Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier. H

Selvfølgelig kan jeg være fotograf! Når jeg ikke er fotograf er jeg spåkone, så det ser lovende ut for Willy altså.

Jeg skal til Bø og fikk i går bekrefta at jeg kan ta med begge sirkusjentene, noe som er fint iogm at jeg satser på at Willy, hunden til min eminente sjåfør, blir BIR, og da er det litt lenge å vente

Jeg er så spent på PM at jeg måtte spørre i AGN-gruppa på Facebook hvem som skal dit. Så langt: Tre tisper (inkl Shy som ikke stilles likevel) og én hann (Geo). Si det kommer et par-tre-fire stykker til da, så er det uansett så få at man kan jo lure litt på hvorfor det var nødvendig å bytte dommer for akkurat oss. Jaja. Vi kan jo glede oss over liten konkurranse... Ikke at det spiller noen rolle om dommeren uansett gir en gul eller blå. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på PM at jeg måtte spørre i AGN-gruppa på Facebook hvem som skal dit. Så langt: Tre tisper (inkl Shy som ikke stilles likevel) og én hann (Geo). Si det kommer et par-tre-fire stykker til da, så er det uansett så få at man kan jo lure litt på hvorfor det var nødvendig å bytte dommer for akkurat oss. Jaja. Vi kan jo glede oss over liten konkurranse... Ikke at det spiller noen rolle om dommeren uansett gir en gul eller blå. :lol:

Om det er dommerbytte så er det alltid de "små" rasene desverre :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 shibaer! :blink: Og oppmøte kl 09... Skjønner godt om du ikke gidder det, altså, @ :)

Jeg har også oppmøte ni (jeg joiner dere på kjøreturen nemlig! :D ), så da er vi to mot en. :aww::lol:

Aha, det visste jeg ikke! :) Da håper vi at kapteinen gir etter for mytteriet. :punk:

Kapteinen er jo en ringrev som ALLTID på plass til kl 8 uansett hvor seint oppmøte man har, så vi skal nok rekke det med god margin :D. Jeg er litt stressa mht parkering, sjø... :aww:.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 border collier. Hater at det er fritt frem å stille border collie på alle internasjonale utstillinger. Og ingen krav championat (utover 3 cert fra internasjonale utstillinger). Men håper på å få blåsløyfa jeg trenger :) 

Men man får jo ikke cert uten gjeterkravet. Er fremdeles ikke delt ut noe cert til norskeid bc etter at disse reglene trådde i kraft...

14 bc ja. Vet hvem 7 av dem er.

Og 35 sheltier, det var ikke mye.

Jeg kommer forøvrig med tre nakenhunder. Hurra:P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet vi egentlig 4 med sikkerhet, men tror jeg vet hvem den siste er også. (Uno)

Men man får jo ikke cert uten gjeterkravet. Er fremdeles ikke delt ut noe cert til norskeid bc etter at disse reglene trådde i kraft...

14 bc ja. Vet hvem 7 av dem er.

Og 35 sheltier, det var ikke mye.

Jeg kommer forøvrig med tre nakenhunder. Hurra:P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det var ikke mange akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiter skal få løpe venstresvinger for første gang i sitt liv! Jeg skal nok stille et par andre border collier også :P Vi kommer altså på lørdagen for å heie på LP-folket og stille border collier.

Hvem skal gå LP?

Jeg skal gå LP1 med Grumpern. :) Hadde vært gøy å se på alle border colliene som stilles, hoho!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 tervueren og 13 groenendael :) Skal også gå hopp med Killi, og typen skal gå både hopp og agility med Xanti og Karras :) Gleder meg nesten mest til å henge rundt dvergpinscher-ringen og sanke rasekunnskap og erfaringer... ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...