Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Hvem skal til Bø? :)

22.-23. februar. Ordinær elektronisk frist 20. januar, forlenget frist 3. februar.

Dommerlister: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Boe3.pdf

Jeg har litt lyst til å melde på for å prøve oss på stor-cert, men som vanlig er jeg litt i beit når det kommer til transport til utstillingen. Bø er virkelig ikke verdens enkleste sted å ta seg til kollektivt grytidlig en lørdag morgen. :lol: Jeg lurer derfor på om noen tilfeldigvis skulle ha plass til meg og min lille kelpie. :innocent: Bor i Ås, men kan evt ligge over i Oslo (Carl Berner) og plukkes opp der. Derfra går det buss døgnet rundt, så kan komme meg til f.eks. Oslo S eller andre mer praktiske steder. Vi stiller på lørdag og får sannsynligvis tidlig oppmøtetid. Betaler en slant som takk for skyssen og kan evt være sjåfør et stykke av veien. Ikke minst er jeg en veldig hyggelig og blid passasjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier. H

Selvfølgelig kan jeg være fotograf! Når jeg ikke er fotograf er jeg spåkone, så det ser lovende ut for Willy altså.

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente

Jeg meldte på guttungen i går :). Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*.

.... også trenger jeg vel muligens pass til liten valp den dagen... Lille blomst er jo for ung til å få lov til å komme inn på utstillingen, og det er helt uaktuelt å ha henne i bilen - det kan fort bli kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente hjemme for trollbolla. :)

Imouto er i sinnssykt god form (som vanlig) og i full pels (heller uvanlig ift timing på NKK-utstillinger), så vi prøver oss på storcert igjen med friskt mot. Som vanlig (trur jeg skriver dette hver gang, men det bidrar kanskje til manifestasjonen?) står hun for championat i både Sverige og Norge.

I tillegg skal jeg stille faren til Imoutos framtidige barn, som er både dansk, svensk, portugisisk og japansk champion, så det hadde jo vært stas om de begge tok certet denne dagen! :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på Shy.

Men husker ikke om jeg har avtalt å ta med meg noen andre. *r*

Og det er litt omvei om vi har tidlig oppmøte. Da kjører jeg hjemmefra kl 4 :(

Du kjører vel gjennom Oslo? 31-bussen går fra Carl Berner hver halvtime hele natta gjennom, så det er ikke noe stress for meg å komme meg ned til f.eks. Oslo S eller Skøyen og bli plukket opp langs E18 altså. Men det forutsetter selvfølgelig at du ikke allerede har avtalt med noen andre. :P

Jeg meldte på guttungen i går :). Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*.

Det blir kanskje litt vel intimt ja. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte på guttungen i går :). Hadde jeg ikke allerede lovt bort sitteplassene i bilen min, så skulle jeg plukket deg opp på veien Ingvild, men 4 personer i en bil med 3 seter blir nok LITT trangt *ler*.

... også trenger jeg vel muligens pass til liten valp den dagen... Lille blomst er jo for ung til å få lov til å komme inn på utstillingen, og det er helt uaktuelt å ha henne i bilen - det kan fort bli kaldt.

Hvis vi har forskjellige dager så synes Jäger og jeg at du kan slippe av blomsten din her :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi har forskjellige dager så synes Jäger og jeg at du kan slippe av blomsten din her :wub:

Haha, det har jeg foreslått for leeeenge siden! :D

Jeg simpelthen elsker slike løsningsorienterte venner altså :D.

Det hadde vært aldeles supert om lille blomst fikk tilbringe dagen sammen med Jäger'n, tror jeg - og jammen hadde du sett - gruppe 1 går på lørdag og gruppe 2 på søndag!!!! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører vel gjennom Oslo? 31-bussen går fra Carl Berner hver halvtime hele natta gjennom, så det er ikke noe stress for meg å komme meg ned til f.eks. Oslo S eller Skøyen og bli plukket opp langs E18 altså. Men det forutsetter selvfølgelig at du ikke allerede har avtalt med noen andre. :P

Det blir kanskje litt vel intimt ja. :lol:

@Arkan har jeg avtalt noe kjøring med deg til Bø? :lol: om ikke får Geo plassen. (Og litt Ingvild også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å overtale gubben til å melde på Løsti :) Ikke noe å hente, siden hun bare er knøtt ennå og ikke jaktpremiert, men jeg vil så gjerne se henne ifht til andre :P

Nå skal vi til Hof i starten av februar da, så det kan hende at gubben mener det er nok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder på Foenix i håp om at hun da er veldig drektig, men fristen går ut før UL, så da tenker jeg som så at hvis jeg ikke melder på går hun tom, og om jeg melder på er hun drektig. Ikke sant det fungerer sånn? En veldig billig forsikring for å sikre seg valper, i så fall...

Men jeg har også takket ja til å være ringsekretær den dagen berner ikke dømmes, så om de trenger en ekstra person den ene dagen (de foretrekker de som kan jobbe begge dager), blir det Bø-tur uansett.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...