Gå til innhold
Hundesonen.no

Flere som får valp snart?


Helianthus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er lille Mr. Krim, 8 uker i dag.

:wub:

Har sendt mail Vet ikke noenting enda, men får de nok valper og riktig kjønn så regner jeg med det blir en på meg, så fremt valpen virker stødig og grei. Har vært i kontakt med oppdretter tidligere

Posted Images

Jeg tror dere som er så mystiske og bare sier "valp" må fortelle rase også :-) Og hva dere skal bruke hunden til :-)

Her blir det familiehund og lp/bruks, mest for kosetrening, men planen er å tvinge meg selv til å konkurrere på sikt.

Schæfer fra Tyskland, skal brukes til IPO :-)

10257143_10152364335940638_1106143618110

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage meg en mellompuddel i år, forhåpentligvis ei tispe :P Hun skal være selskap, treningskompis og utstillingsstjerne, og potensielt mor til neste hund igjen. Vi tenkte vi skulle trene lydighet, bruks og kanskje retrieverjakt, hvis vi finner et miljø som vil ha oss med :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Blomstermalle - om alt klaffer og min drømmevalp finnes i det kullet som forhåpentligvis blir født sånn på sommeren engang......

Lydighet og kanskje bruks - og utstilling selvsagt, det er jo en grunn til at man kjøper blomstermalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 2ne håper jeg også å lage min egen i løpet av året, en vakker, aktiv, fleecemjuk, selvstendig og gøyal shibatass som skal bli utstillingsstjerne, blodsportutler og forhåpentligvis jakthund. I mellomtida koser jeg meg med den potensielle moren, som er det deiligste vesenet jeg veit om. :wub:

Hvis jeg skriver det mange nok steder, så er sannsynligheten for at jeg ikke gidder å anstrenge meg for å finne fôrvert større, sant...? :innocent:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...