Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Ingvild
 Share

Recommended Posts

18 shibaer blei det endelige tallet, og PM har kommet. Knertisen er siste frøken i åpen klasse, det er jeg superfornøyd med! Da kan hun og jeg kose oss masse, hun kan stå på bord lenge og hun får en del andre å løpe etter. Det er ingen i champion, men en veterantispe som er etter oss som ikke er norsk champion, og skal en dømme etter startnummeret på championgutta, ekstremt mange tisper. Hannen jeg trur jeg skal stille er nr 5, liksom. :P

Jeg er dritnervøs og skjelver på hendene. :icon_redface::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier. H

Selvfølgelig kan jeg være fotograf! Når jeg ikke er fotograf er jeg spåkone, så det ser lovende ut for Willy altså.

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente

Æsj. :P Neida! Haha. Har ikke sett Uno siden Drammen tror jeg, så kan bli artig å se hvordan han ser ut nå hvis det er han som kommer. :)

På romjulsutstililnga sa han hvilke han skulle på. Men jeg husker ikke hva han sa om Bø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Geo og han der hårete reisefølget vårt blir igjen til gruppene, jeg. ;) Mye mulig vi må gå en tur for å få tida til å gå. :D

Det hårete reisefølget har nok sjans på det, men det har ikke Geo altså. :P Ikke med den dommeren vi har fått nå i alle fall. Men tur kan vi da bli med på! :D

På romjulsutstililnga sa han hvilke han skulle på. Men jeg husker ikke hva han sa om Bø :P

Haha, så nyttig informasjon Marianne. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nummer én i ringen, vi. Kommer til å være ferdige tre minutter over ni. :P

Jamen det er supert, for da kan jeg jo leie deg inn som fotograf i ringen vår :D.

Jeg tipper at Geo og han der hårete reisefølget vårt blir igjen til gruppene, jeg. ;) Mye mulig vi må gå en tur for å få tida til å gå. :D

Jeg håper du er synsk :D :D :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hårete reisefølget har nok sjans på det, men det har ikke Geo altså. :P Ikke med den dommeren vi har fått nå i alle fall. Men tur kan vi da bli med på! :D

Haha, så nyttig informasjon Marianne. :lol:

Det er viktig å fylle på med litt unyttig informasjon innimellom også *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, er det mulig å hyre deg inn som fotograf til forevigelse av kjæresteparet knertis og Gunde også, kanskje...? :innocent:

Kommer Gundemann også? Så gøy!

Eh, ja, hadde ikke tenkt å ta med kamera egentlig da. Det er jo ikke helt i toppform, stakkars. Men utstyres jeg med kamera kan jeg sikkert knipse i vei. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Shit, shit, shit, som jeg gleder meg! :banana: Samtidig som jeg er veldig lykkelig for denne evnen til å bli barnslig entusiastisk over de minste ting, så må jeg le litt også. Jeg holder pusten i takt med hver lille hårdott som faller av den deilige, lille kroppen til Imouto, planlegger nøye at i kveld skal hun både tannskrapes (jeg skal prøve i det minste), få ekstra bordtrening av Maria og klippes negler på, og i morgen skal den hvite pelsen vaskes og resten av kroppen gres så hun blir fluffy, men fortsatt har pels på seg. Alle disse tingene bare fordi jeg elsker å være i ringen sammen med henne og er så stolt av den flotte hunden min uansett hvor klar over jeg er at hun heller ikke denne gangen tar cert. :heart::D

Jeg gleder meg også veldig til turen bort med Siri og Ingvild og bilen full av hunder, til å spise baguetter med brie og druer til (fast utstillingsmat) og til å sitte og se på alle hundene med Aiko sovende i fanget mitt og et halvt øre bort på dragen i buret.

Sånn, da veit dere det! :icon_redface::teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, shit, shit, som jeg gleder meg! :banana: Samtidig som jeg er veldig lykkelig for denne evnen til å bli barnslig entusiastisk over de minste ting, så må jeg le litt også. Jeg holder pusten i takt med hver lille hårdott som faller av den deilige, lille kroppen til Imouto, planlegger nøye at i kveld skal hun både tannskrapes (jeg skal prøve i det minste), få ekstra bordtrening av Maria og klippes negler på, og i morgen skal den hvite pelsen vaskes og resten av kroppen gres så hun blir fluffy, men fortsatt har pels på seg. Alle disse tingene bare fordi jeg elsker å være i ringen sammen med henne og er så stolt av den flotte hunden min uansett hvor klar over jeg er at hun heller ikke denne gangen tar cert. :heart::D

Jeg gleder meg også veldig til turen bort med Siri og Ingvild og bilen full av hunder, til å spise baguetter med brie og druer til (fast utstillingsmat) og til å sitte og se på alle hundene med Aiko sovende i fanget mitt og et halvt øre bort på dragen i buret.

Sånn, da veit dere det! :icon_redface::teehe:

:teehe::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk gitt hunden min en dusj! Føler meg flink. Men så kom jeg på at vi skal gå til toget senere i dag i regn og søle, så jeg ser egentlig ikke helt poenget. :P Dessuten hadde jeg gått tom for hundeshampo (minn meg på at jeg får kjøpe det i morgen, noen), men han lukter i alle fall som enhver husmors drøm - dvs grønnsåpe. :innocent:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Nå har jeg faktisk gitt hunden min en dusj! Føler meg flink. Men så kom jeg på at vi skal gå til toget senere i dag i regn og søle, så jeg ser egentlig ikke helt poenget. :P Dessuten hadde jeg gått tom for hundeshampo (minn meg på at jeg får kjøpe det i morgen, noen), men han lukter i alle fall som enhver husmors drøm - dvs grønnsåpe. :innocent:

Grønnsåpe er bedre enn hundeshampo når du bader han så nært utstillingen, pelsen blir mer korrekt og ikke fullt så myk og fluffy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...