Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2014


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syns det er fækt hvordan alle guttene syns Ann Marielle er så deilig, og prøver seg på henne så fort de får sjansen. De liker å rote rundt, få oppmerksomhet, ta på pupper etc etc.. men så fort de ikke

Det som fasinerer meg mest med reality, er at det er kun MEG og MINE som har lov å lyge. JEG kan lyge andre rett oppi trynet, og det kan de jeg har allianser med også. Men om de utenfor alliansen gj

Jeg også digger Lorden! Så gjennomført klyse. Lyst til å se han i finalen for å se om det er jug at pengene ikke betyr noe!

KOMMER TILBAKE?! F*en, Lola, hvis du spoiler nå..?!

Ehm neida neida... stryk det :lol: jeg går litt i surr!

Men greia er jo at paradise hotel spoiler som bare det, hvis man bare hører på lydklipp og sånn, så kan man høre at de sier ting som ikke har skjedd enda og sånn.

IIINSKILD! Var sikker på at det var tirsdagens episode! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff Mats altså :lol: men han er nå søt...

Aurora... :lol: måtte hun aldri reise hjem (bortsett fra rett før finalen).

Ann Marielle, digger henne fortsatt jeg altså, hun er vel egentlig den mest normale av alle sammen faktisk.

Og bloggeren... fy fader altså.... blir moro å se hva slags gullkorn hun kommer med. Døde litt av idol-auditionen hennes!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det kom inn en kjendis i går, men jeg aner virkelig ikke hvem den dama er...

Hun var mye i mediene for et par år siden pga. uttalelser i bloggen som at "de i Afrika er så heldige fordi de er så tynne" og "kan vi ikke kvitte oss med trær" (hun har pollenallergi eller noe). Det er uvisst hvor mye av det ekstreme hun skriver i bloggen som er hennes faktiske meninger.. :P .

Tviler på at Amy kan gå til Mats nå for å si det sånn! Haha :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag:

Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle.


Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten.

Har hørt rykter( :P ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag:

Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle.

Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten.

Har hørt rykter( :P ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! :lol:

Nooooooooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag:

Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle.

Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten.

Har hørt rykter( :P ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! :lol:

Kanskje AnnM blir den nye KriRe med utallige inn- og utsjekker?

:P:P Men er vel for mye å be om at hun skal inn igjen enda en gang... Good riddance til Amy :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste jeg har hørt på lenge.

Det med illuminati har de rett i da, selvsagt.

Synd at Ann Marielle røk, men dritdeilig at kjedelige Amy ble med.

Det gikk på en måte ikke an å vinne den parsermonien der. Hadde Ann Marielle fått bli (jeg ville hun skulle vinne), hadde Aurora og Heidi Alexandra måtte dra. Og de har stor underholdningsverdi får man si :P

Så får bare håpe A.M får komme inn igjen, selv om det nok ikke er så sannynlig...synes hun røk på en urettferdig måte iallefall.

Ellers er det faktisk ingen deltakere der nå som irriterer meg lengre, slik som Siri og Amy gjorde. Det er veldig behagelig! Pleier jo alltid å være noen å bli gal av, som Kristian Rene osv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...