Ozzy Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Hvis det er ønskelig å diskutere kuperte hunder er det bare å lage en egen tråd om temaet.. Er ikke for kupering selv men nå bor jeg med disse to og de er fine hunder selv om de ikke har ører og jeg vil gjerne vise de frem som alle andre på sonen. Ønsker ikke at denne tråden skal bli et sted for å diskutere kupering av hund. Er ikke derfor jeg lagde tråden.. 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Han brukte vaier på burak tidligere, men han fikk sår av den en gang så han er litt tryggere med kjettingen. Håper ikke kjettingen ryker! Båttau blir tygd over på ca to sekunder her. Ja, det er noen kjekke gutter! Er ikke mine, men bor med de og de er jo en del av familien. Har flytta inn hos kjæresten, og de bodde her Ja de bjeffer. De passer på hus og hage og bjeffer når uvedkommende kommer. Grove i måla, så høres godt. Bor på landet så naboer er heldigvis ikke plaga av det. Er vel mulig å begrense, hvis man vil det, men disse her to har ihvertfall godt vaktinstinkt og de virker hakket mer heftig enn de norske DC jeg har møtt. Må si at jeg ønsker meg en vakt hund! Disse er da aldeles NYDELIGE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Må si at jeg ønsker meg en vakt hund! Disse er da aldeles NYDELIGE! Fine hunder men overhode ikke noe jeg ville anbefalt til alle og enhver. Er mye hund, og stor hund. Man vil ikke ha en DC på 55kg uten folkeskikk og riktig oppdragelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 På tre uker har vi gått fra tre til en hund. Så nå har vi dessverre bare Damir igjen. Så han blir alene-hund en liten stund, ihvertfall frem til sommeren når skal vi hente en valp. Veldig rart å bare ha Damir igjen, men han ser ikke problemet med å ha lekene sine i fred og få all oppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 På tre uker har vi gått fra tre til en hund. Så nå har vi dessverre bare Damir igjen. Så han blir alene-hund en liten stund, ihvertfall frem til sommeren når skal vi hente en valp. Veldig rart å bare ha Damir igjen, men han ser ikke problemet med å ha lekene sine i fred og få all oppmerksomhet. Nydelig! Leste hva som skjedde med Ozzy, Hva har skjedd med Burak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Nydelig! Leste hva som skjedde med Ozzy, Hva har skjedd med Burak? Litt komplisert, kan sende på PM hvis du ønsker men vil ikke legge det ut her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Huffda Godt at Damir tar det bra i det minste. Men det går bra med Burak, han er ikke død, eller? (Ble veldig nysgjerrig selv, men du behøver jo ikke svare her/på PM om du ikke vil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Jo Burak er avlivet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Beklager, syntes bare det kunne virke som om det var noe annet som hadde skjedd. Kondolerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Ånei!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Æsjda, trist lesing Han får kose seg sammen med dere frem til en ny solstråle kommer! Hvilken rase er den fremtidige valpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Æsjda, trist lesing Han får kose seg sammen med dere frem til en ny solstråle kommer! Hvilken rase er den fremtidige valpen? Blir en DC til, fra samme oppdrett som Burak og Damir. Rørlegger'n har planlagt hu lenge, så jeg får bare vente med en valp som jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Uff da, det var leit at hundeflokken har blitt så redusert på så kort tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Uff da, det var leit at hundeflokken har blitt så redusert på så kort tid Ja, det er veldig trist. Mista hver vår.. Men vi får trøste oss med at vi ihvertfall har Damir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Kondolerer! Er så trist når disse flotte firbeinte tar farvel Godt dere kan kose dere med Damir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Kondolerer! Er så trist når disse flotte firbeinte tar farvel Godt dere kan kose dere med Damir Det er veldig trist, men det hjelper å ha han lille igjen. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 5. September 2014 Rapporter Share Skrevet 5. September 2014 Så fine de var. Trist at dere måtte avlive den ene. Den mørke var veldig pen! Hvilke linjer er de fra? Hva er stamtavlenabnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 De er fra mangobull i Romania. stamtavlenavnet har jeg ikke foran meg. De hadde samme mor men forskjellig far 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Vært ute å lekt litt med lille klumpen idag. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Fin gutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Bullehunder er virkelig ikke min type hunder, men det sikletrynet der er herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Bad ass hund Hadde ikke vært så høy i hatten av å møte på en slik en! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Så søt med den gule ballen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Han er så fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Fin kar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts