SFX Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Det ble nevnt i Akkurat nå-tråden, så jeg tar stafettpinnen et steg videre. Er det noen interesse for Secret Santa i år, slik vi gjorde i fjor? For de som ikke husker eller ikke var med, så er det altså snakk om god, gammeldags, tradisjonell Secret Santa. Vi får utdelt en av sonisene som er med, på PM fra en av de to koordinatorene, og sender julegave innen en bestemt dato. Vi blir enig om en maks pris. De som er med, skriver ønskeliste eller litt om sine diverse favoritter, så det blir lettere å finne på noe. Vi trenger altså også to koordinatorer, som samler inn navn, fordeler sonis til Secret Santa, og er avsenderadresse på pakkene så en opprettholder Secret-aspektet ved dette. 2 Siter
Perfect Image Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jaa, det hadde vært gøy Siter
Kaja Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg er med men står over organiseringen denne gangen Siter
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Skulle gjerne stilt opp med adresse og en hjelpende hånd, men det blir smått vanskelig når man er borte hele jula. Er med, dog! Siter
ida Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg er med, men vil bare sende og få pakke Siter
Guest janson Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg blir gjerne med i år! Siter
Aya Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg er også med, men har ikke ork til å hjelpe med organiseringen ... sorry - dere er gode!! Siter
Vanja Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Så koselig! Jeg er med, og siden jeg er ny, kan jeg godt være med på organiseringen sammen med Absolute Entertainer Trengs det noen mer erfarne, så er jeg med som "vanlig" deltager 1 Siter
Kaja Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Det er veldig lett @Vanja så det klarer du og @Absolute Entertainer helt utmerket vil jeg tro! Siter
simira Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Haha, kommer hjem, litt silten etter trening, og så overskriften og tenkte "så morsomt at hun vil kalle opp en valp etter sonen!" Tenk et hundesonen-kull? Hundesonens Secret Santa Hundesonens Bitchy Lady Hundesonens Administrator Hundesonens ... 7 Siter
Gjest Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Det er veldig lett @Vanja så det klarer du og @Absolute Entertainer helt utmerket vil jeg tro! Vi skal nok klare det vi Siter
Vanja Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Det er veldig lett @Vanja så det klarer du og @Absolute Entertainer helt utmerket vil jeg tro! Da er det avgjort! Jeg og Absolute Entertainer (hvordan lager dere disse linkene til brukere, egentlig... ) koordinerer Secret Santa Siter
Margrete Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Da er det avgjort! Jeg og Absolute Entertainer (hvordan lager dere disse linkene til brukere, egentlig... ) koordinerer Secret Santa @+brukernavn Slik: @Vanja 1 Siter
Recommended Posts