Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

Når du finner den perfekte kamp-leka til trollbolla som elsker å bli slengt rundt, og samtidig må legge ved en liten ting til knertmonsteret, og det blir ei katteleke. :wub::D

Haha, ja jeg humret litt da jeg så bestillingen på katteleken:teehe: Selvsagt må knertemonsteret ha katteleke:wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fått fylt opp butikken litt igjen, pluss at jeg har ordnet en "billigkrok" med ymse leker, inkludert noen fleecefletter uten kanin, og noen kaninleker med litt "skjønnhetsfeil":)

Og så tenker jeg at det skader vel aldri å gjenta at kaninskinnet kommer fra egenoppdrettede kaniner, som lever et herlig kaninliv med godt stell, god plass og hvor dyrevelferden ALLTID er i fokus. De spiser økologisk, lokalprodusert høy av ypperste kvalitet, kraftfôret er blander jeg selv for optimal sammensetning, og de får daglig tilskudd av kvist og sesongens grøntfôr.
Noen få skinn kjøper jeg fra @Raksha, og hun har minst like bra kaninhold, hvor fokuset er på stor plass, utegang og god dyrevelferd.


Så om du har hatt lyst til å kjøpe hundeleker av kaninskinn, men ikke turt fordi du ikke vil støtte produkter av ukjent opphav, som ofte kommer fra snarefangst eller dårlige "kaninfabrikker" fra Kina, så har du et godt alternativ her.
 

13327607_1075223005856972_90176270416176

Butikken finner du her

Forøvrig godtar jeg også betaling via Vipps, i tillegg til Paypal og bankoverføring. Vil du betale med Vipps velger du bare bankoverføring som betalingsalternativ, og sender med en mail, så sender jeg telefonnummeret:)

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13342876_1078197398892866_65210721036928

Vil du betale med Vipps velger du bare bankoverføring som betalingsalternativ, der finner du betalingsinformasjon.

Har jobbet veldig sene kvelder og fått fyllt opp nettbutikken med flere farger og mer utvalg, inkludert noen fleecefletter uten kanin til en veldig billig penge:)

Ta en titt på Stinas Kaninleker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Stinas Kaninleker bytter navn til Stinas Hundeglede, og i den forbindelse gir jeg alle 15% rabatt ved bruk av rabattkoden "Hundeglede".
Tilbudet gjelder til og med 21.07 og gjelder kun eksisterende produkter og kun så lenge lageret rekker.

13645213_1099444520101487_86678947524170

Butikken kan nå skilte med et svært bredt utvalg hunde og katteleker av kaninskinn, hundeleker i fleece, samt flotte utstillingsbånd med perler og bling! 

Ta en titt i nettbutikken (av tekninske årsaker vil webadressen forsatt være stinaskaninleker.ecwid.com)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

13680631_1108371132542159_44623438716073

Da kan jeg annonsere at Stinas Hundemoro er stolt sponsor av den herlige ekvipasjen Julia og Duma!
Julia er en 13 år gammel jente som konkurrerer med sin groenendael Duma i rally og juniorhandling.
Jeg synes det er viktig å hjelpe unge, lovende talenter, og er kjempeglad for å få sponse dem med flotte belønningsleker og utstillingsbånd!
Denne ekvipasjen må dere se opp for i fremtiden, de er flinke!
Sjekk gjerne ut facebooksiden deres "Duma the groenendael":ahappy:

Leker for hund og katt, samt utstillingsbånd finner dere her: Stinas Hundemoro

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eksperimenterer og leker meg litt, og har nå lagd kampkobbel med kanin- og fleeceflette.
13892330_1113223605390245_38341886050098
Et genialt kobbel for deg som vil ha belønningen "for hånden" hele tiden. 
Kobbelet er lagd av et solid, men mykt, nylonbånd, med fleeceforing i håndtaket for optimal komfort.
På kobbelet er det flettet inn fleece og kaninskinn, som gjør dette til den ultimate kampleken for din hund! 

Du finner det her: Stinas Hundemoro

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Rocket skrev:

Skal definitivt bestille nye leker sånn etterhvert av deg! Utrolig mye kult du har funnet på siden jeg bestilte sist! :D 

Takk for det:D Jeg syr, eksperimenterer og leker meg med lekene (haha:P) så jeg har stadig noe nytt:ahappy:
Har et par andre eksperimenter i hodet, må bare få malt ferdig huset så jeg får sydd litt:pinch::teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Førstkommende lørdag (03.09) er det utstilling (og lydighet) for alle raser i Steinkjer, og jeg tar med meg hundene og alle kaninlekene, halsbånd og ikke minst utstillingsbånd.
Så her kan dere kjøpe litt "bling" til hunden, og kanskje en belønning for god innsats?
:ahappy:
Dere finner meg rundt sheltieringen, ring 1!
NB: Tar kun kontant og Vipps i helgen!

Leker og utstyr kan også forhåndsbestilles, velg da "Hentes på Steinkjerutstillingen" som fraktmetode. Kun betalte leker blir tatt med! Må bestilles innen fredag 02.09 kl 23.00.

Nettbutikken er som vanlig her

 

Edit: aner ikke om det er sonen som er morratrøtt, men jeg fikk i allefall ikke lov å legge ut bilder:aww:
Så for å se de nye, stilige halsbåndene og utstillingsbåndene må dere nok snoke i nettbutikken:aww:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstkommende lørdag (03.09) er det utstilling (og lydighet) for alle raser i Steinkjer, og jeg tar med meg hundene og alle kaninlekene, halsbånd og ikke minst utstillingsbånd.
Så her kan dere kjøpe litt "bling" til hunden, og kanskje en belønning for god innsats?
:ahappy:
Dere finner meg rundt sheltieringen, ring 1!
NB: Tar kun kontant og Vipps i helgen!

Leker og utstyr kan også forhåndsbestilles, velg da "Hentes på Steinkjerutstillingen" som fraktmetode. Kun betalte leker blir tatt med! Må bestilles innen fredag 02.09 kl 23.00.

Nettbutikken er som vanlig her

 

Edit: aner ikke om det er sonen som er morratrøtt, men jeg fikk i allefall ikke lov å legge ut bilder:aww:
Så for å se de nye, stilige halsbåndene og utstillingsbåndene må dere nok snoke i nettbutikken:aww:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er kommet, og som et lite lys i høstmørket gir jeg nå alle sammen 10% rabatt på hele nettbutikken!
Bruk koden "Høst" for å få rabatt!
Så nå kan du og vofsen gå høsten i møte med nytt halsbånd, råstilige utstillingsbånd og ikke minst; verdens kuleste kaninskinnsleker! 
Du finner dem på i nettbutikken Stinas Hundemoro

14192037_1136388499740422_81992839589103
 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...