Krilo Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Samboer: fjellsko Mamma: pysj og varme sokker Mannen til mamma: ?? Mellomste bror: ?? Eldste bror: ?? Kona til eldste bror: ?? Eldste nevø på 13: penger? Han ønsker seg vist en 3d printer, så han sparer penger til det. Minste nevø: klær som han ønsket seg fra jobben min. Pappa: Genser og sjokolade. Kona til pappa: skjerf og en cardigan. Farmor: skjerf og noe godt snop. Familien til samboer får han ta seg av. Gleder meg til sånn midten av desember da jeg har "lov" av meg selv til å begynne å pakke inn alle gavene. Det er så kos Siter
laikamor Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Julegaveideen til min søster pg svoger utgår da jeg spurte hva de trengte av ting til leiligheta. Utstyr til kjøkkenet trengte de ikke.. Så da er jeg tom for ideer.. Hva gir man til ei bortskjemt søster som er sær og nettopp flytta inn til typen? Sent from my iPhone using Tapatalk Abonnement på et eller annet blad? Hudpleie? Spasett? Time til massasje, kinobillett ol? Mine brødre får abonnement på vi menn. Spesielt ene broren min er kresen, og kjøper det han vil ha selv. Tenker blad av noe slag kan være greit da. F.eks et interiørblad om hun liker det? Siter
SFX Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Julegaveideen til min søster pg svoger utgår da jeg spurte hva de trengte av ting til leiligheta. Utstyr til kjøkkenet trengte de ikke.. Så da er jeg tom for ideer.. Hva gir man til ei bortskjemt søster som er sær og nettopp flytta inn til typen? Sent from my iPhone using Tapatalk Kondomer. Hvis jeg ikke får tak i Snikker Andersen på engelsk, så tar jeg gjerne imot andre tips til en koselig oppmerksomhet til min amerikanske venninne som det ikke koster flesk å sende, eller knuser over Atlanteren. I fjor fikk hun blant annet gløgg og marsipan. Siter
Malinka Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 @plutte var det du som lurte på om du fikk tak i julmust? Ikea har en variant så jeg, men jeg drikker ikke slikt, så jeg aner ikke om det er godt. 1 Siter
plutte Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 @plutte var det du som lurte på om du fikk tak i julmust? Ikea har en variant så jeg, men jeg drikker ikke slikt, så jeg aner ikke om det er godt. ! Såg du det på Ikea i Åsane? Fann Ikea-julmust på nettet for nokre år sidan, då eg sist prøvde å få tak i, men då hadde dei ikkje inne i Åsane. Åh, sei at du såg det der. Det hadde vore så kjekt! Smakar sikkert like mykje høgg som alle dei andre julmustvariantane, så det spelar nok ikkje noko rolle. Siter
Malinka Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 ! Såg du det på Ikea i Åsane? Fann Ikea-julmust på nettet for nokre år sidan, då eg sist prøvde å få tak i, men då hadde dei ikkje inne i Åsane. Åh, sei at du såg det der. Det hadde vore så kjekt! Smakar sikkert like mykje høgg som alle dei andre julmustvariantane, så det spelar nok ikkje noko rolle. Ja, jeg så det i Åsane 1 Siter
plutte Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Ja, jeg så det i Åsane Fantastisk! Tusen takk! Eg elskar deg! Me skal feire jul aleine og heime for første gang, må lage nye tradisjonar, og julmust var tydeligvis viktig for meg. 1 Siter
Anette Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Samme som til min bror..... nadda jeg kjøpte en fjøl med spekemat idag, passer til alle var min konklusjon Siter
Raksha Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Fiksa en julegave Tassimomaskin til Bonden Mamma og stefar skal få spørrespill "idiotkunnskap" Bror: vet ikke, kanskje samme spillet? Svigersøstre og svigers: aner ikke Lillemor vet jeg ikke, tror vi skal sjekke om hun får gyngehest av besteforeldre hvis ikke så får hun det av oss. Siter
Zitka Skrevet 20. November 2014 Rapporter Skrevet 20. November 2014 Samme som til min bror.... nadda det blir sikkert poppis ja Kondomer. Hvis jeg ikke får tak i Snikker Andersen på engelsk, så tar jeg gjerne imot andre tips til en koselig oppmerksomhet til min amerikanske venninne som det ikke koster flesk å sende, eller knuser over Atlanteren. I fjor fikk hun blant annet gløgg og marsipan. Kondomer hadde nok satt stemningen hjemme ja.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Elisabeth00 Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring? Siter
KristinR Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring? Hi hi, slik du skriver høres det ut som at tantebarna dine er 90 og 93 år 3 Siter
laikamor Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring? Hva med hjemmelagde drops eller karameller? Min bestemor elsker sånne harde fruktdrops og karameller. Lag selv og legg på et pent glass. 1 Siter
Margrete Skrevet 21. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2014 Jeg sliter med julegavene i år. Kommer hjem ca 23.30 på lillejulaften her er det håpløst med shopping, og alt må i kofferten. Prosjekt umulig dette. Blir vel så jeg får andre til å handle for meg @LinL hva med å kjøpe ting på nett, som noen kan ta i mot for deg hjemme? Bortsett fra de glassene da, de er kanskje greiest å få noen til å handle for deg. På nett har du i hvert fall mulighet til å surfe litt og finne noe som bare er deg Siter
Enits Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Æsj, hadde bestilt noen lamper (sånne som liksom skulle lage stjernehimmel) til tantebarna på ebay, og så fungerte ingen av dem.... Irriterende.... Fikk pengene igjen heldigvis, men nå må jeg finne på noe annet. Noen som har forslag til gave til 90 og 93 åring? Jeg lager gavekurv til min mormor på 93 relaxation gel, liquid hand&face soap, relaxation lotion, kaffe, marsipan og kanskje noe mer godt oppi de har jo alt så jeg tenker litt velvære er på sin plass 2 Siter
LinL Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 @LinL hva med å kjøpe ting på nett, som noen kan ta i mot for deg hjemme? Bortsett fra de glassene da, de er kanskje greiest å få noen til å handle for deg. På nett har du i hvert fall mulighet til å surfe litt og finne noe som bare er deg Ja Håper jeg finner det meste på nett altså Søstern ønsker seg så den vasen, har funnet den på nett, nå må jeg bare lirke ut av henne hva slags farge (DOH. Svigermora hennes har kjøpt vasen. DUMME SVIGERS! ) Mamma er verst. Vurderer å kjøpe ordentlige ansiksprodukter, hun klager sånn over at hun vil gjøre det ene og det andre, men så bruker hun dagligvare kremer og sånt. Det blir jo ikke ordentlig årnings av det. Siter
Tekopp Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Ja Håper jeg finner det meste på nett altså Søstern ønsker seg så den vasen, har funnet den på nett, nå må jeg bare lirke ut av henne hva slags farge (DOH. Svigermora hennes har kjøpt vasen. DUMME SVIGERS! ) Mamma er verst. Vurderer å kjøpe ordentlige ansiksprodukter, hun klager sånn over at hun vil gjøre det ene og det andre, men så bruker hun dagligvare kremer og sånt. Det blir jo ikke ordentlig årnings av det. moren din hadde kanskje likt gavekort på spabehandling eller noe slikt da? Gir du det sammen med noen lys eller lignende bruker enkelte mødre å bli veldig glade 1 Siter
Zitka Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Min kjære søster er så heldig at hun skal få kasseroller til jul Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
plutte Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Eg har vore på IKEA!! Julmust! Haha, eg diggar det. Tippar eg er meir engasjert i operasjon julmust, enn han som faktisk drikk skvipet. Hamstra med meg nokre flasker, no blir'e jul på svensken!Søstra mi har forresten informert om at ho ønskjer seg le cruiset salt og peparbørser, så da får ho kanskje det, sjølv om eg eigentleg hadde ei bok ho skulle få. Dei andre veit eg ikkje enno, men eg, pluttemann og plutteson skal dele ein star wars Lego kalender. 1 Siter
Snoffe Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Fiksa en julegave Tassimomaskin til Bonden Mamma og stefar skal få spørrespill "idiotkunnskap" Bror: vet ikke, kanskje samme spillet? Svigersøstre og svigers: aner ikke Lillemor vet jeg ikke, tror vi skal sjekke om hun får gyngehest av besteforeldre hvis ikke så får hun det av oss. Det spille er kjempe underholdene! Siter
HeleneFS Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 I dag kjøpte jeg to julegaver til: Min far fikk en kjempefin varm genser fra Jack & Jones Min bror og samboer fikk sengetøy, de trengte det også var det 50% på Kid på alt sengetøy! De vet at de får det da siden jeg måtte spørre om størrelse på dyne, flaks at jeg spurte, for de har dobbeldyne!!! Det hadde jeg aldri gjetta! Nå mangler jeg bare min mor og 2 veninner. Min mor ønsker seg store porselenshus til lys, men jeg finner bare småååååå!! Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 På julemarkedet kjøpte jeg to rødvinspølser som er julegaver. Bror er fortsatt ett mysterium.. Resten er så godt som i boks. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 På julemarkedet kjøpte jeg to rødvinspølser som er julegaver. Bror er fortsatt ett mysterium.. Resten er så godt som i boks. Å, rødvinspølse er godt! Nå fikk jeg lyst på det, dust Siter
Guest Gråtass Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Å, rødvinspølse er godt! Nå fikk jeg lyst på det, dust Du får ønske deg til jul! Siter
Stine Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Vi har hemmelig nisse på jobben, og jeg fikk selvfølgelig han nye gutten som jeg ikke aner en dritt om Så da gikk hele planen min i vasken. Jeg tror han røyker, så skal spørre ene kollegaen om hvilket merke, så kan han få en røykpakke og en fin lighter? Så har jeg tenkt til å gi han noen tjukkesokker, alle har vel bruk for det? Noen øl, også skal jeg bake kjeks neste Søndag så da får han noen sånne neste Mandag + en øl. Tenkte å brenne noen mandler og ha på en fin krukke, men veit liksom ikke om det er en innertier... Han er vel i begynnelsen av 20 årene tenker jeg, tror han er singel og bor aleine, men aner egentlig ikke Siter
Recommended Posts