Gå til innhold
Hundesonen.no

Guilty pleasure - Hunderasen du egentlig har lyst på, som du ikke snakker om.


Rocket
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Corgi og pomeranian. Sporadisk tatovert og skallet mann på godt over 1.90 med en pom i rosa bånd. Blir ikke mer wtf enn det altså!

Men hallo, en guilty pleasure er en rase du ikke tør å snakke høyt om, fordi den ikke "passer" til deg eller som du ville fått skråblikk av andre om du skaffa deg. Ikke hva som helst annet enn det du

Schæfer og pomeranian Når jeg blir gammel skal jeg ha en pomeranian, og den skal sitte i kurven på rullatoren min og kjefte på alle som går forbi

Posted Images

Vet ikke helt om jeg vil kalle det guilty pleasure, men jeg har lyst på kupert dogo argentino, kupert alano, ambull, engelsk mastiff, bordeaux dogge og nuffe. Og en like sær og snill schæfer når Venus ikke er mer.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kategorien Guilty pleasures må det være en kupert Briard. Synes dem er så stilige med ørene opp og "sommerfuglører). Av samme grunn i stemmer jeg i Skye terrier som ble nevnt over.

Synes alt fra Dogo Argentino til Pomeranian er fine, men skammer meg ikke over det :P En rase jeg har sagt jeg aaaldri skal ha er Golden, men innerst inne får jeg mer og mer sansen for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Italiensk mynde. Nå tør jeg fint å si det altså, men lar kanskje være å snakke mye om det til ikke-hundefolk da responsen som regel er dårlig av en eller annen uforståelig grunn. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italiensk mynde. Nå tør jeg fint å si det altså, men lar kanskje være å snakke mye om det til ikke-hundefolk da responsen som regel er dårlig av en eller annen uforståelig grunn. :aww:

Samme her, gjelder forøvrig også whippet. Folk som ikke er hundemennesker har en tendens til å syns mynder er ekle. Meg ikke forstå. :icon_confused::P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...