Gå til innhold
Hundesonen.no

Flere som får valp snart?


Helianthus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er lille Mr. Krim, 8 uker i dag.

:wub:

Har sendt mail Vet ikke noenting enda, men får de nok valper og riktig kjønn så regner jeg med det blir en på meg, så fremt valpen virker stødig og grei. Har vært i kontakt med oppdretter tidligere

Posted Images

Og jeg har bestilt flybillett og fått oppdretter til å kjøpe bur og leker. Hun kommer til å venne valpen til buret, mens ungene får leke med hunden og de nye lekene :-) (Heldiggriser!)

skal du ikke lage tråd snart? bilder?? info???

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ikke lage tråd snart? bilder?? info???

Oj, jeg er ikke så inni dette .. :ahappy: jo, det skal jeg prøve å få gjort snart! Her er en liten teaser )som jeg kanskje må fjerne hvis ikke bildet vises mindre enn det egentlig er) :DIMG_2945.JPG

Edit: Herrelighet for en søt valp! :wub:Det er fra hun var ca 2 uker, og nå er hun 9 .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Garp

jøss flink du er da.

Bra du krysser for meg. :)

Jeg og tenker nametag, leker, fleecepledd, kobbel og matskål. Har jo en million ting også, men litt nytt må være lov? :fear:

Fortell! Sønn? En reel sønn?

Litt nytt er alltid lov;)

Og ja, en reell sønn, fineste Frostemann er blitt pappa til hele fem hannvalper, de vakreste i verden! Fortsatt litt usikkert hvem som er min, men en av dem er definitivt min. Har førstevalg, men jeg vil se hvordan de utvikler seg i personlighet etc, med fantastisk hjelp fra oppdretter :) Det hele er for godt til å være sant!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter min Gordon Setter valp på fredag :):)

15_694303854.jpg

For en skjønnas :wub:

Hvisker litt stille at jeg får en snart. Men livredd for å jinxe.. :shocked:

Hva har folk her inne kjøpt til valpene sine? Dette er min nummer to, så trenger strengt tatt veldig lite. Så skal prøve holde meg til:

matskål

tepper

valpebånd

børste og saks

Jeg hadde mye fra før jeg også, siden dette var hund nummer 2, og jeg hadde kjøpt inn en god del ting flere år før hun kom i hus :lol: Jeg kjøpte leker, et tøybur som var stort nok til begge hundene samtidig, 2 valpeseler, matskål, tyggesaker.

Om åtte og en halv dag henter Jäger og jeg hjem PyttPytt :wub::D

For et kult navn :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å henta mi tispe på søndag :D Var tre og velge i, og ei var god nok til å bli med hjem :wub:

Hils på Rafiki (i sin onkel Harleys litt for store mariusgenser)

Av utstyr har jeg og skal jeg være fornuftig. Ikke kjøpe ræl og mye stæsj, kun det som er nødvendig (og litt til :whistle: ). Foreløpig har jeg kjøpt skåler, en leke, klær å vokse inn i, sele til hun blir stor og refleksvest og en seng jeg ventet på i posten. Fikk med teppe, bamse, sele, kobbel og valpefor av oppdretter, og ellers får hun litt av min mor og låner litt av Harley.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så valpesyk at jeg måtte låne en valp i mellomtiden. Den gjør engelskkvinne av seg om kort tid da :bye: Men enn så lenge har jeg gleden av tissing, biting, crazy valperaptus osv... Bare koooos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Helianthus rase da? :D

@Garp gleder meg veldig til å vite rase og kjønn nå altså..! :sleep:

valpis her hjemme sover, og sover og sover… har litt sprettfart 2 eller 3 ganger i løpet av dagen og nå har han startet på sin 10. uke! :icon_confused:

men han er flink til å apportere da! og kassemetoden går som smurt :D

Så gøy å lese om valpeperioden din. :) Jeg gleder og gruer meg. LIke spent å kvalm denne gangen som sist jo..

beginner snart å bli klar for å si det litt mer offentlig nå. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese om valpeperioden din. :) Jeg gleder og gruer meg. LIke spent å kvalm denne gangen som sist jo..

beginner snart å bli klar for å si det litt mer offentlig nå. :P

Skulle bare mangle - første egne valp må jo dokumenteres over alt :P

Haha! jeg kjenner igjen følelsen! Litt sånn «omg - i morra henter vi valp! kooos!» og så sekundet etter «shitshithsit, tror jeg må spy!» :blink:

jeg følger spent med! :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle - første egne valp må jo dokumenteres over alt :P

Haha! jeg kjenner igjen følelsen! Litt sånn «omg - i morra henter vi valp! kooos!» og så sekundet etter «shitshithsit, tror jeg må spy!» :blink:

jeg følger spent med! :innocent:

Ja akkurat sånn er det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...