Symra&Pippin Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Stor, rund og med lyst krøllete hår og midt i livet. Det er meg det. Hvis man regner med at jeg blir sånn litt over hundre år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Jeg er Kaja, 18, snart 19 (viktig det). Jeg kan jo skryte litt i samme slengen. Meg og 30 Seconds to Mars Ja, jeg liker å klatre i trær med hæler. RED: Jeg angret meg 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Meg, 29, med gamlemor Ronja som nå dessverre ikke er mer Også meg med min nye lille bølle, Mio, 8 måneder 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Hei! Jeg heter Vims (helt sant ), og jeg er 25 år gammel. Jeg liker ikke så godt å bli tatt bilde av, men egentlig er jeg ganske søt. *øve seg* edit: hvorfor spiller den tubaen "69"? Er ikke det et litt... rart tall å spille? jeje. (egentlig hadde jeg ikke tenkt å legge ut bilde, men når alle ble sånn "åh nei se, jeg er ikke egentlig noe pen, altså!" så måtte jeg bare. ) Den blåser 69 fordi de to sammen blir en slags luftboble/sky som kommer ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Jeg fant plutselig ut at det siste bildet hvor trynet mitt viser er fra tilig juni i fjor Det rare fliret kommer av at jeg skjønner at jeg skal blir BIR 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Den blåser 69 fordi de to sammen blir en slags luftboble/sky som kommer ut Jeg tror jeg har litt feil type fantasi, for jeg klarer ikke helt å se det. Men tror deg når du sier det. Forresten så var det ikke meningen å gjøre narr av noen med flåsekommentaren min over, bare for å ha presisert det. Jeg veit veldig godt hvordan det er å være usikker på seg selv, sitt eget utseende, ikke like bilder av seg selv, og så videre. Jeg bare kjente meg så veldig godt igjen i den måten å "unnskylde" seg på, og så følte jeg at jeg måtte kommentere det på et eller annet vis. Dere er fine folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Masse fiine folk :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Jeg er altså Cassandra på 24 år! Med hunden min, Killi: Med min bedre halvdel: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs Kan godt hende du mener du kunne vært moren til mange her, men hallo damen. Du er så flott! Det må jeg bare si! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 snip Badass! Rett og slett badass! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Normalt sett er jeg bak kamera, her foreviget av @ Her er det nyeste av Tetris og meg med ny sveis. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Det er faktisk et snart 4 år gammelt bilde (omfg….) - men meg og min aspirerende karriere…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Det er faktisk et snart 4 år gammelt bilde (omfg….) - men meg og min aspirerende karriere…. What....? Litt vanskelig vinkel, men jeg synes du ser ut som en dame. Du er jo mann!? I mitt hode har du hele tiden vært en litt sånn muskuløs, korthåret mann, gjerne kledd i jaktbukser og militærsko på tur med hunden. Nå er jeg forvirret 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Hvorfor må alle jenter unnskylde seg med at de er stygge på bildet når de legger ut? Sier hun som ikke vil legge ut bilde i det hele tatt Men hallo folksens. Når dere skriver hvor stygge dere er mange nok ganger kommer dere til å tro på det til slutt. Snakk om å lure seg selv Håper ikke mitt innlegg ble tolket sånn. Det var ikke ment sånn altså, selv om jeg er ekstremt kamerasky. Det er bare et irrasjonell instinkt/refleks å skygge unna så snart kamera kommer frem. Men da skal jeg være flink å legge ut enda et bilde. Skrytebilde! Jeg og Scott Lynch! Fantastiske forfatteren! Jeg har 6 signerte bøker fra Lynch, og han har bare skrevet 3 bøker so far. Ja, det var alkohol involvert. Ja, jeg forventa ikke at han skulle lage grimaser. Og ja, personen som tok dette har veldig stødige hender. Jeg har bilde sammen med Rothfuss også, men av en eller annen grunn klarte vi ikke å koordinere sånn at begge sitter i ro samtidig når bildet ble tatt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 What....? Litt vanskelig vinkel, men jeg synes du ser ut som en dame. Du er jo mann!? I mitt hode har du hele tiden vært en litt sånn muskuløs, korthåret mann, gjerne kledd i jaktbukser og militærsko på tur med hunden. Nå er jeg forvirret luuuulz, I am very much a lady, jeg har mann under nicket av samme årsak som flere andre har: vi irriterer oss over at kjønn er så relevant at det på død og liv skal vises under nicket She's a lady, waaowawoawwww etc Her er et annet som kanskje gir deg hakket bedre inntrykk enn militærcamo og korthåra mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Kan godt hende du mener du kunne vært moren til mange her, men hallo damen. Du er så flott! Det må jeg bare si! Badass! Rett og slett badass! :icon_redface: takk, nå ble jeg litt flau Men jeg ER gammal nok til å være mamsen - jeg har faktisk en sønn på snart 24 år.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 :icon_redface: takk, nå ble jeg litt flau Men jeg ER gammal nok til å være mamsen - jeg har faktisk en sønn på snart 24 år....! Da må du være tidenes kuleste mams 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 @jaktlykke deg møtte jeg for mange år siden, hos renate - og du ser pinadø prikk lik ut nå som du gjorde da, like flott. Og vi snakker vel 10 år siden omtrent. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Julebilde fra i fjor. Meg og mine brødre, og ene hunden nede til venstre: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Jeg heter Anniken og er 20 år Vanligvis ser jeg slik ut Er jeg på jobb, så ser jeg slik ut Finner jeg en stor pandabamse, så ser jeg slik ut før jeg løper til kassa for å kjøpe den 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Marie fra Bæærgen, nærmer meg 27 Og Arthur på snart 9 mnd. Sånn ser jeg ut en veldig god dag Sånn ser jeg egentlig ut, og ja som oftest med Arthur oppå meg 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Vel, jeg elsker å bli tatt bilder av, men omtrent alle bilder blir jo bare delt med venner. Blir for dumt å be folk gjøre bildene offentlig, bare så jeg får delt bilder av meg selv på et forum Men skal jo klare rote fram noen allikevel da! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Jeg er Heidi, 23 år. Har to malamuter Det fins veldig få bilder av med uten hund fant jeg ut etter å tråle pcen Så det blir hundebilder. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 4. April 2014 Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Meg for et par mnd siden på mitt tyngste! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts