tm100021 Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Hva skjer?! Har jo gledet meg en hel uke joooo! Siter
TonjeM Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Memorial Day i USA?? Hva slags elendig unnskyldning er det.. det eneste som gjør mandager spiselige er jo Games Of Thrones! *mumlemumle* Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Dæm... nå kom jeg på at jeg sa ja til å få masse spoilere fra en som har lest bøkene. Endelig fikk mamma rett når hun alltid sier at man får dårlig dømmekraft i fylla (det skal hun aldri få vite iallefall). Men veldig glad for den ene spoileren da!! Og sjokkert... så litt irriterende at det ikke blir noen overraskelse for meg. 1 Siter
Irenen Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Har gått en tur i King's Landing idag 8 Siter
Guest Michellus Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Jeg gleder meg til en viss liten drittunge av en konge dør i sesong 4 Jeg er midt i sesong 2 nå og serien er fortsatt like bra med masse puling, intriger og drap Og jeg digger fortsatt Tyrion Siter
Lunatic Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Enig! Visste at det kom til å ende sånn, men magen min vrei seg skikkelig på slutten likevel... Var så glad i Oberyn! Han var så kul og god! Siter
TonjeM Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 ????? Har dere sett noe jeg ikke har sett??? (Nå er jeg kjempeglad jeg har lest bøkene altså.. dør ikke helt, bare litt, hvis jeg går glipp av en episode..) Kommer på CMore Series ikveld ihvertfall. Siter
Mud Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Er siste episode ute på hbo nå? *skynde seg å legge begge barna* Siter
Lunatic Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 ????? Har dere sett noe jeg ikke har sett??? (Nå er jeg kjempeglad jeg har lest bøkene altså.. dør ikke helt, bare litt, hvis jeg går glipp av en episode..) Kommer på CMore Series ikveld ihvertfall. Har du ikke sett den siste? Som kom ut i dag. Hjerte og magen vridde seg skikkelig på meg i hvert fall.. Selv om jeg visste at det kom, men jeg visste ikke at det kom på den måten. Gawd, why Siter
Tommy Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Jeg skulle ønske George R.R Martin kunne slutte å ta livet av alle de kuleste personene i serien. 3 Siter
Mud Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Jesus, som den avviker fra bøkene... Wtf?? 1 Siter
Lunatic Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Jeg skulle ønske George R.R Martin kunne slutte å ta livet av alle de kuleste personene i serien. ^^^^^^^THIS Siter
Mirai Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Tyrion er jo ikke død enda! Siter
TonjeM Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Puuh.. er på Cmore idag (begynte faktisk for 17 min siden, men jeg tar den opp - skal se den etterpå *glede seg*) Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Jeg ble skikkelig sur da jeg så dagens episode! Jeg prøver som bare det å høre meg framover (i lydbøkene). Er nettopp ferdig med bryllupet til Geoffrey og Margaery og det der. Vil foran serien! Siter
Ingridhw Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Nedtur! Vanvittig spennende kamp, men er kjempeskuffa av resultatet. Hvordan skal Tyrion komme seg ut av dette? Man kan virkelig ikke ha favoritter i denne serien. Jeg har håp om at han kommer seg unna på et vis, det er flere i Kings Landing som ikke tror at han har forgiftet Joffrey, men om de gjør noe med det, vet jeg ikke. Begynner å bli veldig typisk at Arya kommer frem bittelitt for sent.. Lurer på hva som skjer med henne nå, om hun treffer søsteren sin. Vet ikke om noen av dem kan være trygg der, da. Og så til slutt Ser Jorah Mormont. Jeg skjønte at det var han som sendte info til Kings Landing da han klarte å stoppe Dany fra å drikke vinen som var forgiftet, men han har da vært en veldig verdifull medspiller for henne. Han er en av de få jeg føler Dany virkelig kan stole på. Siter
Elisabeth00 Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Det er noe av det ekleste jeg har sett. Lol! Har ikke lest noe, men skjønte hva som kom til å skje da det begynte. Han var aaaalt for cocky... Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Omg, I think I came a little during the last scene of the Royal Wedding EN DE LIG!!!!!! Siter
Guest 2ne Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Jeg tror Tyrion kommer til å overleve til slutten av serien, G.R.R.Martin har uttalt flere ganger at det er yndlingskarakteren hans i boka, da lever vel han forholdsvis trygt? Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Ok, jeg er på samme sted som dere nå, og jeg håååper Oberyn vinner!! Tyrion kan ikke dø Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Åh, Tyrion i rettsalen Edit: Så deilig at jeg måtte se det igjen.. Siter
Recommended Posts