Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2014


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syns det er fækt hvordan alle guttene syns Ann Marielle er så deilig, og prøver seg på henne så fort de får sjansen. De liker å rote rundt, få oppmerksomhet, ta på pupper etc etc.. men så fort de ikke

Det som fasinerer meg mest med reality, er at det er kun MEG og MINE som har lov å lyge. JEG kan lyge andre rett oppi trynet, og det kan de jeg har allianser med også. Men om de utenfor alliansen gj

Jeg også digger Lorden! Så gjennomført klyse. Lyst til å se han i finalen for å se om det er jug at pengene ikke betyr noe!

Herregud pærra i år er bare helt rart.. De er så rare hele gjengen. Jeg klikker på Mats. Han der nye fra Stavanger virker som en vanlig person, Ann marielle sin partner. Hahaha. Det er så pussig opplegg altså :P Savner Lorden ❤️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan du druse meg eggene" sa han i går.

:lol: :lol: :lol: .

Han er helt tragisk å høre på, jeg må nesten gjemme meg bak sofaputene for å orke. Han mangler virkelig selvinnsikt.

Gabriel virker ålreit så langt, digger at han og Ann Marielle fikk makt :D . Er litt lei av Christer og mister bare mer og mer sansen ettersom jeg forstår hvor blåst han egentlig er. Vet ikke hvordan man lager barn, det er mørkt altså!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol: .

 

Han er helt tragisk å høre på, jeg må nesten gjemme meg bak sofaputene for å orke. Han mangler virkelig selvinnsikt.

 

Gabriel virker ålreit så langt, digger at han og Ann Marielle fikk makt :D . Er litt lei av Christer og mister bare mer og mer sansen ettersom jeg forstår hvor blåst han egentlig er. Vet ikke hvordan man lager barn, det er mørkt altså!

Han er ålreit :) jeg ble nødt til å følge med når han ble med, vi reiste sammen i Australia en stund for en del år tilbake :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vet ikke om jeg er redd, lei av, oppgitt over eller bare helt lattermild av Labi :P . Er det mulig..... De tingene han klarer å si!

Hadde et nøytralt inntrykk av Joachim før siste episode, men nå syns jeg han er ganske hatsk ovenfor Kine. Hvorfor misliker han henne så innmari, er det bare personlighetskræsj eller hva er det?

Også er de innmari flinke til å klare å bruke "nordlending" som skjellsord der inne.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg er redd, lei av, oppgitt over eller bare helt lattermild av Labi :P . Er det mulig.... De tingene han klarer å si!

Nå vet jeg meget godt at kultureliten fra Sarpsborg ikke akkurat er stueren, men han der er faktisk så space'a at jeg får litt fnatt. Ikke ofte jeg sier det, men han gir faktisk et dårlig inntrykk av Østfolds hjerte. Noe som er forbanna godt gjort. Virkelig. Han burde fått en eller annen form for medalje.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbi får meg bare til å sitte å klø meg i hodet og lure på om han spiller eller om han er litt..... enfoldig, eller som vi sier her litt kort?

Nå er det vel bare Gabriel igjen som jeg synes er ok og som jeg ønsker skal vinne...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det egentlig ut inne på hotellet, lurer jeg på... det er jo bare de samme stedene vi får se, fra samme vinkel? Står det noen og filmer manuelt også, eller er det bare kameraer på veggene osv?

Så et klipp fra dansk paradise, der noen deltagere begynte å sloss, og da kom det fort en fyr løpende med headsett på og brøt opp, så sitter de liksom i stoler og ser på live også? så for meg at de sitter i et annet rom og ser ting på skjerm jeg (men sikkert ikke langt unna da, så da løp han kanskje bare ut derfra).

Har lurt på hva de gjør i helgene, men der inne er det bare fire-dagers uke visstnok... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...