Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg faktisk gitt hunden min en dusj! Føler meg flink. Men så kom jeg på at vi skal gå til toget senere i dag i regn og søle, så jeg ser egentlig ikke helt poenget. :P Dessuten hadde jeg gått tom for hundeshampo (minn meg på at jeg får kjøpe det i morgen, noen), men han lukter i alle fall som enhver husmors drøm - dvs grønnsåpe. :innocent:

Din hund er jo brun, du kan sveipe over han med et fuktig håndkle etter å ha gått til toget, så ser han like fin ut! :) (Please, sveip over inne på toget, som en skikkelig kreisi utstillingsdame! :teehe:)

Jeg er litt lei meg for at Gunde ikke kommer likevel fordi eier er sjuk. Ikke SÅ lei meg for at jeg ikke får stille, mest lei meg for at jeg ikke får ta på han eller tatt bilder av Imouto og han sammen. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier. H

Selvfølgelig kan jeg være fotograf! Når jeg ikke er fotograf er jeg spåkone, så det ser lovende ut for Willy altså.

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente

Grønnsåpe er bedre enn hundeshampo når du bader han så nært utstillingen, pelsen blir mer korrekt og ikke fullt så myk og fluffy

Har alltid badet ham dagen før utstilling jeg. :lol: Han er fløff samme dag, men så fort pelsen har tørket helt legger den seg og ser bra ut.

Din hund er jo brun, du kan sveipe over han med et fuktig håndkle etter å ha gått til toget, så ser han like fin ut! :) (Please, sveip over inne på toget, som en skikkelig kreisi utstillingsdame! :teehe:)

Jeg er litt lei meg for at Gunde ikke kommer likevel fordi eier er sjuk. Ikke SÅ lei meg for at jeg ikke får stille, mest lei meg for at jeg ikke får ta på han eller tatt bilder av Imouto og han sammen. :hmm:

Godt poeng! Fordel med brun, korthåret hund altså. Haha! Åh, skulle gjerne gjort det. Men vi skal jo gå litt i Oslo også, så det er vel mer fornuftig å gjøre det når jeg har kommet hjem til søsteren min. (Har jeg forresten nevnt at hun passer en katt for tiden og at den katten og Geo skal være i samme femti kvadratmeter store leilighet i kveld og natt? Er litt spent. :lol: )

Æsj, leit da. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle gjerne gjort det. Men vi skal jo gå litt i Oslo også, så det er vel mer fornuftig å gjøre det når jeg har kommet hjem til søsteren min. (Har jeg forresten nevnt at hun passer en katt for tiden og at den katten og Geo skal være i samme femti kvadratmeter store leilighet i kveld og natt? Er litt spent. :lol: )

Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? :D Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? :D Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. :P

Optimist............

Ny lærdom om gjeterhunder, spesielt hannhunder med litt mye energi og litt kontrollbehov - jo mer sliten man er, dess mer hyper blir man............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal jo knapt sove i natt noen av oss (full av sympati for kapteinen nå, altså), så at Geo har litt kattefest gjør kanskje bare at han er mer sindig i ringen, eller? :D Nå har jeg aldri sett han på utstilling, så jeg veit jo ikke om han føler han trenger det, men. :P

Kapteinen er i alle fall mentalt forberedt på tidlig oppstandelse, har RedBull og lefser, bikkjedyret har fått barte- og snoppevask, bilen er rydda (men IKKE vaska - verken utapå eller inne, så vær forberedt på støv og ymse i bilen - og deilig hundelukt :lol:), prinsessen har fått diger dyne i buret sitt... Da er det bare å vente på at Willersen skal tørke, så skal han få siste finish med børsten før vi legger oss :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen til dere alle sammen! Må si jeg er litt ekstra spent på vegne av knertis da. Hun ER faktisk utrolig nydelig, så hun hadde fortjent det siste CERTet altså!

Åå! :wub: Vi har tatt siste treningsøkt på jordet i dag. Nå skal den nydelige få vaska magen og føttene sine, så skal vi legge oss. :wave:

Lykke til, vi sees i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...