Mud Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Fullt av nordmenn jo! Likte ikke den finske lappen jeg. Den så ut som en forvokst pomme.. Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Jeg er så irrasjonell protective mot buhunden. Blir nesten fornærmet når jeg hører om oppdrettere fra andre land - det er jo en NORSK rase. Det er bare nordmenn som kjenner dem og kan avle på dem! I know, helt latterlig og irrasjonelt. Aner ikke hvor det kommer fra, for jeg er veldig langt fra "Norge for nordmenn" generelt sett. Så du henta den japanske spisshunden din i Japan da? (jeg henta min franske i Sverige ) Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Så du henta den japanske spisshunden din i Japan da? (jeg henta min franske i Sverige ) I know, utelukkende tåpelig. FInnes ikke rasjonelt. Aner ikke hvor det kommer fra. (Min japaner er østlending, men svenskeblod i linjene). Siter
Artemis Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Dommeren og jeg har veldig ulik smak. Siter
Mud Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Heier på Puli og samojed. Fatter ikke at ikke fine lakken ikke kom videre Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Ingen belgere? Schäferen er i hvert fall med videre. Siter
Monica123 Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Langhårs collien,aussie,samojed og ? Siter
Benedicte Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Mulig jeg fabler nå, men har ikke @Benedicte holdt på å stilt en portis som het Alex? Nei, det var vakre Prince Siter
Monab88 Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Shäfer, samojed, puli og aussie av finalistene! I den rekkefølgen Siter
Tabris Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Heier på schäfer, samojed og pyrineer! Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Beardis, langhårscollien, samojeden og jeg har ingen nr 4 Det må jo bli aussien eller schäferen, men ingen av de var mine favoritter Siter
Benedicte Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Hva heter aussien? Er på mobil og får ikke letet gjennom tråden Siter
Ingvild Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Herlig med puli på fjerde da. Samojeden var lekker! Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 haha.. Nå er jeg litt imponert over meg selv, jeg pleier ikke å få 3 av 4 på sånt Siter
Artemis Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Puh. Plasserte i alle fall ikke den schäfersaken først. Likte ikke aussien heller. Skikkelig kresen i dag jeg. Siter
Mud Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Juhu! SAMOJED! Da fablet jeg @Benedicte Siter
Symra&Pippin Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Beardisen på andreplass, ikke dårlig! 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Generelt skuffet over kvaliteten. Tre bra hunder og det var kun en av de i lineupen. Ekstremt dårlig kvalitet. Du ser bedre i gruppe 1 på små int utstillinger i Norge. Siter
Mud Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Puh. Plasserte i alle fall ikke den schäfersaken først. Likte ikke aussien heller. Skikkelig kresen i dag jeg. det er særdeles sjelden jeg liker aussier . De er liksom bare pimpa border collier Siter
Recommended Posts