Gå til innhold
Hundesonen.no

Har jeg for høye krav?


tulip
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det siste jeg husker at jeg drømte når jeg våkna, var at jeg sto med en sort GD og fortalte en bekjent at Zugo var død. Så jeg har sendt mail til oppdretter om at jeg gjerne vil ha førstevalget på tis

*tørke svette* Sånn, da er flybilletter bestilt, transport mellom oppdretter og flyplass ordnet, jeg må spørre Therese om jeg får låne flybur av henne, og så er det bare å bestemme hvilken valp jeg s

Valpene ble født på tirsdag, det er 6 tisper å velge i og idag fikk jeg se de første bildene av noe annet enn *pølser* To foreløbige favoritter, selv om ingen av de er *perfekt* tegnet etter min smak.

  • 3 weeks later...

*tørke svette*

Sånn, da er flybilletter bestilt, transport mellom oppdretter og flyplass ordnet, jeg må spørre Therese om jeg får låne flybur av henne, og så er det bare å bestemme hvilken valp jeg skal ha. Har beholdt den første sorte favoritten og forkastet harlekinen, og ser litt på en annen sort tispe istedet. Men nå kan jeg iallefall si med sikkerhet at det blir valp på meg om en kort måneds tid :D

  • Like 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

*tørke svette*

Sånn, da er flybilletter bestilt, transport mellom oppdretter og flyplass ordnet, jeg må spørre Therese om jeg får låne flybur av henne, og så er det bare å bestemme hvilken valp jeg skal ha. Har beholdt den første sorte favoritten og forkastet harlekinen, og ser litt på en annen sort tispe istedet. Men nå kan jeg iallefall si med sikkerhet at det blir valp på meg om en kort måneds tid :D

Æææh må jeg finne en annen hundepasser da? @Pim ? Om du klarer deg med det "lille" buret, og det gjør du vel til en valp (hehe lille buret er jo kennel inter large) kan du låne. Jeg skal bruke det store selv i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tørke svette*

Sånn, da er flybilletter bestilt, transport mellom oppdretter og flyplass ordnet, jeg må spørre Therese om jeg får låne flybur av henne, og så er det bare å bestemme hvilken valp jeg skal ha. Har beholdt den første sorte favoritten og forkastet harlekinen, og ser litt på en annen sort tispe istedet. Men nå kan jeg iallefall si med sikkerhet at det blir valp på meg om en kort måneds tid :D

Juhu! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh må jeg finne en annen hundepasser da? @Pim ? Om du klarer deg med det "lille" buret, og det gjør du vel til en valp (hehe lille buret er jo kennel inter large) kan du låne. Jeg skal bruke det store selv i påska.

Det var vel det lille Birk lånte (inter medium fant vi vel ut), og det er mer en stort nok det :)

Om Pim kan ha Ekko iallefall den helga (jeg henter valpen torsdag 10) så kan jeg ta Ekko fra søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Grandevalp til tulip! Gratulerer så mye :D

Det var virkelig på tide altså, har krysset fingre og tær for deg og Biiga :)

@Snusmumrikk Ekkisen skal selvfølgelig få bo hos oss i alle fall over helga, om det blir nødvendig utover uka plasseres han der du vil; evt der det er enklest for oss ;) tror mannen allerede gleder seg litt, de er jo BFFs de to gutta :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Det var vel det lille Birk lånte (inter medium fant vi vel ut), og det er mer en stort nok det :)

Om Pim kan ha Ekko iallefall den helga (jeg henter valpen torsdag 10) så kan jeg ta Ekko fra søndag.

Supert :D

Ja, det var det lille Birk lånte da han ble henta. Eh jeg må finne igjen døra da, for jeg fikk igjen den seinere, og da ligger den selvfølgelig ikke på samme sted som resten av buret :whistle:

Hurra!! Grandevalp til tulip! Gratulerer så mye :D

Det var virkelig på tide altså, har krysset fingre og tær for deg og Biiga :)

@Snusmumrikk Ekkisen skal selvfølgelig få bo hos oss i alle fall over helga, om det blir nødvendig utover uka plasseres han der du vil; evt der det er enklest for oss ;) tror mannen allerede gleder seg litt, de er jo BFFs de to gutta :lol:

Juhuu! Da ordner det seg på et vis. Dere tar Ekkisen første helga og dumper han der det passer seg :lol: Så kan gutta ha lit mannetid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :D

Ja, det var det lille Birk lånte da han ble henta. Eh jeg må finne igjen døra da, for jeg fikk igjen den seinere, og da ligger den selvfølgelig ikke på samme sted som resten av buret :whistle:

Juhuu! Da ordner det seg på et vis. Dere tar Ekkisen første helga og dumper han der det passer seg :lol: Så kan gutta ha lit mannetid :lol:

Du har noen uker på deg til å finne den døra, så det går helst bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...