Anette Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 torsdagens ending Ann marielle kommer inn igjen, får fredning og siri ryker ut samt ehm..han ene duden jeg glemte navn på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Nå liker jeg ikke Lola mer, spoiler i spoiler, missy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 KOMMER TILBAKE?! F*en, Lola, hvis du spoiler nå..?! Ehm neida neida... stryk det jeg går litt i surr! Men greia er jo at paradise hotel spoiler som bare det, hvis man bare hører på lydklipp og sånn, så kan man høre at de sier ting som ikke har skjedd enda og sånn. IIINSKILD! Var sikker på at det var tirsdagens episode! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 torsdagens ending Ann marielle kommer inn igjen, får fredning og siri ryker ut samt ehm..han ene duden jeg glemte navn på Seriøst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Seriøst? Nei jeg bare like å finne på ting? :-P ja det skjer :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Nei jeg bare like å finne på ting? :-P ja det skjer :-P Vet aldri:p virket for godt til å være sant^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Heida Alexandra Olsen. Wtf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Heida Alexandra Olsen. Wtf Veit ikke om jeg skal le eller grine jeg altså. Men artig å se hvordan hun er på TV kontra bloggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Veit ikke om jeg skal le eller grine jeg altså. Men artig å se hvordan hun er på TV kontra bloggen. Hun er eldre men ja nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Skjeeer med Aurora denne episoden? Herlighet, blir lettere sjokkskada. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Skjeeer med Aurora denne episoden? Herlighet, blir lettere sjokkskada. Ikke så mye etikette! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Mats har jo like mye hormoner som en 14-åring! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Ja huff Mats altså men han er nå søt... Aurora... måtte hun aldri reise hjem (bortsett fra rett før finalen). Ann Marielle, digger henne fortsatt jeg altså, hun er vel egentlig den mest normale av alle sammen faktisk. Og bloggeren... fy fader altså.... blir moro å se hva slags gullkorn hun kommer med. Døde litt av idol-auditionen hennes! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Jeg blir oppriktig litt (kleint) sliten i sjela når jeg ser Mats prøve som den forelska lille gutten han er som ikke har hatt sex på 1,5år Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Jeg trodde det kom inn en kjendis i går, men jeg aner virkelig ikke hvem den dama er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Nå må da Aurora være arveløs Og det ble vist sex på hotellet i år også.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Jeg trodde det kom inn en kjendis i går, men jeg aner virkelig ikke hvem den dama er... Hun var mye i mediene for et par år siden pga. uttalelser i bloggen som at "de i Afrika er så heldige fordi de er så tynne" og "kan vi ikke kvitte oss med trær" (hun har pollenallergi eller noe). Det er uvisst hvor mye av det ekstreme hun skriver i bloggen som er hennes faktiske meninger.. . Tviler på at Amy kan gå til Mats nå for å si det sånn! Haha . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Eyey,noen som har spoiler på morgendagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Eyey,noen som har spoiler på morgendagen? Skal se den nå, kan gi spoiler om en time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Jeg hadde på paradise med var opptatt med dataen og fikk ikke med meg en dritt Hva skjedde på pandoras? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Torsdag: Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle. Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten. Har hørt rykter( ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Torsdag: Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle. Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten. Har hørt rykter( ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! Nooooooooooooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Torsdag: Amy og Ann Marielle ryker, Mats velger nemlig Heidi Alexandra for Ann Marielle. Resten av folket får beskjed om å pakke alle tingene sine og sette bagasjen ved porten. Har hørt rykter( ) om at det skal være robinson-uke neste uke, og at en tidligere robinson-deltaker sjekker inn. Spennendeeee! Kanskje AnnM blir den nye KriRe med utallige inn- og utsjekker? Men er vel for mye å be om at hun skal inn igjen enda en gang... Good riddance til Amy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Ser gårsdagens episode nå. Pentagon???!! :| 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2014 Beste jeg har hørt på lenge. Det med illuminati har de rett i da, selvsagt. Synd at Ann Marielle røk, men dritdeilig at kjedelige Amy ble med. Det gikk på en måte ikke an å vinne den parsermonien der. Hadde Ann Marielle fått bli (jeg ville hun skulle vinne), hadde Aurora og Heidi Alexandra måtte dra. Og de har stor underholdningsverdi får man si Så får bare håpe A.M får komme inn igjen, selv om det nok ikke er så sannynlig...synes hun røk på en urettferdig måte iallefall. Ellers er det faktisk ingen deltakere der nå som irriterer meg lengre, slik som Siri og Amy gjorde. Det er veldig behagelig! Pleier jo alltid å være noen å bli gal av, som Kristian Rene osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts