SiriEveline Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Her er veteranen i familien, mammas kleiner Chico med premiene fra årets D4A: 4 Siter
Easy Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Korthårscollien Nelson, snart ni år lever etter mottoet om at skjønnheten kommer innenfra 6 Siter
Sunlily Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Lille Rocky-gutten <3 10 år på bildet, og gikk bort 1 og 1/2 år etter... Han var virkelig en glad og spenstig liten sak 2 Siter
Guest Christine Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Åh, det er noe med disse veteranene altså Siter
Ganzie Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Øyenstenen min Ganzie, straks 12 år. Like gal som før, og åpenbart ingen forståelse for at hun egentlig burde være pensjonist Konkurrerte i lydighet senest i sommer, trener agility når det passer seg slik, går spor og går og jogger tur med meg og Inya og er like aktiv som før. 5 Siter
charlotte Skrevet 16. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2015 Fra noen uker siden, Lisa på 10 år Gamle fine hunden min. 6 Siter
MegaMarie Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Blondie, fyller 10 år i sommer. Begynt å bli litt gråere og lysere i ansiktet. Til forskjell for noen år siden. 6 Siter
MonicaT Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Toya, blir 14 år i juni Har mistet hørsel, men er med på turer. Brukes ikke til jakt noe mer. 12 Siter
MissHeike Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Veteraner, det er noe eget ved dem, så mange fine bilder her inne. Siter
Caroline Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Saeta fylte 10 år den 7. april. 4 Siter
jaktlykke Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Nå er Amigo blitt over 10 år gammel Han brukes ikke lenger aktivt i tjeneste som ettersøkshund, men vi konkurrerer litt i blodspor på gøy. Det er ingenting i veien med nesa i alle fall; han gikk et åtte dager gammelt blodspor i går og det gikk nesten helt knirkefritt Han sovner fortere, sover dypere og snorker mer enn han gjorde som yngre. Lårmusklene er blitt litt mindre men ellers er han i god form og i godt humør. 6 Siter
MegaMarie Skrevet 16. April 2015 Rapporter Skrevet 16. April 2015 Saeta fylte 10 år den 7. april. Jeg syns liksom sheltier aldri ser gamle ut Vakker er hun! Nå er Amigo blitt over 10 år gammel Han brukes ikke lenger aktivt i tjeneste som ettersøkshund, men vi konkurrerer litt i blodspor på gøy. Det er ingenting i veien med nesa i alle fall; han gikk et åtte dager gammelt blodspor i går og det gikk nesten helt knirkefritt Han sovner fortere, sover dypere og snorker mer enn han gjorde som yngre. Lårmusklene er blitt litt mindre men ellers er han i god form og i godt humør. Enda en som ikke ser gammel ut. Vakker 1 Siter
Maria Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Verdens beste hoppeloppe snart 10 år. Fortsatt utrolig sprek, men litt tunghørt og masse egne meninger. Hun hopper rett opp og ned som en kenguru og biter ennå i buksebeina våre. Alltid like glad og fornøyd. Går limt til beina våre på tur og er vanvittig trofast. Ingen over og ingen ved siden. Jeg elsker denne hunden, jeg. Once in a lifetime-hund. 5 Siter
Guest Jonna Skrevet 19. April 2015 Rapporter Skrevet 19. April 2015 OMG Talli er også medlem der nå med sine 8 år Bildene tatt av @Siri Siter
Guest Christine Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Vegas på 8 er også blitt veteran. Årene går litt vel fort synes jeg.. Siter
Guest 2ne Skrevet 17. Mai 2015 Rapporter Skrevet 17. Mai 2015 Jeg har bare hatt en veteran jeg, så jeg legger ut bilde av han. Verdens beste Gubbelille 23 år siden han ble født (den 15 mai), 10 år siden han ble borte. Gubbelille og Herverket Fra en av våre siste turer sammen, da ble det veldig tydelig at han var plaget av forkalkningene han fikk i bekkenet etter at han var med i en bilulykke noen år før. Dronningen min, Dina, ville blitt 12 år i dag. Hun ble 8.5 år. Det er fortsatt et tomrom etter henne som ikke lar seg fylle. Satser på at Nora blir en gammel dame, hun blir 7 år om en drøy måned Siter
Betty Skrevet 17. Mai 2015 Rapporter Skrevet 17. Mai 2015 Decoy ble 8 år i februar, så regnes vel som veteran han også. Ung veteran. Lite som minner om at han er 8 år, i alle fall i oppførselen. Skadet seg dessverre for noen måneder siden, men er så godt som kommet seg nå heldigvis. Merker det litt på bevegelsene når han blir sliten bare, ellers har han vært supersprek hele veien (var et mareritt å få han til å ta det med ro etter skaden for å si det sånn ). Bildet er tatt 4 mnd før han ble 8, men han har ikke blitt noe mer grå eller endret seg så veldig siden da. 7 Siter
Toril Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Jeg ønsker meg sånn en veteran igjen.Det finnes nesten ikke noe finere enn en verdig,glad og fornøyd gammel hund . Siter
Tonje Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Felix er også blitt veteran. Min første egne hund som blir det faktisk og jeg håper jeg har han i mange år enda. 3 Siter
Recommended Posts