mushi Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Dette må være det mest ekstreme jeg har sett. http://imgur.com/gallery/DVJ7q (flere bilder hvis du trykker vis mer i bunn) Et vanlig googlesøk viser også helt syke hunder. Ser ikke ut som den er godkjent. Er det noen som har mer info om denne typen hund og målet rundt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Fy ****, folk er jævlige. Er vel alt jeg har å si om den saken. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Avler de på det Bully genet noen få whippets har? Dobbel muskelmasse? Belgisk blå ish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Fysj og fy! Grusomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Har ikke ord...!Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Wtf? P***is-forlenger hund. Hundene i filmen, er det pitbull i staffe format? Har alltid trodd at pitbull var større/høyere.. Dem er jo missfostra mang av dem!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 De i videoen var jo et godt stykke fra ekstremeksemplene i første innlegg. Synes slett ikke at dette ser ut som noen spesielt sunn hunderase, men de i videoen ser da slett ikke verre ut enn en engelsk bulldog. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 American bully kommer visstnok i flere varianter. Den mest ekstreme er den de kaller "exotic bully" eller "extreme". Kom over en konto på Instagram med en som driver med slike, og jeg fikk helt tårer i øynene av hvor j***** folk kan være.. Noen kommenterte på en video av nevnte oppdretters avlshann, om han noensinne gikk. Svaret fra eieren var enkelt og greit "no". Sjekket alle videoene hans, og det ser ikke ut til at de mest ekstreme klarer å gå i det hele tatt Mange individer synes jeg rett og slett ser ut som de har et syndrom eller noe :/ Ingen tvil om at disse hundene er handikappede i allefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Leste en gang at avlen var inspirert av "low rider" biler.. Vet ikke om det stemmer, men virker mer sannsynlig enn noe annet. For vettig hundeavl har det niks og nada med å gjøre, ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 American bully kommer visstnok i flere varianter. Den mest ekstreme er den de kaller "exotic bully" eller "extreme". Kom over en konto på Instagram med en som driver med slike, og jeg fikk helt tårer i øynene av hvor j***** folk kan være.. Noen kommenterte på en video av nevnte oppdretters avlshann, om han noensinne gikk. Svaret fra eieren var enkelt og greit "no". Sjekket alle videoene hans, og det ser ikke ut til at de mest ekstreme klarer å gå i det hele tatt Mange individer synes jeg rett og slett ser ut som de har et syndrom eller noe :/ Ingen tvil om at disse hundene er handikappede i allefall.. Jeg kom og over noen instagramkontoer, og da jeg skrev en kritisk kommentar ble jeg angrepet av usaklige kommentarer om hvor fæl og negativ jeg var osv, at hunden hadde det topp osv... Tragisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Sitat fra en infoside: "Beware: some Bully breeders give their dogs steroids to produce a large muscular body. When the drugs are stopped the dog's body shrinks back down to a normal size, but leaves the dog with many health issues including organ and joint problems. Sometimes these drugs get passed from mother to puppy. If you are in the market to adopt a Bully be sure to find a drug- free breeder." Håper ikke det er veldig vanlig, men det kan jo se ut som at det er noe annet enn bare gener inne i bildet her. Forferdelig er det hele opplegget Ser at de ble godkjent av UKC i 2013 også, da lurer jeg på hvilken kvalitetssikring som bedrives... Meningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 28. September 2014 Rapporter Share Skrevet 28. September 2014 Belgisk blå med hundehode??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Altså med den kroppsbygningen og benstillingen ser de ikke ut som hunder en gang jo :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 De ekstreme hundene er et trist syn Har alltid trodd at pitbull var større/høyere.. Det er en vanlig misoppfatning, pitbullen er egentlig relativt liten. Tisper 11-23 kg, hanner 13-27 kg. Sakset fra standarden: The American Pit Bull Terrier must be both powerful and agile so actual weight and height are less important than the correct proportion of weight to height. Desirable weight for a mature male in good condition is between 30 and 60 pounds. Desirable weight for a mature female in good condition is between 25 and 50 pounds. Lets not forget, these are Terriers. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Hva er det som er galt med mennesker? Finnes det noen i hele verden som synes det er vakkert å produsere slike rene misfostre? Mister helt troen på menneskeheten når jeg ser slikt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Det ekstreme er jo aldri bra, og selv om prinsippet bak american bully er litt så som så, så er det en "rase" som også har relativt normalt bygde hunder. Dette er jo også en bully: http://thumb9.shutterstock.com/display_pic_with_logo/306976/306976,1304713713,2/stock-photo-purebred-canine-dog-american-bully-seal-colored-dog-standing-on-lawn-in-autumn-76696369.jpg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Ren og skjær dyremishandling. Trodde den første med mye hvitt der var noe ut av en skrekkfilm. Det må jo være mennesker med ekstremt lavt nivå av empati som kjøper og avler sånne? PS: Tar utgangspunkt i den ekstreme versjonen, ikke den normale som ser velfungerende ut. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 29. September 2014 Rapporter Share Skrevet 29. September 2014 Det er drøy dyremishandling å avle på slike hunder :( stakkars, stakkars hunder... Jeg kan ikke fatte og begripe hva folk tenker på når de kjøper disse. Men vanlig american bully kan faktisk være ganske pene, de ser nesten ut som litt kraftige amstaffer, eller vanlige amstaffer. Men ingenting av dette har noe særlig med pittbull å gjøre.. Det ble kanskje brukt pitt i begynnelsen da de skapte disse, men nå er det iallfall veldig langt ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Det er ikke myostatin som i bully whippets, navnet kommer av bull(y) breed og jeg skal vedde på at de mer barokke har short ulna...Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Dette er bare trist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts