AnnChristin Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hva er alt som ligger i senga? Er det ting han har hentet? Yepp! Leker, bamser og tyggeball som normalt ligger på gulvet ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Yepp! Leker, bamser og tyggeball som normalt ligger på gulvet ;-) Haha, så søtt Må ha det sammen med seg for å passe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Pc'en min må har slått seg av eller noe (den er døden nær og gjør det innimellom), for ca en halvtime etter jeg dro på jobb så var jeg plutselig offline. Får prøve igjen i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 (endret) TULLA, så på opptak jeg :lol: Endret 17. Juni 2014 av Khela Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 TULLA, så på opptak jeg :lol: hva hva hva? Rakk ikke se før du redigerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 hva hva hva? Rakk ikke se før du redigerte Av dyra dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jammen hva tulla du om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeez, skulle ønske ustream kunne ta opp lengre enn tre timer! Dyra har gjort noe :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jammen hva tulla du om? Skrev bare om hvordan de var 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Vi prøver igjen, idag blir det rundt 4 timer. Da jeg skal jobbe to timer, innom Nav og trene. Spennende! http://m.ustream.tv/channel/tesh-alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Prøver igjen jeg også http://www.ustream.tv/channel/bella-nora Lurer veldig hva det er Nora ligger å spiser på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Min er også på! Bare å søke på Terho ;-) Og misunnelig på dere andre to! Sovende bernere og Kajas bare kikker! Lupin ligger og tygger på puta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Jeg håper ingen så på min for bittelitt siden, glemte at den sto på og der satt jeg på do Jaja, man dauer ikke av det. Jeg er helt imponert over Ymse, han har fått fra å være makulator med stor M, og utbryterkonge, til å sove hele dagen på badet Han sutret litt så jeg tidligere idag, men det var i 2 min så la han seg ned igjen. Valpen har så vidt jeg vet sovet hele dagen (skal se igjennom opptakene) og Kua er jo rolig alene så hun er jo grei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Opptak ja! På do ja! Hihi, nei da :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Opptak ja! På do ja! Hihi, nei da :-P Fikk ikke filma hele dagen idag den filmet bare 17 sekunder mens jeg pusset tenner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Min er også på! Bare å søke på Terho ;-) Og misunnelig på dere andre to! Sovende bernere og Kajas bare kikker! Lupin ligger og tygger på puta... Det kommer opp en million andre ting Men jeg følger deg så jeg fant deg alikevel! Jeg ser ingen hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Det kommer opp en million andre ting Men jeg følger deg så jeg fant deg alikevel! Jeg ser ingen hunder http://www.ustream.tv/channel/terho-and-lupin Men lite som skjer der, sist jeg var innom var det ingen hund å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 De har nok hoppa ned! Pleier å logger der, men er for mye sol! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Ildprøven idag, med 7 alenetimer! De har vært alene siden 08. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 @Kaja det er vanvittig mye lyd i den minste nå, begge hundene mine ble helt gale når de hørte lyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Kl 11:30 pep den lille ganske mye, men når jeg så akkurat nå lå alle sammen og sov. MEN, så hørtes det ut som om noen kom hjem (noen dunke lyder eller noe), og da startet han lille igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Hundene er live! http://www.ustream.tv/channel/perfectimage-collies Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Og der tok Ymse dorullen edit: tror det ble rett navn i ivert fall. Den store brune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 6 stykker der.. En i buret pga av kutt i poten, en foran buret, en i sengen, en foran sengen og gjetter to foran døren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Sovende collier i ene vinduet og dorullparty hos Kaja! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts