Gå til innhold
Hundesonen.no

Fortell noe nytt om deg selv!


Aya
 Share

Recommended Posts

Typisk, ass. Tilogm her på sonen blir store pupper, hendig høyde og søthet foretrukket framfor sportspupper, missing link-høyde og stramme trekk. :(

Det har ikke jeg lagt merke til :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 395
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En gang var jeg på konsert i Storsalen i Studentersamfundet i Trondheim. Jeg hadde vel muligens drukket en halvliter eller to. Da bandet (et engelsk band som heter Blue aeroplane) tok pause klarte jeg

Når jeg forteller ting om meg selv på nett så pleier jeg alltid å ta testen: Kunne jeg ropt dette ut gjennom vinduet? Tipper arbeiderne som bygger hus rett over gata hadde ramla ned fra stillasene

Min oldemor gikk høygravid ut i skogen for å sanke sauer, og så kom hun hjem med både sauer og et nyfødt barn, som var min bestemor.

Posted Images

Typisk, ass. Tilogm her på sonen blir store pupper, hendig høyde og søthet foretrukket framfor sportspupper, missing link-høyde og stramme trekk. :(

Oi, sorry! Det var en glipp av meg!

- Jeg er litt usikker på hvor mange gutter jeg har hatt sex med, men veit at det er midt mellom 20 og 30 ca.

- Jeg husker derimot godt damene.

Det var egentlig den jeg sikta til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller tidvis helt inn i min egen verden/boble. Det er faktisk SÅ ille at en gang jeg var i butikken og sto i kø, så sto samboeren min rett foran meg, omtrent vinket meg opp i trynet sa hallo og navnet mitt flere ganger uten at jeg enset ham. Han hadde tilslutt blitt så flau pga blikk fra andre i butikken at han bare hadde gått og funnet det han selv skulle handle.
Når jeg kom hjem senere (jeg gikk på tur med hunden, han kjørte) og han lurte på hvorfor jeg ignorerte ham på butikken så jeg slik ut: :huh::icon_confused::faceless:. Forsto ingenting og bare "HÆ?`! Var du på butikken???" Så fortalte han meg situasjonen. Jeg blir enda mobbet for dette....
Jeg aner med andre ord ikke hvor mange andre jeg eventuelt har "ignorert"... :|

En gang begynte jeg å grine fordi samboeren min bare lå og så på meg. Han sa ikke et eneste ord, bare kikket og kikket på meg. Fikk helt angst tilslutt når han ikke svarte på noe og begynte å grine xD (Blir mobba for det også... han prøvde jo bare å være søt.. :| )

Jeg hater, virkelig hater å snakke i telefon. Er det noe som må ordnes via telefon så utsetter jeg det så lenge som mulig. Ringer det et ukjent nummer så svarer jeg ikke, søker det opp på nett og ringer opp igjen om det er noen jeg kjenner eller en bedrift etc som jeg har noe med å gjøre.

Jeg spiser stort sett alltid godteri etter farger. Ikke noen spesifikk rekkefølge, men type kun gule sammen, eller røde sammen. Eventuelt kombinasjoner av spesifikke farger om det smaker bedre.

Etter at jeg fikk en thailandsk stemor må jeg spise all asiatisk mat med skei og gaffel. Alt annet blir bare feil, spisepinner går ann, men det får jeg ikke skikkelig til. :P

Jeg ble som liten klort av familiens katt på julaften, det ser i dag ut som jeg ble født med en liten åpen gane pga arret.

Som liten hoppet jeg av en olabil i fart på oppvisning for familien med mitt søskenbarn som sjofør. Det endte i et stort arr på kneet og noen mindre i pannen :P

Jeg var meget aktiv og klatrete i kombinasjon med fryktløs som liten, men jeg har aldri knukket ett eneste ben. Noe som er rimelig utrolig med alle stuntene jeg drev med. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, ass. Tilogm her på sonen blir store pupper, hendig høyde og søthet foretrukket framfor sportspupper, missing link-høyde og stramme trekk. :(

Godt vi er flere her med samme "problemet" :teehe: . Hvis man itillegg putter på 'hysterisk morsom' på lille søster så har man det. :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på noen flere jeg

- Jeg hater lyden som kommer når folk spiser, blir helt kvalm av det, særlig chips!

- (siden det var snakk om sylteagurk) Jeg liker ikke sylteagurken men tar den ikke av for da føler jeg at det er noe som mangler(??)

- Jeg elsker lister, lager lister for alt mulig, har masse lister på notater på mobilen min

- Når jeg kjeder med på skolen leser jeg på genetikk. Når vi faktisk hadde om genetikk på skolen fikk jeg beskjed om at dette var litt for avansert for læreren og fikk derfor bare en 5er(wtf?). Læreren brukte også kaninfarger som eksempler og siden det er kaningenetikk jeg kan mest om hadde jeg mange innvendinger....

- Jeg er ufattelig glemsk når det kommer til klokkeslett, visst jeg skal møte noen må dem gjenta klokkeslettet 3-4 ganger. Jeg må også se på bussruten daglig, selv om jeg tar de samme bussene hver dag :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er rå på å shake pupper uten at resten av kroppen disser :aww:

- Personer jeg ikke stoler på kan ikke ta meg på ørene, da får jeg totalt panikk og blir kvalm og brekker meg.

