plutte Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 hørte det var to hunder som begynte å slåss, hvor var dette? Under flyball, var plutselig to stk på samme bane (fra samme lag). Trur det skjedde to gongar, men eg såg berre ein episode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jippi!! Pappaen til valpene ble beste hannhund i dag! :D Og hans kullsøster (valpenes tante) ble BIR!! Gjett om jeg må få med meg dette senere i dag 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Huff, var ikke godt å se to hunder som gikk i hverandre i flyballen. tok veldig lang tid å få hundene fra hverandre også. (jeg henger noen timer bak nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg gått glipp av masse, måtte plutselig jobbe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Når begynner gruppefinalene, norsk tid? Skulle ikke de begynt 17.10? (18.10 England tid? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Når begynner gruppefinalene, norsk tid? Skulle ikke de begynt 17.10? (18.10 England tid? ) Vi ligger en time bak dere. Så 18.10 engelsk tid er 19.10 norsk tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Vi ligger en time bak dere. Så 18.10 engelsk tid er 19.10 norsk tid. Jepp, Kaja kan bare ikke tidsforskjeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Er virkelig ikke heelwork to music annet enn fvf i forksjellige posisjoner? Dørgende kjedelig å se på hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jeg er sånn smålei av å se på agility merker jeg Savner lydighet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Kikket litt på agility nå. Så en sheltie, en papillon og tre pudler. Fy så irriterende det er når de bjeffer seg gjennom runden. Papillonen var minst, raskest og stillest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Lys skotsk terrier? Ante ikke at det fantes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Ved første øyekast: Bull terrier Cairn Fox terrier ruhår Kerry blue Lakeland Norfolk Sealyham Sky terrier Welsh terrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Lys skotsk terrier? Ante ikke at det fantes! Hvete de fleste dommerne foretrekker de mørke ja.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Den miniatyr bullen var jo bare genial.. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hvorfor er de fleste eldre Terrier dommere så hardhendte? Likte Border Terrieren jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hehe, må le av bullterrierne, veldig rasetypiske i oppførsel i hvertfall. Minibullen var ikke ulik Bajasen min Synes den store bullterrieren var fin og første som jeg la merke til var den ruhårede fox terrieren. (glatthårede, damn you autocorrect) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Den korthårede foxterrieren ble jo hengt i lenken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Skal slite litt for å få stuet den Fox'en inn i et hi Red: DE Fox'ene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Stakkars foxen.. (glatthåra..) er ikke lett å stå pent når man blir hengt forover nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Er det ingen Jack russel der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Jack er vel ikke en godkjent rase i den britiske kennelklubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Synd, de er jo så kule! Ved første øyekast: Bull terrier Cairn Fox terrier ruhår Kerry blue Lakeland Norfolk Sealyham Sky terrier Welsh terrier Står fortsatt ved denne lista etter enkeltbedømmelsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Westien er jo egentlig en ganske søt rase, men liker ikke måten de blir groomet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 (endret) Skotten var søøt. Mye personlighet også. Edit: Overraskende lite personlighet på enkelte av terrierne, raser som skal ha mye temperament også ser de egentlig bare passive ut. Endret 7. Mars 2014 av Taz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Cairn Sealyham Fox ruhår Norfolk/staffe (så ut som norfolken haltet litt, så får dele fjerdeplass med staffen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts