Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Nope - må ha nye og det har ikke kontoen min lyst til, så da står sitronen der og blomstrer og har det bra med seg selv eller noe. Låner bil av opphavet når jeg må, men ellers er det svært lite kjøring på oss om dagen.

Oi - jeg hadde ikke overlevd lenge om jeg ikke hadde bil nei :). Men du bor vel muuuuligens noe mer sentralt enn meg *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier. H

Selvfølgelig kan jeg være fotograf! Når jeg ikke er fotograf er jeg spåkone, så det ser lovende ut for Willy altså.

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente

Guest Belgerpia

Oi - jeg hadde ikke overlevd lenge om jeg ikke hadde bil nei :). Men du bor vel muuuuligens noe mer sentralt enn meg *ler*.

Ja, pittelitt *ler* Går fint å komme seg fra A til Å med kollektivtransport fra Kråkstad, fem hundre meter å gå til stasjonen, tog hver time hele uka (hver halvtime i rushtiden), joda - det går greit. Bø derimot er litt mer ugreit - men jeg tror kanskje det kan se ut som om det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Jeg meldte på før jeg sjekket hvor langt det egentlig er til Bø, jeg. Er det mulig?! Må jo stå opp midt på natten....

Ja, men Jesper kommer iallefall dit, da. Med matmor i zombietilstand (høyst sannsynlig...)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Shit! Jeg meldte på før jeg sjekket hvor langt det egentlig er til Bø, jeg. Er det mulig?! Må jo stå opp midt på natten...

Ja, men Jesper kommer iallefall dit, da. Med matmor i zombietilstand (høyst sannsynlig...)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Langt???

Halvannen time? Det er da ikke langt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google maps sier 2 timer og 15 minutter... Det er langt om man får oppmøte kl 9...

Alt er relativt - jeg vurderer å kjøre til Kristiansand på natta for å spare overnattingspenger, og jeg vet at vi får oppmøte klokka ni.

Det er knappe fem timer til Kr.sand. Det vil si - vurderingen er ikke om jeg skal kjøre på natta, men om jeg skal melde på. Overnatting så nærme gidder jeg ikke, når det er utstilling bare en dag.

Det er knappe tre timer til Bø, så det kjører jeg på morgenen. Det er ikke verdt å bruke masse penger på overnatting, når jeg lett kan kjøre herfra klokka fem og være framme i grei tid. Det er jo samme tidspunkt som noen må dra for å komme på jobb ellers i uka.

Men det skal sies at jeg liker å kjøre bil, har ingen forstand på døgnrytme, og har minimale grenser for hva som er akseptabel avstand til utstilling - jeg har kjørt både til Sveits og Østerrike for utstilling, for eksempel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt - jeg vurderer å kjøre til Kristiansand på natta for å spare overnattingspenger, og jeg vet at vi får oppmøte klokka ni.

Det er knappe fem timer til Kr.sand. Det vil si - vurderingen er ikke om jeg skal kjøre på natta, men om jeg skal melde på. Overnatting så nærme gidder jeg ikke, når det er utstilling bare en dag.

Det er knappe tre timer til Bø, så det kjører jeg på morgenen. Det er ikke verdt å bruke masse penger på overnatting, når jeg lett kan kjøre herfra klokka fem og være framme i grei tid. Det er jo samme tidspunkt som noen må dra for å komme på jobb ellers i uka.

Men det skal sies at jeg liker å kjøre bil, har ingen forstand på døgnrytme, og har minimale grenser for hva som er akseptabel avstand til utstilling - jeg har kjørt både til Sveits og Østerrike for utstilling, for eksempel.

Joda, alt er relativt. Og to og en halv time i bil er jo ikke så mye i forhold til da jeg kjørte til Herning. Men det er jo greit å kanskje sjekke sånne ting før man melder på. Som jeg, f.eks., som fikk for meg at Bø jo ikke kunne være mer enn et kvarter fra Drammen :P Jeg er nok bare ikke rutinert nok enda :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også halvgal nok til å stå opp kl 4 for å reise på utstillinger. Men jeg kjenner det blir tyngre med årene - og jeg unner meg alt fler og fler overnattinger..

Men til Bø hadde jeg faktisk tenkt å kjøre på morgenen - da mest fordi det er ofte så j-lig kaldt der. Da er det luksus å få starte på morgenen med varm bil og ikke noen ruteskraping. Men, men - nå ville jo reisefølget overnatte, også fikk vi fylt på hytta med nok en venninne (kanskje to), så da blir det jo riktig så hyggelig å ta det som en weekend, da. :-)

"Andre folk" reiser jo avgårde slik for å stå på ski, etc - så det er jo ikke sååå teit å gjøre det samme for en utstilling, liksom... (rettferdiggjøre pengebruken - LOL...)

Susanne

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det nesten ikke noe poeng i å dra til NKK Bø lengre, mannen som syns Blaze er en lett og spelemmet type..

Dommerendringer:

  • Kromfohrländer dømmes av Juha Putkonen
  • Australian Kelpie dømmes av Leif Herman Wilberg
  • Hvit Gjeterhund dømmes av Leif Herman Wilberg
  • Podenco Ibicenco glatthår dømmes av Luis M C Catalan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det nesten ikke noe poeng i å dra til NKK Bø lengre, mannen som syns Blaze er en lett og spelemmet type..

Dommerendringer:

  • Kromfohrländer dømmes av Juha Putkonen
  • Australian Kelpie dømmes av Leif Herman Wilberg
  • Hvit Gjeterhund dømmes av Leif Herman Wilberg
  • Podenco Ibicenco glatthår dømmes av Luis M C Catalan

Hmm... Så du blir hjemme eller drar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Så langt har jeg ikke tenkt når jeg leste på sengen :P

Haha, ok! Du får si fra når du har rukket å tenke deg om :P

De har jo tatt forbehold om dommerendring, så da går det uansett ikke an å få påmeldingsavgiften tilbake. Teit regel egentlig. Hva er poenget med å ha den regelen når arrangøren bare kan sette en enkelt setning i annonsen for å unngå å måtte tilbakebetale påmeldingsavgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men vet du hva mer han legger vekt på, liker/ikke liker?

På AK?

Kritikken til Blaze som 2,5 åring der han holdt igjen Cacib:

Meget velbygget tispe, men ganske lett og spelemmet. Hode står : forhold til kroppen. Litt langt snuteparti, Fine ører. Utmerket hals og overlinje. Velbygget godt kryss. Beveger seg lett og ledig. God pels og størrelse.

Hunden som vant på Finsk vinner i fjor når han dømte, og i snitt så ser plasserte hunder slik ut de senere årene når han har dømt AK.

RES_AhtiVoittaja-12%20111.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På AK?

Kritikken til Blaze som 2,5 åring der han holdt igjen Cacib:

Meget velbygget tispe, men ganske lett og spelemmet. Hode står : forhold til kroppen. Litt langt snuteparti, Fine ører. Utmerket hals og overlinje. Velbygget godt kryss. Beveger seg lett og ledig. God pels og størrelse.

Hunden som vant på Finsk vinner i fjor når han dømte, og i snitt så ser plasserte hunder slik ut de senere årene når han har dømt AK.

RES_AhtiVoittaja-12%20111.JPG

Ja, okei. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...