Gå til innhold
Hundesonen.no

Juleantrekk 2014


laikamor
 Share

Recommended Posts

Julen nærmer seg, og nå har jeg begynt å fundere på hva jeg kan ha på meg julaften i år. I fjor og året før hadde jeg en lett, enkel rød kjole. Egentlig veldig fin, men jeg så veldig gravid ut i den pga magen... nå har jeg funnet en tunika som jeg synes ser pen ut, men jeg får jo ikke prøvd den på siden det er nettbutikk: http://www.cellbes.no/dame-overdeler-tunikaer-5378/tunika-505218

Noen tanker om denne, i rød? Kan den egne seg som juleantrekk?

Hva skal dere ha på dere på julaften/juletider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh lorde. La meg ta deg med gjennom tankeprosessen min da jeg så de der. 1. Hva fa*n? 2. Er det der en engangskjortel for operasjonsleger? 3. Visste ikke at nazi-sleiken er inn igjen. 4. Håper

Siden jeg er en litt mindre kontrollerende mor enn din mor, blir dette kiddens julehabitt... Skjorta, vesten og dressbuksa JEG mente han skulle gå med var visst uaktuelle. Jeg skal bruke en enk

Åh fin tråd, legg ut mer kjolebilder Elsker kjoler! Tror jeg skal ha på min absolutte favorittkjole til jul kanskje. Føler jeg har så få anledninger til å bruke den, for fin til hverdags og type ki

Posted Images

Jeg må se an nærmere jul på hvor mye magen vokser før jeg kan bestemme meg for kjole, men om den ikke blir kjempe mye større kan det hende jeg ender opp med denne (ikke det mønsteret på min, er utsolgt for akkurat den fargen jeg har)

S0000007192282_F_W30_20140813075102.png

Vurderer å bestille en av disse om jeg ser at magen ikke vil få plass i den jeg alt har,

36-0907.jpg36-7179.jpg36-6975.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den tunikaen var kjempefin jeg, laikamor! Jeg og vil ha :aww: Cellbes er veldig greie med retur og sånt mener jeg, så er trygt å bestille der, men størrelsene virker litt odde, så greit å bestille i god tid sånn at man kan bytte om størrelsen er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne fra ifjor, og tenker jeg bruker den i år også:

d92e626_180801327-1.jpg

Jeg er litt mer lubben en damen på bildet da, men den sitter greit. Denne eller evnt en rød kjole.

Kjempe fin farge på den kjolen! :)

Jeg har gått med den samme røde kjolen på julaften de siste årene, så i dag blir det en annen. Men hvilken, det vet jeg ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg rundt 20kg siste årene så skulle hatt noe nytt. Genene mine har også slått inn og jeg har fått pupper fra en annen verden. (Kjent problem i slekta, begge tantene mine har tatt reduksjon. Både min mor og søster har vurdert det)

Så om noen har tips til en kjole som passer/sitter fint på en lubben person (ligger vel mellom 70 og 80kg en plass kanskje? 160 høy) med greit stor byste (80 E) så takker jeg på forhånd for tips! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cellbes kan ha sykt lang leveringstid i forhold til H&M, Zalando og de fleste andre. Så bestill i virkelig god tid, kan raskt ta bortimot en mnd.

I førjulstiden tar alt lang tid, så om man vil ha muligheten til å bytte er det lurt å bestille nå. For to år siden bestilte jeg tre klesplagg fra nelly i begynnelsen av desember. Pakken kom ikke før 23. desember, med en lapp om at den ene skjorta jeg hadde bestilt ikke var på lager og at jeg kom til å få penger tilbake på konto. Så da manglet jeg plutselig en gave. :sint_01: Hadde vært fint med en mail da de sendte pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fin tråd, legg ut mer kjolebilder :D Elsker kjoler!

