Ganzie Skrevet 27. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2015 Hun gir seg ikke så lett, det skal hun ha Siter
Ganzie Skrevet 29. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2015 Må bare dele bildet av dette lille sjarmtrollet 11 uker gamle Blitz som fikk låne seg en jaktleke Den falt tydeligvis i smak Foto av Karoline Mathilde Weibell 2 Siter
Ganzie Skrevet 12. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Inya kooooser seg med finvær og ny kaninleke Hun synes det er kjekt at mamsen syr leker, for det betyr at hun (alt for ofte) får seg en ny Hun har et rimelig brukbart lager av kaninleker nå 2 Siter
Ganzie Skrevet 20. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Har økt størrelsen på nettbutikken og lagt til masse nye leker Ta en titt Siter
Huldra Skrevet 23. Juli 2015 Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Jeg har veldig lyst på en sånn kaninleke til Valar, og da er det kjempeviktig at den er grønn! Litt usikker på om jeg bør velge en jaktleke, lommeleke eller leke med strikk; har du noen tanker? Han biter godt og holder, og rykker greit. Men så blir han jo svæææær, så dersom intensiteten holder seg kan det bli litt heftig.. Siter
Ganzie Skrevet 23. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2015 Jeg har veldig lyst på en sånn kaninleke til Valar, og da er det kjempeviktig at den er grønn! Litt usikker på om jeg bør velge en jaktleke, lommeleke eller leke med strikk; har du noen tanker? Han biter godt og holder, og rykker greit. Men så blir han jo svæææær, så dersom intensiteten holder seg kan det bli litt heftig.. Farge er det viktigste Men jeg har kun i blå, rosa og signalgul dersom du skal ha strikk, så spørs hvor mye du er villig til å fire på krava? Ellers så tenker jeg kanskje at jaktleke kan være greit for han, evt jaktleke med ball Da får du virkelig trigget jakta i han, med hendene på trygg avstand Der har jeg i allefall mørkegrønne bånd 1 Siter
Tekopp Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Hvor stor er en hund du regner som liten/medium? Er i tenkeboksen rundt en jaktleke nemlig Siter
Huldra Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Farge er det viktigste Men jeg har kun i blå, rosa og signalgul dersom du skal ha strikk, så spørs hvor mye du er villig til å fire på krava? Ellers så tenker jeg kanskje at jaktleke kan være greit for han, evt jaktleke med ball Da får du virkelig trigget jakta i han, med hendene på trygg avstand Der har jeg i allefall mørkegrønne bånd Jammen farge ER viktig! Bestilling er lagt inn, gikk for en lommeleke, har litt dårlig erfaring med hender selv om tauet er langt.. Og så liker jeg og tror jeg får mer kamp dersom hunden kommer nærmere. Hvis det blir feil, så får jeg heller prøve en annen type så lenge han trigger på kaninskinnet da! Siter
Ganzie Skrevet 24. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Hvor stor er en hund du regner som liten/medium? Er i tenkeboksen rundt en jaktleke nemlig Liten/medium anser jeg som opp til ca 10 kg, sånn pluss/minus. Minilekene bruker jeg til mine sheltier på 5 og 7 kg, og bla dachs og cavalier. Men samme raser bruker også normalstore leker, så det er gjerne litt smak og behag Spørs litt hvor stor munn hunden har, en pom eller chi bør nok ha minileke for å i det hele tatt greie å bite over Jammen farge ER viktig! Bestilling er lagt inn, gikk for en lommeleke, har litt dårlig erfaring med hender selv om tauet er langt.. Og så liker jeg og tror jeg får mer kamp dersom hunden kommer nærmere. Hvis det blir feil, så får jeg heller prøve en annen type så lenge han trigger på kaninskinnet da! Junior posta visst før jeg ble ferdig Men jeg er enig, farge er viktig Man tuller ikke med fargekoding og matching, for tenk Bestillingen er mottatt og lagt av Så håper vi den "lille" liker kanin 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 28. Juli 2015 Rapporter Skrevet 28. Juli 2015 Et lite tips til @Ganzie - i Sverige kjøpte jeg en ball med kaninskinn utenpå - dvs. kaninskinnet var laget som en pose med strikk i toppen som tres uten på en gummiball - tennisballstor - med snor i - den er en superhit hjemme, men jeg kjenner det plager meg litt at jeg ikke vet om kaninen har hatt det bra - dog skal det sies at liten puddel går gjennom ild og vann for den leken - det gjør de andre også, men siden belgeren konsumerer kaninskinn og bulldoggen makulerer så er det bare puddel som får lov å leke med den. Siter
