Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Samma for meg åssen farge hun får, bare den er fin, både valpen og fargen, og har riktig kjønn! :D

Altså, når hun planlegger å løpe er litt uransaklig, hun har vært ekstra fresk i fletta, ekstra kosete og ekstra manisk på å markere i 1.5 mnd nå. Men nå har Scoobi, whippeten til huseier, fått løpetid, og de hadde samtidig i fjor høst, så jeg lurer på å ta dem med litt på tur sammen i håp om at det skal minne knertis om syklusen hennes. :teehe:

Men jeg har en hunch om at den kommer om ei uke. Hva med Leah?

Ja, jeg tenker også sånn, selv om jeg håper at det kommer minst to brune tisper, det er det jeg har bestillinger på til nå :lol:

Leah skal løpe i månedsskiftet igjen, så jeg venter løpetid hvilken dag som helst jeg *ler* Hun hang seg ikke på grisungen til Belgerpia, så da har hun vel tenkt å gjøre som hun selv syns er best som vanlig da ;) Men ja, mai/juni en gang bør hun løpe :)

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er lille Mr. Krim, 8 uker i dag.

:wub:

Har sendt mail Vet ikke noenting enda, men får de nok valper og riktig kjønn så regner jeg med det blir en på meg, så fremt valpen virker stødig og grei. Har vært i kontakt med oppdretter tidligere

Posted Images

Skrevet

Kan være at det dukker opp en liten hvit sukkerbit her i løpet av sommeren. Skal i så fall trenes i LP, RL, WP, noe AG.

  • Like 1
Skrevet

Så heldig du er! Jeg har fortsatt 7 uker igjen av ventetiden! :shocked:

Edit @Snorken: Har du husket å fortelle hva slags hund du skal hente?

:shocked: lenge! heldigvis går tiden fort da!:D

jeg henter en Labrador :D:wub:

  • Like 1
Guest atiram
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg å hente valp i mars jeg, men etter råd fra sonen- og oppdrettere jeg snakket med, valgte jeg å la være (men en flott ferietur ble det likevell).

tenkte at det kom til å ta lang tid nå, før det kommer en valp i hus.
Men det gikk raskere enn forventet.

Gleder meg veldig! de er to uker nå, så bare 6 uker igjen.
er tre valper i kullet, to flekkete jenter, og en brun gutt.

Mi lille frøken blir å hete Hera.

<3

post-10564-0-23595800-1400017713_thumb.j

post-10564-0-26114000-1400017749_thumb.j

Skrevet

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

  • Like 2
Skrevet

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strength tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

Ingenting :lol:

Skrevet

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

Krysser fingrene for at du ikke jinxer!

Jeg har kjøpt halsbånd, nametag, sele, et par leker, kobbel. Dette er hund nr 2, så mye har jeg jo. Men syns det er så gøy å kjøpe litt nytt.

Og så skal jeg bytte ut mat - og vannskåler, fordi de jeg har er slitne. Og litt gøy må jo voksne vovven også ha, når han tross alt får hjem en sønn;)

Skrevet

Hadde så mye fra før :P kjøper heller når de er ferdig å vokse, :P

jøss flink du er da.

Krysser fingrene for at du ikke jinxer!

Jeg har kjøpt halsbånd, nametag, sele, et par leker, kobbel. Dette er hund nr 2, så mye har jeg jo. Men syns det er så gøy å kjøpe litt nytt.

Og så skal jeg bytte ut mat - og vannskåler, fordi de jeg har er slitne. Og litt gøy må jo voksne vovven også ha, når han tross alt får hjem en sønn;)

Bra du krysser for meg. :)

Jeg og tenker nametag, leker, fleecepledd, kobbel og matskål. Har jo en million ting også, men litt nytt må være lov? :fear:

Fortell! Sønn? En reel sønn?

Skrevet

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

Ingen jinx ;) hva skal du ha? Hihi. DP igjen? :)
Skrevet

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

:D krysser fingrene for at du ikke jinxer det!

I og med at jeg har kjøpt min første valp, og ikke hadde stort av hundeutstyr har jeg kjøpt…det meste. føler jeg har rana dyrebutikkene i byn :P

Men sele, halsbånd, kobbel, innebur og bilbur, ørten tyggeleker (men de er jo ikke morsomme synes valpen….), mat- og drikkeskåler, to gummibørster (labbis, så trenger ikke mer), eddik, biotexspray, masse pølser og fiskepudding, leker til trening, flere klikkere og to billige senger fra biltema for å ha i bur.

:innocent:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...