Henriettebah Skrevet 24. August 2014 Rapporter Skrevet 24. August 2014 Haha @bippo !! Godt det ikke bare er meg som er crazy dog lady her! Ja, syns jo såklart han er verdens søteste!! Hihi.. Siter
Kaarii Skrevet 25. August 2014 Rapporter Skrevet 25. August 2014 Jeg får en japansk spisshund om ca 3 uker, gleder meg i hjel! 2 Siter
WheatenMali Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Nå er det bare 2 uker igjen til jeg henter min lille sjarmør Eddie er totalt forelska og føler meg som en liten fjortis igjen, er det normalt? Haha Eddie er en storsjarmør, jeg er så glad det er til deg han flytter så jeg får sett han masse igjen, og igjen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Min valp ble født i går, det er en av de her: Siter
Henriettebah Skrevet 26. August 2014 Rapporter Skrevet 26. August 2014 Eddie er en storsjarmør, jeg er så glad det er til deg han flytter så jeg får sett han masse igjen, og igjen Sent from my iPhone using Tapatalk Ja du skal få se han så ofte du vil @WheatenMali :) 1 Siter
Gjest Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 Henter vår valp nr 2 nå på lørdag som er en Ca De Bou tispe gleder meg som et lite barn på julaften jeg ? Så er jeg så spent på å se hvordan vår flat coated retriver tar det at det kommer en ny valp i hus, kommer vell til å være kaos hær i et par dager når hun kommer tenker jeg ^^ Vår nydelige lille Bella Bildet er tatt av oppdretter Siter
Ane Skrevet 27. August 2014 Rapporter Skrevet 27. August 2014 Henter vår valp nr 2 nå på lørdag som er en Ca De Bou tispe gleder meg som et lite barn på julaften jeg Så er jeg så spent på å se hvordan vår flat coated retriver tar det at det kommer en ny valp i hus, kommer vell til å være kaos hær i et par dager når hun kommer tenker jeg ^^ Vår nydelige lille Bella Bildet er tatt av oppdretter Er valpen blitt gammel nok nå da? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts