Kaja Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 med 3 hunder kan jeg tenke meg du har nok å holde på med? Nja to av tre er englebarn 1 Siter
Snorken Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 Nja to av tre er englebarn sånn var det ja Siter
Garp Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 Nja to av tre er englebarn er det mr Tysk som er det motsatte av englebarn? Siter
Kaja Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 er det mr Tysk som er det motsatte av englebarn? Ding ding!! 1 Siter
Garp Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 Haha jeg hadde en mistanke. Er sambo fornøyd med mr tysk da? Siter
Wachita Skrevet 19. Mai 2014 Rapporter Skrevet 19. Mai 2014 Oppdretter kommer med valpen hjem til oss på torsdag, istedenfor at vi henter han på fredag Nå skal det sies at de bor 30 min unna med bil, men ikke noe vi hadde forventet eller trodd! 4 Siter
Mud Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Never again sier bare jeg. Pust med magen, terriertrynet som har gjort at jeg hatet valpetiden for evig og alltid ble normal ved rundt 1 års alder. Før det var han et stort monster i liten kropp... men plutselig ble han lydhør og grei 1 Siter
Stine Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Pust med magen, terriertrynet som har gjort at jeg hatet valpetiden for evig og alltid ble normal ved rundt 1 års alder. Før det var han et stort monster i liten kropp... men plutselig ble han lydhør og grei Jeg venter fortsatt, monsteret mitt er 17 mnd og like idiot enda. Men morra hennes var ikke noe bedre før hun fikk sin 3 løpetid, så vi venter på den og håper 1 Siter
Garp Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Ok da er jeg klar for å komme med litt info. Om 9 dager skal jeg hente lille Vips hos kennel petit norvegien (pyrris her inne). Hun er en pyreneisk gjeterhund med korthåret hode. Bildene er tatt av oppdretter. Sånn da er det ute i den store verden hihi 12 Siter
Gjest Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Vel.. Hadde jeg fått bestemme hadde det nok blitt en liten bartesnuser her i sommer, men har både sommerjobb og hektisk skjema til juletider, så får ta det etter det En venninne hentet forøvrig denne herlige buhundvalpen sist onsdag.. Gud så herlig.. Siter
Mud Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Ok da er jeg klar for å komme med litt info. Om 9 dager skal jeg hente lille Vips hos kennel petit norvegien (pyrris her inne). Hun er en pyreneisk gjeterhund med korthåret hode. Bildene er tatt av oppdretter. Sånn da er det ute i den store verden hihi Ååååh... en av drømmerasene mine jo! De er så fryktelig vakre! 2 Siter
Garp Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Ååååh... en av drømmerasene mine jo! De er så fryktelig vakre! Så koselig. Ja de er det. Alltid følt de har vært utenfor min "liga", men jeg skal følge drømmen min har jeg bestemt. hihi. Blir spennende å følge Pulien din også. Artig med sjeldne raser Må legge ut masse du også! Når begynner pelsen å bli dreads? Siter
Wachita Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Når jeg kan begynne å ta valpen med til sentrum ogsånn etter at vi har fått han hjem? (: Siter
maysofie Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Ok da er jeg klar for å komme med litt info. Om 9 dager skal jeg hente lille Vips hos kennel petit norvegien (pyrris her inne). Hun er en pyreneisk gjeterhund med korthåret hode. Bildene er tatt av oppdretter. Sånn da er det ute i den store verden hihiHar så lyst på en slik pyrre! Forlanger gode oppdateringer på lille 1 Siter
Garp Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Har så lyst på en slik pyrre! Forlanger gode oppdateringer på lille Det skal dere få. Er så spent selv også. Så koselig at dere vil ha oppdateringer da. Siter
Mud Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Så koselig. Ja de er det. Alltid følt de har vært utenfor min "liga", men jeg skal følge drømmen min har jeg bestemt. hihi. Blir spennende å følge Pulien din også. Artig med sjeldne raser Må legge ut masse du også! Når begynner pelsen å bli dreads? Ikke før ved 8 mnd alder Jeg kan dessverre ikke ha pyrre slik livet er nå, men gud bedre de er vakre! Siter
Garp Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Skrevet 20. Mai 2014 Ikke før ved 8 mnd alder Jeg kan dessverre ikke ha pyrre slik livet er nå, men gud bedre de er vakre! Spennende spennende med den pelsen altså. Husk å legge ut masse oppdateringer av din også! Siter
Snorken Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 jeg vil skryte over valpis som tydeligvis skiller på barn som er glade og barn som er lei seg. I går møtte vi på nabon, der den ene dattera kom tuslende (hun er også eldst) - valpis oppførte seg relativt normalt - type bite litt, kose og *kremt* hoppe litt. Så kom datter nr to, og hun var lei seg, og gråt. Hun fikk hilse på valpis (litt trøst må jo være lov) og han var så flink! Hun fikk kose på hodet hans uten at han var ute med kjeften. han satte seg ned ved føttene hennes og slikket henne litt på leggen. Han dempet henne også (hun gråt ikke sånne hyl altså - bare sånn stille snufsegråt). Det var ganske herlig å se! Andre barn vi har hilst på har han vært lykkelig over å møte. Men nå satt han altså tille og rolig og lot henne klappe og kose. Flink valp! 6 Siter
Garp Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 jeg vil skryte over valpis som tydeligvis skiller på barn som er glade og barn som er lei seg. I går møtte vi på nabon, der den ene dattera kom tuslende (hun er også eldst) - valpis oppførte seg relativt normalt - type bite litt, kose og *kremt* hoppe litt. Så kom datter nr to, og hun var lei seg, og gråt. Hun fikk hilse på valpis (litt trøst må jo være lov) og han var så flink! Hun fikk kose på hodet hans uten at han var ute med kjeften. han satte seg ned ved føttene hennes og slikket henne litt på leggen. Han dempet henne også (hun gråt ikke sånne hyl altså - bare sånn stille snufsegråt). Det var ganske herlig å se! Andre barn vi har hilst på har han vært lykkelig over å møte. Men nå satt han altså tille og rolig og lot henne klappe og kose. Flink valp! Jeg synes at du kan legge ut ett bilde av valpis da. Og har den fått navn? 2 Siter
Snorken Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Har laget egen tråd, men kan laste opp litt her også da Han heter Marve! dæven så vanskelig det er å ta bilder av svart hund! stakkars, han ser nesten kua ut jo sover... rar. 10 Siter
Garp Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Har laget egen tråd, men kan laste opp litt her også da Han heter Marve! dæven så vanskelig det er å ta bilder av svart hund! Supersøt er han. Jeg er og spent på svart hund og ta bilder av henne. Garp ser jo ut som en gud nesten uansett. 1 Siter
tm100020 Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 I morgen er dagen Oioi så spennende Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Baskerville Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Jeg skal hilse på valpen min igjen imorgen!!! Lille godklumpen, gleder meg som et barn - dette er jul og bursdag og påskekrim, tatoveringer og nye bøker og reiser på en gang i gledesnivå!!! 3 Siter
Gjest Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Har laget egen tråd, men kan laste opp litt her også da Han heter Marve! åååhhh! Labradorvalper Siter
Recommended Posts