Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

I disse glade førjulstider tenkte jeg å glede en hund og eier, og har derfor en liten adventskonkurranse.
12342402_974699252576015_854157256563772

Reglene er veldig enkle: Lik facebooksiden, og kommenter på bildet hvilken leke du og hunden ønsker dere.
Link til Stinas Kaninleker
Om dere liker og deler bildet så blir jeg veldig glad:D

Søndag 20.12 trekker vi en heldig vinner som kan velge en valgfri leke fra nettbutikken:ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god ting kan ikke deles for ofte, så jeg minner på om adentskonkurransen jeg har på facebooksiden hvor dere kan vinne en valgfri leke fra nettbutikken:D


Lik siden, og kommenter på bildet hvilken leke du og hunden din vil ha, og dere er med i trekningen:D
Blir også superglad om dere deler bildet:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12345427_977635382282402_541148019589525

 

Jeg kjører juletilbud og gir nå 10% rabatt på hele nettbutikken frem til 01.01.2016, og de 20 første som bestiller får med en liten overraskelse til hunden! 
Bruk kode GOD JUL og få 10% rabatt på hele kjøpet!
Sjekk utvalget på www.stinaskaninleker.ecwid.com.

(tilbudet gjelder kun eksisterende leker i nettbutikken, og gjelder ikke for spesialbestillinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Godt nytt år:)
På grunn av alvorlig sykdom hos meg og nærmeste familie, samt dødsfall i svært nær familie har jeg ikke fått sydd så mye leker den siste tiden, og nettbutikken har lidd litt under dette.

Men nå begynner ting å gå seg litt til, så jeg har fått sydd litt mer, og lagt ut i nettbutikken:) 
Legger ut fortløpende i butikken når jeg syr nytt:)

 

Inya hilser og sier "kom og ta leken, om du kan":lol:
12552702_992140427498564_534592792508907

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange spennende nyheter er nå lagt ut i nettbutikken.

Jeg har nå blant annet jaktdummy med kaninskinn, leker med pip og strikk, kaninflette, samt masse morsomme leker til katt!

I tillegg har jeg selvsagt de gode gamle bestselgerne, som blant annet leker med strikk og ball, lommeleker, minileker og jaktleker.

12540606_995187230527217_442501047730761

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nydelige Erik koser seg med kaninleken sin:wub: Denne har pip i seg og var visst veldig stas:D

Mange nye leker i butikken, sjekk ut Stinas Kaninleker

12670551_1004128792966394_66313560024214

For de som ikke har fått med seg det så er Erik en blanding av Lundehund og Islandsk Fårehund, og er en del av et krysningsprosjekt for å bedre helsen til Norsk Lundehund, vår aller mest sårbare og utrydningstruede hunderase.
Du kan lese mer om prosjektet her:http://lundehund.no/index.php/krysningsprosjektet.

 

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg fortsetter å eksperimentere med ulike leker, og har lagd en kaninflette med håndtak på hver side. Da kan man kampe med to hender og få enda høyere intensitet i leken.
Testet en prototype på Inya og hun tok helt av:lol:  

(ingen bilder av det, dessverre)

371161101.jpg

og så har vi jo denne raffe kaninfletten i skikkelige jentefarger:
371399216.jpg

Leke med pip og strikk har jeg også:
364885882.jpg

Dere finner dette og mye mer i nettbutikken :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok Inya synes hun har verdens beste jobb: produkttester!
Hun går i allefall inn for oppgaven med hele seg:lol:

Her tester hun kaninflette med to håndtak. Moro å kampe med begge hender, bikkja fikk svingt seg skikkelig, ja:lol:
 

12512467_1018170611562212_26517474893755

10314035_1018170594895547_42662809159689

12718225_1018170591562214_86210835474371

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
13 timer siden, MissHeike skrev:

Keiron kommer kanskje med bilde i morgen! :D Han elsker de nye lekene sine :)

Så bra:D

13 timer siden, Carro92 skrev:

har du sånn draleke med håndtak, pels og så en ball i enden som piper? :)

Har leker med pip i skinnet, men ikke pip i ball. Får ikke til å lage hull i pipeballer og samtidig beholde pipen.

Men kan lage med pip i skinnet og vanlig ball, om det er ønskelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ganzie skrev:

 

Har leker med pip i skinnet, men ikke pip i ball. Får ikke til å lage hull i pipeballer og samtidig beholde pipen.

Men kan lage med pip i skinnet og vanlig ball, om det er ønskelig:)

siden jeg er så treig så ser jeg nå at du kun har kaninskinn, og det burde jeg ikke bruke på fuglehunden min, da jeg vil at ho ikke skal herje med ting som har dyrelukt på seg (pga apporten) :P men det er jo genial leke til whipps, så jeg lurer på str forskjell på lommeleka og vanlig med skinn på? de har pip inni? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Carro92 skrev:

siden jeg er så treig så ser jeg nå at du kun har kaninskinn, og det burde jeg ikke bruke på fuglehunden min, da jeg vil at ho ikke skal herje med ting som har dyrelukt på seg (pga apporten) :P men det er jo genial leke til whipps, så jeg lurer på str forskjell på lommeleka og vanlig med skinn på? de har pip inni? :)

Det er kun lekene det står mini på som er små, de andre har sånn omtrent like stor skinnbit. (varierer litt med skinnstørrelsen, siden det avhenger av skinnets bredde)
Så lommeleke, jaktleke, pipeleker etc har omtrent like lang skinnbit, men pipelekene har litt bredere skinnbit for å få plass til pipen.

Minileke, minijaktleke har mindre skinnbit og smalere løkke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ganzie skrev:

Det er kun lekene det står mini på som er små, de andre har sånn omtrent like stor skinnbit. (varierer litt med skinnstørrelsen, siden det avhenger av skinnets bredde)
Så lommeleke, jaktleke, pipeleker etc har omtrent like lang skinnbit, men pipelekene har litt bredere skinnbit for å få plass til pipen.

Minileke, minijaktleke har mindre skinnbit og smalere løkke:)

ok, men tenkte på hvor lang hele leka er når den er mini og vanlig? får ikke helt bestemt meg for hvem de to typene c :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carro92 skrev:

ok, men tenkte på hvor lang hele leka er når den er mini og vanlig? får ikke helt bestemt meg for hvem de to typene c :P

Minileke er 32 cm lang, vanlig lommeleke er 35 cm lang.
Leke med pip (finnes ikke i mini) er ca 50 cm i utstrakt tilstand.
Jaktlekene er like lange, ca 90 cm for mini og vanlig.

Så det er egentlig ikke lengden på leken som er forskjell, det er størrelsen på skinnet og bredden på båndet. 2 cm på vanlig størrelse kontra 1 cm på minilekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ganzie skrev:

Minileke er 32 cm lang, vanlig lommeleke er 35 cm lang.
Leke med pip (finnes ikke i mini) er ca 50 cm i utstrakt tilstand.
Jaktlekene er like lange, ca 90 cm for mini og vanlig.

Så det er egentlig ikke lengden på leken som er forskjell, det er størrelsen på skinnet og bredden på båndet. 2 cm på vanlig størrelse kontra 1 cm på minilekene.

ok, men finner ingen lommeleke med pip. Kan dette lages eller skal jeg vente til det blir lagt ut evt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carro92 skrev:

ok, men finner ingen lommeleke med pip. Kan dette lages eller skal jeg vente til det blir lagt ut evt? :)

Leker med pip har jeg kun med strikk, men jeg kan lage en lommeleke med pip til deg om du ønsker:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...