Mud Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Btw, noen som er med på R+L=J teorien her eller? Hvilken teori? Siter
Perfect Image Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Btw, noen som er med på R+L=J teorien her eller? Ønskedrøm!! Siter
Guest Michellus Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Hvilken teori? Jeg aner ikke om dette går imot reglene for tråden (vet ikke om det regnes som spoiling), så legger i spoiler R+L=J teorien Går ut på at Rhaegar Targaryan og Lyanna Stark er foreldrene til Jon Snow. Link her for en mer dyp lesing Siter
Perfect Image Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Hvilken teori? About R+L=J is a hypothesis which posits Jon Snow, a character in George RR Martin’s fantasy series A Song of Ice and Fire, is not the son of Ned Stark, but is actually the son of Ned’s sister Lyanna Stark and Rhaegar Targaryen. Siter
Mud Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Jeg aner ikke om dette går imot reglene for tråden (vet ikke om det regnes som spoiling), så legger i spoiler R+L=J teorien Går ut på at Rhaegar Targaryan og Lyanna Stark er foreldrene til Jon Snow.Link her for en mer dyp lesing Nope... tror ikke på den. Siter
Chako Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Jeg tror det er noe i den R+L=J teorien altså! Uansett så er det veldig spennende, og hadde vært utrolig kult om det var sant. Man får mye mer informasjon, og hint i bøkene enn i serien. Så om dette blir et tema vi får svar på i tv-serien det tviler jeg på.. Siter
TonjeM Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Tror heller ikke på R+L=J teorien,det ville være et massivt avvik fra bøkene i såtilfelle..På den annen side, knertingen av Mance var jo også let massivt avvik (om jeg ikke husker feil) Siter
Sirius Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Han fyren som snakker med Cersei i første episode av nyeste sesong. Han som nå har rare klær som en munk. Kva veit me eigentleg om han frå før? Har tenkt og grubla, men det står tomt. Har jo sett han før... Siter
HeleneFS Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Btw, noen som er med på R+L=J teorien her eller? Jeg tror! Siter
Aslan Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Han fyren som snakker med Cersei i første episode av nyeste sesong. Han som nå har rare klær som en munk. Kva veit me eigentleg om han frå før? Har tenkt og grubla, men det står tomt. Har jo sett han før... Det er en lannister-gutt, tror han er fetteren til cersei, lancel tror jeg han het 1 Siter
Mud Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Han fyren som snakker med Cersei i første episode av nyeste sesong. Han som nå har rare klær som en munk. Kva veit me eigentleg om han frå før? Har tenkt og grubla, men det står tomt. Har jo sett han før... Det er nevøen til Cersei og hennes tidligere elsker. Det var han som forgiftet vinen til Robert så han ble drept av villsvinet. 2 Siter
Guest Michellus Skrevet 19. April 2015 Rapporter Skrevet 19. April 2015 F**k Rob Stark og moren hans.. Når de slakter ulven hans er da jeg gråter Siter
Poter Skrevet 19. April 2015 Rapporter Skrevet 19. April 2015 F**k Rob Stark og moren hans.. Når de slakter ulven hans er da jeg gråter Ja, og når Daenerys forlot dragene sine! 1 Siter
Chako Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Skrevet 1. Mai 2015 Jeg liker retningen dette tar! Veldig spennende episode som kom denne uken. Jeg er spent på hva som skjer med Sansa videre nå, og håper inderlig at hun kan få hevn. Jeg tror Theon kanskje ivrer etter å hevne Robb også, samtidig som han nok ønsker å se Ramsey død. Håper han kan hjelpe Sansa, og at hun får vite at de Bran og Rickon er i live - ikke bare får Theon henrettet når hun får se at han er der. Er også spent på hva som vil skje i Dorne, for vi har nesten ikke sett noe derifra ennå. 1 Siter
Tekopp Skrevet 4. Mai 2015 Rapporter Skrevet 4. Mai 2015 "Nå kan alt skje i Game of Thrones" -filmpolitiet p3 diskuterer utfallet av episode nr 3, spekulering i hva som skjer fremover og forskjellen mellom bøkene og serien. 1 Siter
Gjest Skrevet 5. Mai 2015 Rapporter Skrevet 5. Mai 2015 For en spennende avslutning på fjerde episode! Tror jeg må lese bøkene altså Siter
Pringlen Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Skrevet 6. Mai 2015 For en spennende avslutning på fjerde episode! Tror jeg må lese bøkene altså Tips: IKKE les bøkene om du vil ha noen glede av å se på denne greia de koker sammen Siter
Gjest Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Skrevet 6. Mai 2015 Tips: IKKE les bøkene om du vil ha noen glede av å se på denne greia de koker sammen Jeg er flink til å skille adaptasjon fra original så det skal nok gå fint Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Pringlen Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Skrevet 6. Mai 2015 Jeg er flink til å skille adaptasjon fra original så det skal nok gå fint � Sent from my iPhone using Tapatalk Det er grenser, liksom Siter
Mirai Skrevet 7. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2015 Litt vanskelig å henge med på diskusjon om bøkene for oss som ikke har lest dem... Siter
Teserere Skrevet 7. Mai 2015 Rapporter Skrevet 7. Mai 2015 Litt vanskelig å henge med på diskusjon om bøkene for oss som ikke har lest dem... Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene 2 Siter
Gjest Skrevet 7. Mai 2015 Rapporter Skrevet 7. Mai 2015 Btw, noen som er med på R+L=J teorien her eller? Ja! Tror heller ikke på R+L=J teorien,det ville være et massivt avvik fra bøkene i såtilfelle..På den annen side, knertingen av Mance var jo også let massivt avvik (om jeg ikke husker feil) Dette er kanskje litt feil tråd, men på hvilken måte mener du det er et massivt avvik fra bøkene? Det var derfra jeg fikk ideen, og da jeg googlet, fant jeg jo ut at jeg langt fra var den eneste. Jeg prøvde å lese de aktuelle passasjene på nytt for ikke så lenge siden, og klarte ikke å finne noe som fullstendig utelukker det. Siter
Chako Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=zs7xO5P3Az4 Siter
Tekopp Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Daenerys stoneface.... skulle tro skuespilleren hadde overdosa på botox i det siste. Siter
Poter Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Hva er det Arya gjør for tiden? Skjønte ikke helt greia med at hun tenker seg som en annen person også er det virkelig? Siter
Recommended Posts