- Jeg kan svært ofte si hvilken farge en person har på øynene, selv etter kun å ha hilst på de såvidt.

- Jeg lager VERDENS beste skillingsboller :D

- Når jeg gikk på barneskolen elsket jeg å "lese runer og skrive med runer" :D

- Jeg er født med minimalt dybdesyn, så når jeg er full så føler jeg meg alltid frem med tuppen av skoen for å sjekke om det er bakke/helling/trapp eller om det bare er "noe jeg tror er der" :lol:

- Jeg har ett øyeeple som er større enn det andre da det skjedde en liten komplikasjon under en operasjon engang. Dette er synlig for de som ser etter det.

- Jeg lespet lett før jeg tok piercing i tungen, idet hevelsen gikk ned sluttet jeg å lespe.

- Jeg har hypermobile ledd, så når jeg lener meg på armene så ser det ut som de holder på å knekke på midten siden jeg naturlig vrir albuen innover selvom selve hånden peker utover.

- Hver morgen når jeg står opp og går på badet lager jeg grimaser til meg selv, ler og komplimenterer meg selv for småting jeg ser i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 150 cm :D :D :D

Jeg er 147 :fear: (Noe jeg aldri har fortalt andre en de aller nermeste,til andre sier jeg bare 150 :P )

Jeg har helt normale proposjone osv,er rett og slett bare et "miniatyr"menneske :ahappy:

Årene 2010-2012 (Sånn ca.) så husker jeg så og si ingen av menneskene jeg møtte for første gang (selv om jeg møtte de flere ganger etterpå). Helt merkelig,og pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere seksere enn femmere (og bare to firere som laveste karakterer) på vitnemålet fra videregående. Bruker fremdeles det til å imponere folk ettersom karakterene bare har gått nedover derfra og jeg nå gjør det egentlig ganske middelmådig. :icon_redface:

Jeg har vært i atten land men aldri vært utenfor Europa, og ingenting tyder på at jeg skal få dratt utenfor vår verdensdel i løpet av de nærmeste årene heller. Likevel skryter jeg på meg å ha opplevd masse kulturforskjeller (det har jeg jo! Men kanskje ikke så dramatiske forskjeller som man kan oppleve...).

Jeg drakk hundre forskjellige øltyper i løpet av 2013, men sluttet med tellingen fordi mamma mente det var en usunn hobby (fikk riktignok nettopp boka "1001 beers you must try before you die" av henne, så hun sender litt blandete signaler).

Jeg har i løpet av de siste par årene blitt oppriktig bekymret for at jeg skal ende opp helt alene, men later som om jeg er helt cool i forhold til det å få kjæreste. Denne småirrasjonelle frykten forsterkes av at jeg i en alder av 23 fremdeles ikke har hatt noen ordentlig kjæreste, og av at jeg har lykkelige par omkring meg på "alle kanter".

Jeg skryter på meg at jeg liker å lese, men leser bare type fem skjønnlitterære bøker i året.

Jeg er i slekt med seriemorder Belle Gunness. Bare pass dåkk.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, å forresten, så er jeg i slekt med meg selv :P Min egen 8.menning.. (Hadde vært litt mer spennende å ha vært mormor eller oldemor da de er/har vært sin egen 6.menning og 5.menning) :P

Og jeg har noe "feil" i armene mine. Hvis man holder hendene rett frem for seg med håndflatene opp og vrir rundt så du får håndflatene pekende ned vil underarma følge etter. Min gjør ikke det, den står helt likt som om den står rett opp, så jeg sliter med push-ups og hang-ups. Ikke fordi jeg ikke er sterk nok, men fordi albuen låser seg :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slekt på Sicilia som sier at "mafia er noe media har funnet på" *kremt*

Jeg løper ganske så raskt på korte distanser

Jeg har drevet med voltige, sprangridning og innridning av unghester - men aldri brukket noe (sterkt skjelett)

Jeg har vært med på en obduksjon

Jeg HATER smaken av blod og kaster opp av det

Jeg har drevet med poledance

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig den jeg sikta til.

Svakt forsøk på redning. :aww:

Jeg har i løpet av de siste par årene blitt oppriktig bekymret for at jeg skal ende opp helt alene, men later som om jeg er helt cool i forhold til det å få kjæreste. Denne småirrasjonelle frykten forsterkes av at jeg i en alder av 23 fremdeles ikke har hatt noen ordentlig kjæreste, og av at jeg har lykkelige par omkring meg på "alle kanter".

Du, jeg føler egentlig ikke at jeg har hatt noen ordentlig kjæreste før jeg traff min fine mann for snart to år siden, til tross for at jeg har hatt fire "kjærester" før det, og ikke egentlig er kjæreste med den nåværende. :teehe:

Mine tipptipp oldeforeldre var greven og grevinnen av Ebeltoft. Har per def. Mer kongelig blod enn vår inngifte dronning :lol:

Nei, du har mer "adelig" blod. ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Jeg har piratblod i årene

* Jeg løper veldig raskt, spesielt på korte distanser (dårlig kondis :P) og var raskeste jente i klassen fra 1-10.klasse.

* Jeg er elendig til å bake! Bakte pai til familien og hele gjengen lå matforgiftet i to dager :P

* Jeg er utrolig sterk, både i armer og bein.

* Jeg kan se på triste filmer uten å gråte, bortsett fra når jeg ser dem med min far, da blir jeg super emosjonell.

* Når jeg var liten trodde alle at jeg lo når jeg gråt

* Jeg trives bedre sammen med gutter enn jenter

* Jeg dør litt når noen skraper av neglelakk med neglene, klarer ikke se på en gang.

* Jeg er fryktelig flink på å kjøre meg fast (satte meg fast i hagen med firhjuling :lol: ), og rygging er ikke min sterkeste side (bare spør Marthe :lol: )

* Jeg blir fort ukonsentrert og klarer ikke følge med på lengre forelesninger. Da faller jeg enten bort i drømmeverden eller plager sidemannen (kun venner vel og merke :P )

* Jeg er fryktelig vimsete og klumsete. Tenker som regel ikke før jeg prater, så det er ikke få ganger jeg har driti meg ut.

* Til tross for at jeg er ukonsentrert lærer jeg ganske fort. Jeg suger til meg informasjon som en svamp og har egentlig aldri jobbet for å gjøre det bra på skolen.

* Jeg har et forferdelig temprament (skotteblod i årene :P ), men er heldigvis ganske tålmodig

* Jeg er overhøflig og sosial.. Det har satt meg i et par pinlige situasjoner

* Jeg elsker mørket, men er mørkeredd.

* Nå jeg var liten trodde jeg at skyene var drivstoffstasjoner for fly. Jeg trodde også at alle mennesker var grå før i tiden, det var de jo på alle bildene :P

Wow, høres ut som det grusomme mennesket! Jeg er veldig snill da :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg kommer ofte i bråk på byen når jeg er med venninner fordi jeg er overbeskyttende og ingen er bra nok for de.

- Jeg unngår slåssing ved å late som jeg er homofil, og poengterer at hvis noen slår meg så er det hatkriminalitet.

- Jeg later også som om jeg er homofil hvis jeg kommer i snakk med ei jente som har type i nærheten.

- Mamma skulle ønske at jeg, eller en av brødrene mine, er homofile så ho har flere å shoppe med.

- En gang var jeg så asosial at jeg ikke sa et ord på tre uker.

- I tenårene skrev jeg min egen bibel basert på mitt eget liv. Om jeg ikke husker feil så ble den på rundt femti sider.

- En kort periode da jeg var ung var jeg overbevist om at jeg kunne kommunisere med de døde.

- Jeg vil ikke se Titanic fordi jeg er redd for å gråte.

- Jeg har blitt jagd gjennom en liten, polsk grenseby av en dobberman.

- Jeg klarer ikke å plystre.

- Jeg er latterlig glad i å klemme, men tør aldri ta initiativ til det.

- Det beste jeg vet er å være litt utenfor byen og se lysene fra den når det er mørkt.

- Det mest creepy jeg vet er å være i byen og se ett eller to lys ute i skogen når det er mørkt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo kongelig - jeg har blitt presantert for kongen og dronninga i pysjbukse, uten BH iført en slitt "melketann" t-skjorte med morgensveis, alvorlig morgenånde og et hint av 'jeg har vært på fjelltur i hele går og hytta våres har ikke dusj' i lufta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har totalt noia for i forhold til ørene mine. Hvis noen prøver å ta på ørene mine, klikker jeg helt i vinkel.

Den har jeg også. Mine ører er mine og ingen skal røre. Jeg kunne ikke en gang lide at min mor aede mig som barn, hvis hun kom til at ramme mine ører :icon_redface:

- Jeg hater lyden som kommer når folk spiser, blir helt kvalm av det, særlig chips!

Den har jeg også… er generalt meget lydfølsom, specielt når jeg er træt eller sulten.

Det var Ingvild sin...

Jeg har i løpet av de siste par årene blitt oppriktig bekymret for at jeg skal ende opp helt alene, men later som om jeg er helt cool i forhold til det å få kjæreste. Denne småirrasjonelle frykten forsterkes av at jeg i en alder av 23 fremdeles ikke har hatt noen ordentlig kjæreste, og av at jeg har lykkelige par omkring meg på "alle kanter".

Men det er jeg også - og jeg er endda 25 år nu…. :hmm:

Hmm… hvad ellers. Jo!

Jeg er vildt god til at genkende ansigter og har nu flere gange set både SandyEyeCandy og Lill (hende snakkede jeg dog lidt med i Bø) og har set Maren og Kiter en gang… men jeg er super nervøs, så tør ikke hilse på, når folk ikke ved hvem jeg er.

Jeg bager kage, når jeg bliver stresset, men deler helst med andre, når den skal spises.

Jeg ejer mit eget badekar, men det står i Danmark.

Jeg liker ikke tæer..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...