Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syns det er fækt hvordan alle guttene syns Ann Marielle er så deilig, og prøver seg på henne så fort de får sjansen. De liker å rote rundt, få oppmerksomhet, ta på pupper etc etc.. men så fort de ikke

Det som fasinerer meg mest med reality, er at det er kun MEG og MINE som har lov å lyge. JEG kan lyge andre rett oppi trynet, og det kan de jeg har allianser med også. Men om de utenfor alliansen gj

Jeg også digger Lorden! Så gjennomført klyse. Lyst til å se han i finalen for å se om det er jug at pengene ikke betyr noe!

Skrevet

Aurora når hun skulle velge mellom hvem hun skulle stemme ut: "For meg var det 50/50 på alle." :lol:

Heidi Alexandras "Mest sannsynligvis" har fått latterboblene til å sitte løst her i huset :teehe:

• 3 weeks later...
Skrevet

Peace and love!

Noen som har spoiler for i morra?

Jeg har spoiler, men får ikke til å lage sånn dings med tableten. Hvis ingen andre har, kan jeg sende pm :P

Skrevet

imponerende ordforråd på disse folka :)  hører jeg "wooow" én gang til kaster jeg meg ut vinduet :)

Altså jeg liker de folka, men de som fikser klippene kan gjerne klippe de ut der de kan i stedet for å redigere det INN :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Wooooow, lurer litt på  IQ'en på noen av deltagerne :lol: 

Ja! Klarer ikke helt å bestemme meg for Aurora.. Hun bruker av og til litt bedre terminologi, altså hun har et rikere språk (som peker mot intelligens?), men samtidig så skjønner hun jo lite av hva som skjer rundt hun :lol:

Akkurat nå liker jeg alle bortsett fra Simone. Irriterende at hun endte med fredning enn at Aurora og Ann Mariell ga til feks Lene Angelica.. De tenker jo ikke så langt de to :P

Skrevet

Jeg ser bare paradise sammen med samboeren, og han bortreist i 2 uker, men jeg sjekker superspoilertråd på et annet forum med ujevne mellomrom.

Spoiler for neste uke:

En som heter Arman sjekker inn. Han har tidligere vært en av de største

bloggerne i Rogaland. Sjekker visst inn to som er homofile.

Skjer med bloggerne i år?

Mr. og Mrs. Paradise uke.

Edit: Woopsies, de sjekker ikke inn enda.. (VET han sjekker inn etter hvert. Han har lagt ut bilde av han og resten av pærra-gjengen)

Skrevet

Nei!

Ikke forstår jeg hvorfor folk liker Labi heller, makan til slitsom fyr?

Han er litt skummel..

hmm kan man bli far av å ha sex uten prevensjon? :|

ER DET MULIG!!? :|

• Like 3
Skrevet
Kan noen fortelle meg hva "druse" betyr? Føler meg som den gamle dumme kjerringa...
I hvilken sammenheng? :P Syns også Mats begynner å bli kjempeteit, spesielt det stygge gliset hans går meg på nervene. "Bros before hoes", jaja, han varer vel ikke lenge i et spill man trenger partner da :lol: Og Labi er jo den mannlige versjonen av Nikolina, rett inn i gamet etter en halv dag på hotellet :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk
Skrevet

Er han derre Labi (trodde seriøst han het Lambi…) som sier druse.. Han sier det hele tiden, men jeg får ikke helt med meg i hvilke sammenhenger...

Nå kommer jeg bare på en betydning, fullt mulig det ikke er den. "Bare druse på" som i "bare kjøre på". Om det ga mening :lol: Skal prøve å følge med når han sier det og se om jeg kan "oversette" bedre :P

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...