mokken Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Tusen tusen takk alle sammen, jeg kan enda ikke helt tro at dette kullet ER her endelig! Sikkert derfor jeg bare MÅ se og ta litt på dem Lykkerus! Dette bildet tar vi en gang til! Gratulerer! 1 Siter
Martine Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer! Dette har du virkelig fortjent! Siter
Perfect Image Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Takk Catching Fire og Chasing Shadows er også mine favoritt navn, en skal min hete og den andre skal hannhnden hete hehe. Kallenavna deres blir: Rio (Hannen) Havanna Sierra Iona Phoenix Odessa 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Ooo, jeg skulle akkurat til å spørre hva de skulle hete, og så hadde du jo oppdatert allerede! Siter
Monica123 Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Gratulerer så mye endelig kom de etterlengtende små Siter
Perfect Image Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg skal få tatt bildet av hver enkelt snart, har tenkt så mange ganger på at "nå tar jeg bilde" men så spiser de konstant så har jeg ikke hjerte til å ta dem ifra Simi er verdens godeste Arya sine valper bor nå halveis i gangen, så hun går ut ditt når sine sover, nusser litt på dem, vasker de litt så tilbake til sine egne. Må jo sjekke at tantebarna har det bra <3 9 Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Gratulere med fint kull Siter
Poter Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg skal få tatt bildet av hver enkelt snart, har tenkt så mange ganger på at "nå tar jeg bilde" men så spiser de konstant så har jeg ikke hjerte til å ta dem ifra Simi er verdens godeste Arya sine valper bor nå halveis i gangen, så hun går ut ditt når sine sover, nusser litt på dem, vasker de litt så tilbake til sine egne. Må jo sjekke at tantebarna har det bra <3 Så herlig å høre. Er så godt med harmoni blant hundene. Siter
Martine Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg skal få tatt bildet av hver enkelt snart, har tenkt så mange ganger på at "nå tar jeg bilde" men så spiser de konstant så har jeg ikke hjerte til å ta dem ifra Simi er verdens godeste Arya sine valper bor nå halveis i gangen, så hun går ut ditt når sine sover, nusser litt på dem, vasker de litt så tilbake til sine egne. Må jo sjekke at tantebarna har det bra <3 Collier altså Stella har forresten blitt helt gal etter valper siden hun fikk hilse på Arya sine Helt hysterisk glad blir hun Siter
Perfect Image Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Vel, de er jo nærmest like for de aller fleste, men her er egne bilder Sierra Iona Odessa Havanna Aspen (Byttet.) Rio 5 Siter
Poter Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Ser ut som de fleste får fars mørke ansikt? Synes de ser skikkelig fine ut! 1 Siter
Perfect Image Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Litt tidlig å si, men jeg tror halvparten blir skygget ihvertfall. Men de færreste vil få det mørke ansiktet før de er noen år gamle Dette er pappan som valp. (dårlig bilde, men man ser fargen ) Tar en stund før de kommer ditt faren er, spesielt for tisper så tar det mange år 3 Siter
Toril Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg gleder meg til å se nydelige bilder fremover .Gal som jeg er så synes jeg de er skjønne allerede, ikke er de like heller! 1 Siter
Mud Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Havanna ser ut som et æresmedlem av B-gjengen! Fine fine kullet, dette blir spennende å se vokse opp ! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Hun der Iona, hun har jeg trua på! 2 Siter
Perfect Image Skrevet 27. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Takk for ifne kommentarer dere <3 Jeg er SÅ fornøyd med dem, og de er jo bare små rotter jo 3 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Så fine de er Syns fargene ser fine ut Hehe, litt tidlig men de er fine <3 Siter
SiriEveline Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Fysje fysj! For noen skjønninger! Er blitt helt svak for soble, og drømmer noe om en mørk langhåret sobel hanne en dag 1 Siter
Debbie Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Grattis, vekker jo til live min gamle drøm om en Lad Siter
Recommended Posts