Tror jeg skal ha på min absolutte favorittkjole til jul kanskje. Føler jeg har så få anledninger til å bruke den, for fin til hverdags og type kino/kafe, men når jeg skal ut eller på fest liker jeg ikke ha på så lang kjole. Men jeg elsker den virkelig, et av mine beste kleskjøp, verd hver krone :D

finekjolen.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pene antrekk her! Jeg er egentlig ikke noe kjoleperson; gikk med kjole for første gang på maaange år for 3 år siden. Etterpå har jeg gått med kjole julaften, og det er vel så og si eneste dagen i året jeg bruker kjole :P

Cellbes kan ha sykt lang leveringstid i forhold til H&M, Zalando og de fleste andre. Så bestill i virkelig god tid, kan raskt ta bortimot en mnd.

Jeg skal bestille så fort jeg får lønn, en uke til. Så får jeg vel bare krysse fingrene for at de kommer greit frem, ikke altfor seint, og at det passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kjøpe en ny en! Har en som er nesten lik Orca sin, men i andre farger, men den er brukt ihjel :P Først til julebord, så fest, så til hverdags :P

Noen som har link til butikker som selger slike kjoler? Jeg vet jeg har hatt det før, men finner den ikke lengre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg rundt 20kg siste årene så skulle hatt noe nytt. Genene mine har også slått inn og jeg har fått pupper fra en annen verden. (Kjent problem i slekta, begge tantene mine har tatt reduksjon. Både min mor og søster har vurdert det)

Så om noen har tips til en kjole som passer/sitter fint på en lubben person (ligger vel mellom 70 og 80kg en plass kanskje? 160 høy) med greit stor byste (80 E) så takker jeg på forhånd for tips! :P

Jeg er nok litt tyngre, men samme høyde og byste. Synes det er vanskelig å finne noe som ser greit ut og føles greit på! Er elendig på å vite hva som passer meg fasongmessig også, så tar gjerne mot tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt tyngre, men samme høyde og byste. Synes det er vanskelig å finne noe som ser greit ut og føles greit på! Er elendig på å vite hva som passer meg fasongmessig også, så tar gjerne mot tips!

Det er der en bør ta seg en tur innom en flink ekspeditør i en god butikk. Ikke HM, Kappahl osv. Kan de faget sitt og er opptatt av å få deg inn som kunde flere ganger, finner de ut hva du ønsker deg og hvordan det kan matches med hva du kler. Så kan en heller bruke netthandel etterpå, når en har funnet ut hva en skal se etter.

Zizzi på bystasjonen, Bazar, Ini Style på Øyrane torg og Sartor, Sense trend på Laksevåg, tildels Emil rundt omkring, Carissma på Nesttun. Bør alle kunne finne fine penklær til deg. Hos noen av disse er nok hverdagsklærne beregna på hakket eldre enn det jeg har forstått du er, men kan være verd en kikk til pent :)

Skal være en butikk på Knarvik senter også, men der har jeg aldri vært.

Det er flere steder jeg har sett forklaringer på hvilke kroppsfasonger som kler hva, men finner de ikke akkurat nå. Igigi har kjoler som kan trylle forresten, digger de. Fjerner mage, lager pupper.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderne bør dra på City Lade og innpå LMC :heart: Det er BLING heaven altså! Jeg kjøpte en typ genserkjole der (nuvel, sikkert mer tunika, men jeg er kort og stutt så ble kjolelengde:p ) Helt svart med med litt bling oventil. Veldig fin men samtidig diskret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt tyngre, men samme høyde og byste. Synes det er vanskelig å finne noe som ser greit ut og føles greit på! Er elendig på å vite hva som passer meg fasongmessig også, så tar gjerne mot tips!

Aner ikke hva jeg veier igrunn, vi har ikke vekt så har ikke veid meg på lenge. :P

Ja det er samme problem jeg har. Jeg er overhodet ikke vant til denne vekten/kroppsformen og har ikke blitt komfortabel med den i det hele tatt, så blir mye baggy klær på meg :P Kjole er derfor vanskelig!

Fant en ok kjole hos kjoledamen i fjor, men puppene mine er altfor store for den nå, de kommer til å stikke av i den. :P Blir vel at jeg tar turen til butikken deres i år også, se om jeg finner noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...