Turb Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Pøbelvalpen jobber med å få opp ørene... Ca 1 uke mellom de to bildene. På nederst bildet vil han bare påpeke at det er urettferdig å anklage hunder for å grave i bedet, selv om de tilfeldigvis har jord på labbene og rundt munnen... 11 Siter
Belgerdama Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Herlige bilder av begge to❤️ Siter
Kristiin Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Valpen min begynner og bli stooor! 8 uker gammel og 3,7 kilo tung 19 uker og nesten 9 kilo tung! 15 Siter
Urvana Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Så pen pyrre! Hvilken kennel er han/hun fra? :-)Sent fra min GT-I8190N via Tapatalk 1 Siter
Kristiin Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Så pen pyrre! Hvilken kennel er han/hun fra? :-)Sentfra min GT-I8190N via Tapatalk Hun er fra kennel petit norvegien Siter
Ingidano Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Floppy ører Er visst ganske varmt i Ungarn for tiden, stakkaren kommer til å få sjokk når han kommer til Norge 7 Siter
Belgerdama Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Floppy ører Er visst ganske varmt i Ungarn for tiden, stakkaren kommer til å få sjokk når han kommer til Norge Hihihi, ja det er en viss temperaturforskjell Spennende å følge dere 1 Siter
rosinbolle Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Floppy ører Er visst ganske varmt i Ungarn for tiden, stakkaren kommer til å få sjokk når han kommer til Norge Hvor er han fra? Siter
Ingidano Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Hvor er han fra? Terre Sauvage 1 Siter
Artemis Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Valpen nærmer seg fem måneder med stormskritt, og jeg må innrømme at han begynner å se ganske voksen ut, selv om jeg ikke synes at han vokser noe særlig, men så ser jeg jo ham hver dag da. Her er det litt surt i dag, men jeg fikk tatt et bilde av ham i morges i et heldig øyeblikk hvor ørene stod begge to. Vi trener stort sett på grunnleggende ting som sitt, dekk, innkalling og utgangsstilling, og nå kjenner jeg at jeg begynner å knekke koden litt med ham. Det er gøy og han er flink. Hittil har jeg synes at setterne har vært enklere å trene på noen områder nemlig. Men altså, at det skulle være mulig å bli så glad i en hund på så kort tid...! :wub: 12 Siter
Belgerdama Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Så mange fine valper. Smelter helt her. Kjenner tiden går såååå sakte. De små er 3 1/2 uke gamle❤️ Siter
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Så mange fine valper. Smelter helt her. Kjenner tiden går såååå sakte. De små er 3 1/2 uke gamle❤️ Du har lov å dele bilder du også altså... *hint hint* Siter
Pixie Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Henter lille ankelbiter på søndag og gleder oss masse :-) 7 Siter
Synnikken Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Valpen nærmer seg fem måneder med stormskritt, og jeg må innrømme at han begynner å se ganske voksen ut, selv om jeg ikke synes at han vokser noe særlig, men så ser jeg jo ham hver dag da. Her er det litt surt i dag, men jeg fikk tatt et bilde av ham i morges i et heldig øyeblikk hvor ørene stod begge to. Vi trener stort sett på grunnleggende ting som sitt, dekk, innkalling og utgangsstilling, og nå kjenner jeg at jeg begynner å knekke koden litt med ham. Det er gøy og han er flink. Hittil har jeg synes at setterne har vært enklere å trene på noen områder nemlig. Men altså, at det skulle være mulig å bli så glad i en hund på så kort tid...! :wub: Har han fått navn nå? 1 Siter
Artemis Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Har han fått navn nå? :icon_redface: Siter
Belgerdama Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Du har lov å dele bilder du også altså... *hint hint* Skulle gjerne gjordt det, men får ikke lastet opp flere bilder. Har visst nådd den magiske grensen Siter
Tekopp Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Skulle gjerne gjordt det, men får ikke lastet opp flere bilder. Har visst nådd den magiske grensen Du kan laste opp på photobucket og lime inn linken her (trykk på bildesymbolet over posten, og lim inn der) Tror det funker å linke fra facebook også, om bildet ligger der. Siter
Belgerdama Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Da ser vi om Vi får det til 9 Siter
Turb Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Fiiine falt spesielt for svart og lilla av en eller annen grunn Siter
Belgerdama Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Fiiine falt spesielt for svart og lilla av en eller annen grunn Det er artig for de har jeg falt for også. Lilla er ei tispe med skikkelig meninger. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 28. August 2015 Rapporter Skrevet 28. August 2015 Elle... ....melle Bonusbilde 7 Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Elle... ....melle Bonusbilde Nei så utrolig nydelige. Jeg falt litt for nr 2 jeg da. Vet ikke hvorfor 1 Siter
Recommended Posts