Red Merle Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Maya alså Og Jem Godt dem er tinget Hærlige bilder!!! 1 Siter
Monab88 Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2014 Fine valper Farger bryr jeg meg ikke om, men Jace og Ceccy tiltaler meg mest eksteriørmessig! Siter
Poter Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Synes hodene deres er så fine, de har et så kult uttrykk 1 Siter
Perfect Image Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Ingen som merket det til nå, men jeg har klart å forveksle Will og Bane Gikk litt fortere enn jeg først trodde igår gitt. Hehe Ceccy... Hun tiltaler meg på noen måter, mens på andre er hun veldig fremmed. Veldig tung, og også tung i bevegelsene sine i forhold til noen av søskene synes jeg, men de er bare 3 uker så jeg skal ikke skrive i stein Første valpebesøk gikk strålende, og det var de fra Danmark som kom Arya gjorde en utmerket jobb med å selge på seg selv 2 Siter
Perfect Image Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Sånn sov lå jeg og døset av i halvannen time istad! Fy så godt 14 Siter
Red Merle Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Kan ikke bli annet enn grønn av missunnelse 1 Siter
Perfect Image Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Gjelder å nyte det nå, for er vel bare en uke halvannen til de finner ut de skal drepe håret mitt 3 Siter
Red Merle Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Gjelder å nyte det nå, for er vel bare en uke halvannen til de finner ut de skal drepe håret mitt Hehe litt gratis frisering er da artig Yoshi var helt dust etter hår når vi fikk han, veldig artig, mmen guri som de lugger:) Legg gjerne ut litt hverdags bilder også da, om du har tid, synes det er så koselig å se jeg ! Siter
Perfect Image Skrevet 5. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Ja, jeg må bli flinkere til å ta mer hverdagsbilde av dem! Filmer mye, men ikke så mye bilder men skal bli bedre nå. Litt lettere nå som de gjør noe også Må finne en app som fjerner lyd fra video før jeg kan vise dem, "noen" sier ofte så mye dumt mens jeg filmer 4 Siter
Mud Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Fortsatt en sucker for ceccy her Send henne hit! Siter
Perfect Image Skrevet 5. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Hodet på Jem Det er min favoritthodet for øyeblikket også! Ceccy er en ferdinand for øyeblikket Litt for rolig for min del, men plutselig så "våkner" hun kanskje Siter
Wednesday Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Kunne godt tenkt meg alle sammen jeg 2 Siter
Perfect Image Skrevet 10. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Siden forrige gang! Maya http://www.youtube.com/attribution_link?a=nTkSAK-QUYE&u=%2Fwatch%3Fv%3D7x8Ib8WvAJ8%26feature%3Dshare 13 Siter
Kensington Gate Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 De er sååå fine! Valpesjuk! Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jace Er litt sjalu på de som får han... Siter
Perfect Image Skrevet 15. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Ååå glemte jo å poste denne her 4 Siter
Perfect Image Skrevet 15. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg beklager de ekstremt irriterende sangene, har bare puttet inn noe så ingen skal høre hva som blir sagt 1 Siter
Rocket Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Denne tråden er farlig... Nå er de jo virkelig inne i en skikkelig søt alder. Siter
Tekopp Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Det er bare å poste flere bilder og videofilmer altså Siter
Kensington Gate Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg beklager de ekstremt irriterende sangene, har bare puttet inn noe så ingen skal høre hva som blir sagt 1 Siter
Perfect Image Skrevet 16. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg veet! Beklager Valpisene ute. De fikk lov til å være ute, og spise lunsjen sin i uthuset mens jeg shinet valperommet, tror de synes det var gøy med litt nytt 10 Siter
Recommended Posts