Eplefe Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Beklager dobbelpost, @AnetteN, men når får dere Ke-Hu Crunchy og Jordklode tilbake på lager? Og har dere Ke-Hu power i andre farger enn gul og lilla? Vi har gul og lilla nå, men vil ha en til i en annen farge. Også tugaway-en med pipeball og pels? Mr. Eple synes ikke hun har nok (dra)leker. Siter
Debbie Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2015 Lurer fælt på når det kommer inn nye seler i nye farger, bilder?Så lurer jeg på om det er en slik gratis frakt etter et visst beløp- finner det ikke. Siter
Anette Skrevet 8. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Lurer fælt på når det kommer inn nye seler i nye farger, bilder?Så lurer jeg på om det er en slik gratis frakt etter et visst beløp- finner det ikke.DE er i posten selene aaltså.Gratsfraktover ak ffrakt over 1000 kr. Ignorere sonen som kødder med mobilen min 1 Siter
Bananen Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Så kanskje man kan prøve sele(r) over neste helg (15.-18.)? Siter
maysofie Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2015 Har dere gavekort? *tenke på hva man putter på ønskelista i år* Siter
Anette Skrevet 11. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2015 Har dere gavekort? *tenke på hva man putter på ønskelista i år* HJepp. Skal få gubben til å dobbelt sjekke at de fungerer/bwstillkng siden er oppe. Mobil og sonen hater meg fortsatt.... 2 Siter
Eplefe Skrevet 12. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 HJepp. Skal få gubben til å dobbelt sjekke at de fungerer/bwstillkng siden er oppe. Mobil og sonen hater meg fortsatt.... Har du prøvd Tapatalk? Siter
Anette Skrevet 12. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2015 Har du prøvd Tapatalk? Ja. Brukte bare det før. Men etter oppdateringen får jeg ikke sonen inn. Har Tapatalk ppro.. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Det går ikke an å bruke mobil og surfe på sonen. Jeg har gitt opp - hele telefonen låser seg - og internett på telefonen blir stuck på sonen og så virker ingenting........... møkkaoppdatering. Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 (endret) http://www.canider.no/specialsSinnsykt mye på tilbud! Regndekken, soft shell, vinterdekken etc.alt av chuck it på 50%, godbiter 25% etc! Endret 14. Oktober 2015 av AnetteN 1 Siter
tmp Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 (endret) Hvilken størrelse på Ke- Hu atom er passe til mellompuddel? Ser du har bare xs og M inne nå.. Endret 14. Oktober 2015 av tmp Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Hvilken størrelse på Ke- Hu atom er passe til mellompuddel? Ser du har bare xs og M inne nå..Tja, xs passer fint puddelmunn. Mediumen må han klemme sammen/bite godt tak i. Siter
maysofie Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Skrik ut når dere får inn selene Hvor lenge varer tilbudet? Tenkte vi skulle gå sammen og handle et lite lass Natures Menu, men Keo skulle også eventuelt hatt seg sele. 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Skrik ut når dere får inn selene Signerar denna jag, minsta sheltiepälsen här hemma behöver ny sele, tänkte se om en zero passar honom. Siter
Taz Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Nå har jeg bestilt flaut mye godbiter. Men da har man for en liten stund, og hundene elsker det! Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Skrik ut når dere får inn selene Hvor lenge varer tilbudet? Tenkte vi skulle gå sammen og handle et lite lass Natures Menu, men Keo skulle også eventuelt hatt seg sele.Tilbudet på godbiter varer frem til neste søndag - eller så langt det rekker. Noen soniser mm har gått litt vel amokk idag så vi har sendt veldig mye alt Signerar denna jag, minsta sheltiepälsen här hemma behöver ny sele, tänkte se om en zero passar honom.Alt jeg vet er at de er i transit i danmark for øyeblikket - slowpost is slowpost Nå har jeg bestilt flaut mye godbiter. Men da har man for en liten stund, og hundene elsker det!Bare bittelitt 2 Siter
Wilhelmina Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Nå må studielånet komme!Helt enig! Siter
minstemann Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Hvordan er de dekkenene fra rogz i størrelsen. Er de litt smale i fasongen, de ser sånn ut -og det hadde passet bra for ren liten fuglehundkropp.. Og hvordan er de i lengden, når det står 44 cm er det selve lengden på dekkenet eller det de tenker er lengden på hunden? hadde du giddet å kontrollmåle??? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Hvordan er de dekkenene fra rogz i størrelsen. Er de litt smale i fasongen, de ser sånn ut -og det hadde passet bra for ren liten fuglehundkropp.. Og hvordan er de i lengden, når det står 44 cm er det selve lengden på dekkenet eller det de tenker er lengden på hunden? hadde du giddet å kontrollmåle???Kan dobbeltmåle imorgen og vise på lani 1 Siter
monica_n Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 hvordan er chuckit kick fetch? Har letet lenge etter noe som er greit å spille fotball med. Som ikke punkterer med en gang og som ikke er steinhard å sparke Har du noen gode selvlysende leker? Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 hvordan er chuckit kick fetch? Har letet lenge etter noe som er greit å spille fotball med. Som ikke punkterer med en gang og som ikke er steinhard å sparke Har du noen gode selvlysende leker? Vi får Chuck It Kick Fetch i selvlysende nå snart Den er super til å sparke, kaste osv. Veier ingenting og om de biter hull punkterer den ikke da den er fylt med hardpresset skumgummi. 2 Siter
tmp Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Vi får Chuck It Kick Fetch i selvlysende nå snart Den er super til å sparke, kaste osv. Veier ingenting og om de biter hull punkterer den ikke da den er fylt med hardpresset skumgummi. hvilken størrelse er den på bildet?  :-) Siter
Anette Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 hvilken størrelse er den på bildet?  :-)Den største 1 Siter
Henriette Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Bestilte pakke idag? Kenzi gleder seg til å få lekene( spesielt siden hun spiste opp den ene hun har i går?)håper bare størrelsen passer:-) kjøpte 2 baller på EDS, men er usikker på om de var samme størrelse som jeg bestilte idag:-p Siter
Recommended Posts