Wachita Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Fox terrier! Hvit puddel. Kerry Blue Terrier Meeen, så var det pels stellet da! Alle bildene er hentet fra google. 1 Siter
MissHeike Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Også! Låner den. Spessielt Show Border er en liten guilty pleasure for meg, har faktisk tenkt litt på om det er det jeg skulle ha neste gang xD Nei, blir vel ikke det. Show-Siberian og Show-Samojed også da : > Siter
Emilie Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Vet ikke helt om jeg vil kalle det guilty pleasure, men jeg har lyst på kupert dogo argentino, kupert alano, ambull, engelsk mastiff, bordeaux dogge og nuffe. Og en like sær og snill schæfer når Venus ikke er mer. 2 Siter
Annegru Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Weimaraner...Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Khela Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 West Highland White Terrier med valpeklipp Boston Terrier med litt snute Svart kongepuddel i kontinentalklipp 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Bracco Italiano. Åh, vi har en sånn en i nabolaget her! Han er kjempesøt Siter
Stanova Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Border Collie. Jeg synes det er feil å skaffe seg en slik rase om man ikke er SÆRS aktiv og helst driver med sau... MEN det er kanskje de flotteste hundene jeg vet om. Kommer aldri til å skaffe meg det, men fortsetter å drømme Siter
TullBull Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 I kategorien Guilty pleasures må det være en kupert Briard. Synes dem er så stilige med ørene opp og "sommerfuglører). Av samme grunn i stemmer jeg i Skye terrier som ble nevnt over. Synes alt fra Dogo Argentino til Pomeranian er fine, men skammer meg ikke over det En rase jeg har sagt jeg aaaldri skal ha er Golden, men innerst inne får jeg mer og mer sansen for dem Siter
Guest Yellow Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Italiensk mynde. Nå tør jeg fint å si det altså, men lar kanskje være å snakke mye om det til ikke-hundefolk da responsen som regel er dårlig av en eller annen uforståelig grunn. Siter
Rocket Skrevet 17. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Italiensk mynde. Nå tør jeg fint å si det altså, men lar kanskje være å snakke mye om det til ikke-hundefolk da responsen som regel er dårlig av en eller annen uforståelig grunn. Samme her, gjelder forøvrig også whippet. Folk som ikke er hundemennesker har en tendens til å syns mynder er ekle. Meg ikke forstå. 1 Siter
Heidihj Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Skrevet 17. Mai 2014 Hm. Jeg er veldig svak for bullmastiff Det er vel en av rasene jeg syns er veldig fine, men som jeg ikke kommer til å kjøpe. Tror ikke jeg kan kalle det en guilty pleasure da egentlig. 1 Siter
Eloise Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Bullmastiff her også. Det er så urealistisk at jeg ser på det som guilty pleasure. Åh, men de er noen fantastisk flotte hunder... Siter
bardmand Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Skotsk hjortehund <3 Ja, det har du jammen rett i. Siter
Ginaml Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 En høyreist amerikansk pitbull terrier, de er så utrolig flotte å se på! Vil kalle det en guilty pleasure siden jeg aldri kommer til og eie en i og med at det er forbud mot dem i Norge.. 3 Siter
Guest 2ne Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Boston Terrier, minibullterrier, boxer, bullmastiff og boerboel Siter
Meg Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 griffon...! De bare ser så morsomme ut. Men kortsnutede hunder er ikke noe jeg kan tenke meg å eie Siter
Recommended Posts