Ganzie Skrevet 28. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2015 Et lite tips til @Ganzie - i Sverige kjøpte jeg en ball med kaninskinn utenpå - dvs. kaninskinnet var laget som en pose med strikk i toppen som tres uten på en gummiball - tennisballstor - med snor i - den er en superhit hjemme, men jeg kjenner det plager meg litt at jeg ikke vet om kaninen har hatt det bra - dog skal det sies at liten puddel går gjennom ild og vann for den leken - det gjør de andre også, men siden belgeren konsumerer kaninskinn og bulldoggen makulerer så er det bare puddel som får lov å leke med den. Tusen takk for et godt tips Blir litt vanskelig å få sydd inn strikk på den, men absolutt noe å teste ut (guri som jeg ønsker meg symaskin ) Siter
Guest Belgerpia Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Tusen takk for et godt tips Blir litt vanskelig å få sydd inn strikk på den, men absolutt noe å teste ut (guri som jeg ønsker meg symaskin ) Det er sydd sånn løpegang rundt, og bare tredd strikk inni, den skal jo på en måte ikke belastes så veldig, de skal jo på en måte holde i ballen, den holder ganske godt. Kan forsøke å ta bilde av den Veldig poppis hos puddel, og "mor" ville nok vært mye mer komfortabel om hun visste at kaninen hadde hatt et godt liv før den endte opp som puddelleke Siter
Ganzie Skrevet 30. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Det er sydd sånn løpegang rundt, og bare tredd strikk inni, den skal jo på en måte ikke belastes så veldig, de skal jo på en måte holde i ballen, den holder ganske godt. Kan forsøke å ta bilde av den Veldig poppis hos puddel, og "mor" ville nok vært mye mer komfortabel om hun visste at kaninen hadde hatt et godt liv før den endte opp som puddelleke Ta gjerne bilde av den, høres ut som en genial leke, og et interessant syprosjekt Siter
Ganzie Skrevet 31. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2015 Fredagssysler Noen drar på fest, jeg sitter hjemme og syr kaninleker mens jeg krysser fingrene for at junior ikke våkner 4 Siter
Ganzie Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 Når villdyret våkner? (hun er veldig søt altså, jeg lover ) Sydd opp masse leker, både mini, vanlig, og andre Ta en titt Siter
Shlush Skrevet 8. August 2015 Rapporter Skrevet 8. August 2015 Skal shoppe litt på hjemmesiden din!! Må bare vente på lønna :-P men hvor mye tåler de med ball og strikk? Siter
Ganzie Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2015 Skal shoppe litt på hjemmesiden din! Må bare vente på lønna :-P men hvor mye tåler de med ball og strikk? De tåler kamplek av de fleste raser jeg har prøvd dem på, som blant annet sheltie, cavalier, schæfer, collie, border collie, malle og en gæren malamute Siter
Ganzie Skrevet 14. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2015 Weekendtilbud!Vi kjører helgetilbud og gir 10% rabatt i nettbutikken i hele helgen!Bruk kupongkode "weekend".Tilbudet gjelder til og med mandag 17.08.Gå til www.stinaskaninleker.ecwid.com eller www.ganzie.net for å bestille. Siter
Tekopp Skrevet 16. August 2015 Rapporter Skrevet 16. August 2015 Da har jeg kjøpt minijaktleke Planen er å prøve å lage til en "flirt pole" med den, så nå surfer jeg etter smarte måter å fikse det på. Siter
Ganzie Skrevet 16. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2015 Da har jeg kjøpt minijaktleke Planen er å prøve å lage til en "flirt pole" med den, så nå surfer jeg etter smarte måter å fikse det på. Spennende Du får vise oss resultatet etterhvert Siter
Ganzie Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2015 Siste to timer av weekendtilbudet Ta en titt 1 Siter
Ganzie Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2015 Har du og din hund lyst til å teste en av våre kule kaninleker? Nå har du sjansen! Lik vår Facebookside, og del gjerne bildet med dine venner. Ved 500 likes trekker vi en vinner som får plukke en valgfri leke fra vår nettbutikk! Siter
Poter Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Er det mulig å kjøpe hel kanin hos deg til jakttrening? Siter
Ganzie Skrevet 6. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2015 Er det mulig å kjøpe hel kanin hos deg til jakttrening? Som regel bruker jeg hele kaninen selv, både kjøtt og skinn, men det hender jeg har kaniner jeg ikke spiser selv av ymse årsaker og de har jeg hittil solgt billig/gitt bort til hundefolk i nærområdet til spor/jakttrening. Så om du har mulighet til å hente så kan det hende jeg har noen i løpet av senhøsten Siter
Ganzie Skrevet 20. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2015 Likk facebooksiden vår og vær med i trekningen om en valgfri leke fra vår nettbutikk Ved 500 likes trekker vi en vinner.Garantert dyrevennlig skinn 2 Siter
Recommended Posts