Guest Jonna Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Edit: Selene @JeanetteH?????? Hva har skjedd med deg???? Sånt navn går ikke an! I dag skal den hete "Nii". Som i "Knights who say Ni" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Jeg har alltid hatt lyst å hatt en hund som heter beethoven . Nei ikke en sankt Bernhards hann hehe. Baltazar er et navn jeg vurderer sterkt om det er hann Til tisper Betty eh det var det jeg har tenkt på så langt, men jeg gir navn etter hvordan hunden ser ut eller oppfører seg. Så vi får se Ja uten La belle da som betyr " den vakre", og hun er jo vakker <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Jeg liker navn som Flax, Lotto, Bingo, Joker, Melis, Kolibri, Panda, Mango, Mynte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Kia (Keo og Kia, what?), Vega, Astra eller Aurora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helly Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Balrog eller Gojira (Godzilla), avhenging av rasen. Eg likar navn som refererar til pop-kultur, men gammaldagse menneskenavn er også artig til hundar syns eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laoik Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 En schnauzer som heter Pirlo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Hadde det vært gutt skulle han hete Arino eller Simba (Simba hvis sheltie, Arino hvis ikke sheltie), hadde det vært jente hadde det blitt Milla uansett ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts