ være min datter :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Buhund her og! den var nydelig. Ikke fan av schæfern, men har sett mye værre. Den var liksom ikke SÅ tung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heier på buhunden! Buhund her og! den var nydelig. Ikke fan av schæfern, men har sett mye værre. Den var liksom ikke SÅ tung. Hjelper nok på at det er en tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Syns det er morsomt å se at ALLE løper ved siden av handler, mens Schæferen løper foran, har ikke sett denne show løpingen til rasen før nå jeg xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Du MÅ være min datter :lol: Ja, nå er det ingen tvil lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Syns sheltien er litt kjedelig? Litt anonym på en måte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heia puli og aussie! Buhund på fjerde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Ja ja beardisen var jo grei... Nå er det bare å lade opp til imorra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Av de fire likte jeg best pyreneeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Tre flotte gruppevinnere så langt, det blir en fin bis-finale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Heier på buhunden! Hjelper nok på at det er en tispe. Jo klart Men det er fortsatt en av de lettere jeg har sett, selv til tispe å være Likte ikke kåringen. Men pyrren var fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Ja, nå er det ingen tvil lengre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jammen, hvem vant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Jammen, hvem vant? Bearded collie vant gruppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Fantastiskt kul för kennel Vi'skaly´s. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Uff, jeg ble lei meg av å se på de nervøse belgerne Også mallen da, som faktisk ble til en maligator.. Terven så ut som den ikke hadde noe imot dommeren da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Dobermann tispen var fin, men jeg liker hannhunden som ble bim, bedre. Ellers har det vært en super dag, toppet av at Diezel sønnen som deltok, ble nr 2 i sin klasse. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Vakker vakker malamute! Likte desverre ikke berneren.. Hvorfor likte du ikke berneren? Kjenner ikke rasen så veldig godt så vil gjerne høre Var også fornøyd med nappen. Ble dog overrasket over hvor lite jeg likte sibben Sibben var typisk britisk Cruft vinner Sibbe. Eneste jeg har likt de siste årene er hun som ble BIR i 2012. Synes Malamuten var fin, men med tanke på hvor ung han er så tror jeg han lett kan bli "over the top" når han er fullt utvokst. Ellers likte jeg både Leonbergeren, Bullmastiffen og Nuffen. Grønlandshund og Canadian Eskimo Dog var jo helt fine typiske representanter for sin rase, men sjelden de rasene når opp. Akkurat som britisk Sibber sjelden blir shortlistet (unntaket er hun fra 2012). Boxeren var jeg overrasket over at han plukket ut. Syns nappen så overraskende bra ut. Ingen synlige folder på beina, synlige øyner. Kan nesten si jeg "likte" hunden. (Enda litt vei å gå med hode, men helt klart noe annet enn på westminister her for kort tid siden) Samme tenkte jeg når jeg så hunden. Overraskende lite hud til nappe å være. I Pastoral likte jeg godt Pyreeren og Buhunden. Mallen likte jeg overhodet ikke (siden den glefsa etter handleren), men lakken likte jeg framtoningen til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Sitter og ser gjennom gruppebedømmingene nå, mye rart og mye spennende! Jeg syntes slett ikke mutten var noe pen, jeg. Massiv, derimot. Elsket dog handleren med leonbergeren, nusset og koset med hunden hvert ledige øyeblikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2015 Hvorfor likte du ikke berneren? Kjenner ikke rasen så veldig godt så vil gjerne høre Jeg er ikke så glad i å kritisere andres hunder offentlig, men jeg kan sende deg en pm i morgen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Hey! Fin Lakke og morsom Puli? ? Mine raser jo! Bilder please! Kidden har tatt pc'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Jeg har hatt lite tid til å følge med i år, men i dag må jeg få med meg ag kjenner jeg. Morsomt med kjentfolk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts