Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All og Nordisk vinner


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg fant da søppelkasser og poser stort sett over alt, jeg?

Ikke på "min del" av parkeringsplassen i alle fall. Måtte gå helt til inngangen for å finne en søppelkasse, og den var full. Og det var det mange som ikke gadd, de lot bare posene ligge ved parkeringsautomatene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blir trippelpost dette, men det får gå.. Sendte jo mail til NKK ang. rosetten for to dager siden og se hva som lå i postkassa mi i dag

hurra! huskyklubben vant pris for beste rasestand vi har stått på stand i går og i dag og rigget stand torsdag. Mange medlemmer av klubben har bidratt, og det er moro!

Folk kommer jo likevel, dobbel vinnerutstilling veier opp for mye. Men når finnene klarer å skrive kritikker på WDS så burde man strengt tatt klare det på NV, NordV og EDS også

Posted Images

Ikke på "min del" av parkeringsplassen i alle fall. Måtte gå helt til inngangen for å finne en søppelkasse, og den var full. Og det var det mange som ikke gadd, de lot bare posene ligge ved parkeringsautomatene...

Samme der vi parkerte. Første søppelkassen vi kom til var helt ved inngangen. Så heller ikke noe stativer med poser, hverken ute eller inne. Nå hadde vi selvsagt med poser selv, så jeg så ikke etter heller. Men det burde jo være synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder stort sett alle jaktrasene. Så i grupperingen i går, det går i flanellskjorter, jeans og joggesko :P

Bullmastiffen virket så sky i grupperingen i dag, synes egentlig det er litt rart å plassere den som nr. 1 da, selvom det sikkert var "dagsformen"..

Virket Alsonso sky? Merkelig, har sett og truffet ham flere ganger på utstilling, og den hunden er alt annet enn sky i mine øyne, mer klin gal og superhappy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Resultatet for Yasmine fra NV på fredagen har blitt feil hos NKK. Ringsekretæren var obs på at det var blitt notert feil resultat og sa fra i sekretariatet umiddelbart etterpå, men det har de visst ikke fått med seg like vel. Det virker kanskje litt "hysterisk" å sende en mail om det allerede nå? :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Resultatet for Yasmine fra NV på fredagen har blitt feil hos NKK. Ringsekretæren var obs på at det var blitt notert feil resultat og sa fra i sekretariatet umiddelbart etterpå, men det har de visst ikke fått med seg like vel. Det virker kanskje litt "hysterisk" å sende en mail om det allerede nå? :aww:.

Næsj! Bedre å gjøre det nå når det er friskt i minne hos alle, enn å vente lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Resultatet for Yasmine fra NV på fredagen har blitt feil hos NKK. Ringsekretæren var obs på at det var blitt notert feil resultat og sa fra i sekretariatet umiddelbart etterpå, men det har de visst ikke fått med seg like vel. Det virker kanskje litt "hysterisk" å sende en mail om det allerede nå? :aww:.

tror ikke NKK er de første til å dømme noen for å være over gjennomsnittlig opptatt av hund og utstilling :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj! Bedre å gjøre det nå når det er friskt i minne hos alle, enn å vente lenge. :)

tror ikke NKK er de første til å dømme noen for å være over gjennomsnittlig opptatt av hund og utstilling :P

Hehhehee, jeg tenker mer på at de kanskje har mer enn nok å henge fingrene i i dag liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Resultatet for Yasmine fra NV på fredagen har blitt feil hos NKK. Ringsekretæren var obs på at det var blitt notert feil resultat og sa fra i sekretariatet umiddelbart etterpå, men det har de visst ikke fått med seg like vel. Det virker kanskje litt "hysterisk" å sende en mail om det allerede nå? :aww:.

Hvilken mailadresse sender du til?

Resultatene til Nora og Bella er også feil. Eller ikke direkte feil, men de har glemt førsteplassen til Nora og reserve certet til Bella.

Også har jeg litt lyst til å sende mail om den veteran rosetten.. Vanligvis så bryr jeg meg ikke om disse rosettene, men akkurat denne betyr såppass mye for meg at den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å ha..

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehee, jeg tenker mer på at de kanskje har mer enn nok å henge fingrene i i dag liksom :D

Hvilken mailadresse sender du til?

Resultatene til Nora og Bella er også feil. Eller ikke direkte feil, men de har glemt førsteplassen til Nora og reserve certet til Bella.

Også har jeg litt lyst til å sende mail om den veteran rosetten.. Vanligvis så bryr jeg meg ikke om disse rosettene, men akkurat denne betyr såppass mye for meg at den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å ha..

Jeg oppdaga etter ganske mange måneder at knertis ikke hadde fått registrert reservecert. Det var fra en liten utstilling, så det betyr jo egentlig ingenting, men rett skal være rett. :P Jeg har også spurt om å få kjøpe rosetten, men får overhodet ingen respons. Poenget mitt er at jeg skjønner godt at rosetter betyr noe (spesielt mtp hva Bella akkurat har gått gjennom), og at det nok er lurt å ta hånd om sånt så raskt som mulig. :) Tipper NKK har ekstra fokus på å rette opp feilregistreringer akkurat i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har blitt noe feil hos oss også, Pelle står med Cert på sin side, men på resultatsiden står han med Res. Cert. Nå lurer jeg på om det har vært noe feil med WCC til den utenlandske hunden og at Certet er flyttet... noen som kan sjekke danske dogweben for meg? (send PM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku man få diplom når man ble Nord jv??

Må betale 250 kr for den

 

Hvilken mailadresse sender du til?

Resultatene til Nora og Bella er også feil. Eller ikke direkte feil, men de har glemt førsteplassen til Nora og reserve certet til Bella.

 

Også har jeg litt lyst til å sende mail om den veteran rosetten.. Vanligvis så bryr jeg meg ikke om disse rosettene, men akkurat denne betyr såppass mye for meg at den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å ha..

Gikk du i sekretariatet og spurte? Jeg gikk dit og ordnet posen jeg ikke fikk lørdag jeg.

Ellers synes jeg de kan gjøre som i dkk hvor det henger bæsjeposer fra dkk overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mailadresse sender du til?

Resultatene til Nora og Bella er også feil. Eller ikke direkte feil, men de har glemt førsteplassen til Nora og reserve certet til Bella.

Også har jeg litt lyst til å sende mail om den veteran rosetten.. Vanligvis så bryr jeg meg ikke om disse rosettene, men akkurat denne betyr såppass mye for meg at den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å ha..

Rett skal jo være rett uansett :). Jeg aner faktisk ikke hvilken adresse det er lurt å sende til? Jeg vurderer om jeg kanskje skal få ringsekretæren til å gjøre det i stedet for meg (ja, hun er en god venninne liksom, så det er ikke så sært som det høres ut *ler*).

Og jeg skjønner at det betyr litt med den rosetten ja, etter alt hun har gått gjennom i det siste :)

Edit: Jeg sendte mail nå til ustilling@nkk.no - og det ble rettet med en gang :).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes jo Nico gikk såååå mye bedre enn hun pleier, både i raseringen og i grupperingen. Nesten ikke noe bøll..

Men så filmet en kollega oss i gruppa og da så jeg hvor høyt hun virkelig hopper :lol:

Det så unektelig morsomt ut med den lille sorte ballen som hoppet opp , nappet fører i ermet og gikk til totalangrep på sko og bukse , jeg skjønner jo hvorfor folk ler :lol:

Men det var definitivt mer hoppetihopp enn jeg husket *kremt* Bare siste strekka da. Litt gøy må man ha det...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes jo Nico gikk såååå mye bedre enn hun pleier, både i raseringen og i grupperingen. Nesten ikke noe bøll..

Men så filmet en kollega oss i gruppa og da så jeg hvor høyt hun virkelig hopper :lol:

Det så unektelig morsomt ut med den lille sorte ballen som hoppet opp , nappet fører i ermet og gikk til totalangrep på sko og bukse , jeg skjønner jo hvorfor folk ler :lol:

Men det var definitivt mer hoppetihopp enn jeg husket *kremt* Bare siste strekka da. Litt gøy må man ha det...

Litt valp må man jo få lov til å være :D Jeg blir nesten litt trist av å se på små valper som står og står og står, og traver og traver og traver så perfekt etter en lang og slitsom dag (jeg og mine 4beinte blir ihvertfall slitne etter en dag i en utstillingshall)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt valp må man jo få lov til å være :D Jeg blir nesten litt trist av å se på små valper som står og står og står, og traver og traver og traver så perfekt etter en lang og slitsom dag (jeg og mine 4beinte blir ihvertfall slitne etter en dag i en utstillingshall)

Hun har det jo knallgøy ! :lol:

Hun har kost seg på de 4 utstillingene hun har vært på og fått en god opplevelse hver gang, det synes jeg er viktigst :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har det jo knallgøy ! :lol:

Hun har kost seg på de 4 utstillingene hun har vært på og fått en god opplevelse hver gang, det synes jeg er viktigst :)

Det er så bra! :D Og det er det aller viktigste, de skal kose seg og ha gode opplevelser :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hvilken mailadresse sender du til?

Resultatene til Nora og Bella er også feil. Eller ikke direkte feil, men de har glemt førsteplassen til Nora og reserve certet til Bella.

Også har jeg litt lyst til å sende mail om den veteran rosetten.. Vanligvis så bryr jeg meg ikke om disse rosettene, men akkurat denne betyr såppass mye for meg at den kunne jeg veldig gjerne tenke meg å ha..

Send mail og du får rosetten i posten bare vi har fått de på plass i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fantastiske deltagerpremien var et "I love dogs"-skjerf og en "I love dogs"-nøkkelring med Eukanuba-reklame, og en relamerosett for Europavinner 2015.

Haha, de premiene skapte mye latter hos oss ihvertfall :lol: På en tragikomisk måte :P Det var bare reklame jo!

En ting jeg også hadde satt pris på var om de hadde limt "ringbånd" på bakken og lagd korridorer mellom ringene, slik at det var minst ÉN meter fri sone der man kunne gå. Å ha ring helt innerst var helt ******, spesielt på fredagen, og vi måtte tidvis GÅ OVER både stoler og hunder for å komme oss fram. Når folk i tillegg bruker de 40 cm med friplass til å stå og skravle og å stille opp hunden sin på tvers, og den står og knurrer på oss når vi skal forbi, gjør det ikke noe bedre.

Signeres. Det burde vært et område hvor folk ikke fikk sitte opp stoler og bur osv. Det var så og si umulig å komme seg frem noen sider hvor det var meningen man skulle gå.

Jeg er ganske fornøyd utenom premien, den var litt trist. Ellers hadde jeg en veldig fin helg :) Folk var overraskende hyggelige rundt ringene.Jeg traff mange nye mennesker og deres fine hunder, og gamle kjente jeg ikke ser så ofte :ahappy: Jeg fikk sløyfene mine tilslutt. Mulig jeg drar til EDS, men i såfall sikkert bare for å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den rosetten i posen er jo en nummerlappklype. Synes den var fin jeg, og såklart vil man reklamere for EDS neste år.

Jeg har planer om å bruke den EDS neste år jeg , hvis den ikke blir ødelagt innen den tiden...

Jeg likte premiene jeg. Godbitbagen til å feste på buksa var av god kvalitet, bedre enn de vi hadde fra før. Og sånn nummerlappholder trengte jeg også , siden den jeg har rundt armen alltid sklir ned.

Men den ble kanskje litt for fjong for meg til bruk på vanlige utstillinger .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å bruke den EDS neste år jeg , hvis den ikke blir ødelagt innen den tiden...

Jeg likte premiene jeg. Godbitbagen til å feste på buksa var av god kvalitet, bedre enn de vi hadde fra før. Og sånn nummerlappholder trengte jeg også , siden den jeg har rundt armen alltid sklir ned.

Men den ble kanskje litt for fjong for meg til bruk på vanlige utstillinger .

Godbitbag er i alle fall brukbart da... jeg fikk et hvitt skjerf der det sto "I love dogs", ser ut som noe en fem-åring ville ha likt. :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...