Gå til innhold
Hundesonen.no

Stinas Hundemoro - Håndlagde hundeleker og hundeutstyr av høy kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 631
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dette er ikke spesielt myntet på noen er inne, men jeg poster det her alikevel. Det er ikke så ofte jeg orker å ta til motmæle mot hatkommentarer, hets og trusler, men i dag er det nok. Jeg drive

Tenkte jeg skulle legge ut en liten bildecollage med litt bilder fra livet i kaninstallen. For noen er det litt vanskelig å svelge at ikke alle har kaniner kun som kjæledyr, og en del tror at siden m

Man kan si mye om amerikanerne, men de vet hvordan de gjør ting lettvint og bra Prøvd en ny garvemetode, og det var lettere, tok mindre tid og resultatet ble knallbra Nesten garverikvalitet, jeg

Posted Images

  • 3 weeks later...

Helgetilbud!
I hele helgen får dere 50 kroner rabatt på alle leker! Minileker, vanlige leker og jaktleker. 200,- for minilekene og 250,- for de andre. Tilbudet gjelder til og med mandag 24.11, eller så lenge lageret rekker.

10603633_794679940577948_608258977811789

Lommeleker. Disse er ca 35 cm lange, og perfekt til å putte i lomma og ta med på tur og trening. En stor hit hos hundene!

2 cm bredt bånd.
Supertilbud til og med 24.11: 250,- pr stk! (ordinær pris 300)

10359157_794680403911235_848738797361756

Det er ikke bare de store hundene som liker å leke.
Derfor lager jeg også "minileker", som passer til mindre hunder, og valper av de fleste raser. (brukes blant annet til sheltie, cavalier, pomeranian og papillon)
Disse lekene er 32 cm lange, og har en litt mindre skinnbit. Båndet er smalere enn de vanlige lekene, 1 cm brede kontra de vanlige som er 2-2.5 cm brede.

Supertilbud til og med 24.11: 200,- pr leke! (ordinær pris 250,-)

10450379_794680443911231_150019112733313

Jaktleker. Disse er fine for å simulere byttelek og er en hit hos veldig mange hunder, også hunder som vanligvis ikke er så glad i lek.

Nr 1 fra venstre er passende til mellomstore og store hunder (ca 95 cm lang).
Nr 2 fra venstre (lilla med "potespor" og hvitflekket skinn) er litt mindre og passer til små og mellomstore hunder (ca 80 cm lang).

Tilbud til og med 24.11: 250,- pr stk. (ordinær pris 300,-)

10404330_794680613911214_159256798765659

Kjempemorsom leke med "pip" til salgs. Pipelyden gjør leken enda mer realistisk og får mange hunder til å tenne enda mer.

Denne er passende for små/medium hunder. Løkken er 1 cm bred, hele leken er ca 32 cm lang.

Tilbud til og med 24.11: 250,- (vanlig pris 300,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagejpg1_zpsca509046.jpg

Eg ligg no her og drøyme om ei kaninleike Mutter'n betaler ;)

Ka farger har du att?

Herlig :wub:

Av de normalstore har jeg gul med svart skinn, blå med hvitflekket skinn, sølv med svart skinn og mørkegrønn med hvitflekket skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ganzie har vannvittig rask og god service altså!

Bestilte på søndag, fikk beskjed om at det var sendt mandag og lå i postkassa i dag (tirsdag)!

Kan dessverre ikke poste bilde av fornøyd hund med leke, siden det er julegave, men den ser veldig bra ut altså :) Var litt mindre enn jeg hadde forestilt meg, noe som bare var bra, det var tross alt var minien jeg bestilte for å ha en hendig liten sak :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ganzie har vannvittig rask og god service altså!

Bestilte på søndag, fikk beskjed om at det var sendt mandag og lå i postkassa i dag (tirsdag)!

Kan dessverre ikke poste bilde av fornøyd hund med leke, siden det er julegave, men den ser veldig bra ut altså :) Var litt mindre enn jeg hadde forestilt meg, noe som bare var bra, det var tross alt var minien jeg bestilte for å ha en hendig liten sak :thumbs:

Takk for gode ord :ahappy:

Vet selv hvor kjedelig det er å vente på pakker, så jeg gjør mitt beste for å få sendt dem så fort som overhodet mulig :D

Minilekene er ikke så store, nei. Men veldig praktisk å stappe i lomma :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozu fikk leken sin i dag, og skal si den var poppis! Gutten kan være vanskelig å få i lek, men her var det ikke snakk om å gi fra seg leken! Han nølte leeenge før han byttet leken mot godbit (og dette er gutten som kan gå fra vill lek til å slippe mot brødsmuler!)

2014-11-27%2015.55.46.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozu fikk leken sin i dag, og skal si den var poppis! Gutten kan være vanskelig å få i lek, men her var det ikke snakk om å gi fra seg leken! Han nølte leeenge før han byttet leken mot godbit (og dette er gutten som kan gå fra vill lek til å slippe mot brødsmuler!)

2014-11-27%2015.55.46.jpg

Fineste Ozu :wub: Så bra den ble godkjent :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Ozu :wub: Så bra den ble godkjent :ahappy:

Mer enn godkjent - for første gang har jeg erfart Ozu som ikke bare små-drar i lek men DRAR så hardt at jeg faktisk må bruke krefter for å holde igjen. Og som nekter å slippe når han får servert en godbit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn godkjent - for første gang har jeg erfart Ozu som ikke bare små-drar i lek men DRAR så hardt at jeg faktisk må bruke krefter for å holde igjen. Og som nekter å slippe når han får servert en godbit. :D

Herlig :D:D

Selv gamlemor Ganzie som mener at lek ikke er noe for fine damer blir et lite villdyr når kaninleken kommer frem :lol::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for leika ☺️ Skal prøve å legge ut bilde ein annen dag , då han putter leika i samme kategori som mus og lemen, kan eg ikkje sleppe den endå for å ta bilde. Men du værden for noen drakamper me har hatt, valpetenner hagla ;)

Sånt liker vi å høre :ahappy:

Og gleder meg til å se bilde etterhvert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kattene gått bananas idag! Veldig godkjent leke, men redd den ryker greit fort :P

Hundeleken var veldig mye mindre enn det jeg trodde, men fornøyd hund uansett, kommer bare vel nerme tennene hans litt for ofte. :P Eneste leken han noengang har tent skikkelig på, kanin er veeeldig godkjent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kattene gått bananas idag! Veldig godkjent leke, men redd den ryker greit fort :P

Hundeleken var veldig mye mindre enn det jeg trodde, men fornøyd hund uansett, kommer bare vel nerme tennene hans litt for ofte. :P Eneste leken han noengang har tent skikkelig på, kanin er veeeldig godkjent :P

Han er vel ikke "harabikkje" for ingenting, nei :P Godt å høre at både puser og voffen ble glad for lekene :ahappy:

Inya ønsker alle sammen en flott advent med mye lek og moro :D

"hva mener du med ikke min leke? jeg klatret opp i hylla og fikk tak i den, ergo er den min :queen: "

(jepp, hun stjal leken :lol: )

10404293_799050170140925_411486906962253

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe tyngde i disse lekene? Sånn at de går an å kaste et stykke? Blaze er veldig fan av at jeg kaster leika først og så har vi drakamp.

De er ikke så tunge, så de kan ikke kastes så veldig langt. Men noen meter får man til å kaste dem.

Inya synes også det er kjempegøy når jeg kaster leken, så hun kan løpe ut og "drepe" den før hun kommer tilbake og vi har drakamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...