Kensington Gate Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2014 Vi har så langt lagt på oss 6+ kilo. Var og tok siste herpessprøyte idag. De på klinikken fortalte at de har diskutert det fram og tilbake og har bestemt seg for at hun skal ha 8 valper Utifra hennes nåværende størrelse, tror jeg fremdeles 6, men 8 hadde ikke vært å forakte. Termin utifra første parring er neste lørdag, men siste parring var 6 dager etter første, så vi får se. Hun parret også over en lang periode første gangen, og da fødte hun 62 dager etter første parring, så gjetter at hun tok seg tidlig i prossessen. 5 Siter
Trillian Skrevet 14. November 2014 Rapporter Skrevet 14. November 2014 Vi har så langt lagt på oss 6+ kilo. Var og tok siste herpessprøyte idag. De på klinikken fortalte at de har diskutert det fram og tilbake og har bestemt seg for at hun skal ha 8 valper Utifra hennes nåværende størrelse, tror jeg fremdeles 6, men 8 hadde ikke vært å forakte. Termin utifra første parring er neste lørdag, men siste parring var 6 dager etter første, så vi får se. Hun parret også over en lang periode første gangen, og da fødte hun 62 dager etter første parring, så gjetter at hun tok seg tidlig i prossessen. Det er tegnet på en god oppdretter, som legger på seg i sympati med tispa<3 7 Siter
Kensington Gate Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2014 Det er tegnet på en god oppdretter, som legger på seg i sympati med tispa<3 Hunden min ble drektig og nå kjenner jeg ikke ribbeina mine lenger. 10 Siter
Tekopp Skrevet 14. November 2014 Rapporter Skrevet 14. November 2014 Har klipt en del, bare med kjøkkensaks, men vet mange barberer. Med langhårscollie, så er det to årsaker til at man fjerner en del hår, nemlig a) av hygieniske årsaker, og b) for at ikke valpene skal henge seg. Har klipt bakpå fanene og mellom forbeina også. Det er fort gjort, spesielt om pelsen er fuktig, at valpene surrer seg inn i lange lokker mens de leter etter pupp. Da risikerer man at de henger fast når tispa reiser seg. Jeg trodde egentlig det var en myte fram til mitt første kull - i løpet av de første dagene hadde jeg et par nesten-ulykker. jeg ser folk gjør det samme med langhåra katter også (driver og følger ett kull med skogskatter og ett med ragdoller på instagram for tiden... ). Hvordan er formen deres ( , både din og tispas) om dagen da? Siter
Kensington Gate Skrevet 14. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2014 jeg ser folk gjør det samme med langhåra katter også (driver og følger ett kull med skogskatter og ett med ragdoller på instagram for tiden... ). Hvordan er formen deres ( , både din og tispas) om dagen da? Vi er i generelt god form, men tillater oss å være late og sove mye. Vi spiser veldig bra, selv om vi får litt dårlig plass i magen og må ligge og stønne og okke oss på sofaen etterpå. Og om søppelbilen eller andre store kjøretøy kommer forbi, tar vi ikke fem flate øre for å trykke på turboknappen. NOEN må passe på eiendommen. 8 Siter
Rocket Skrevet 14. November 2014 Rapporter Skrevet 14. November 2014 Blir så spennende å se hva som kommer ut! Fine, fine foreldrene 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 18. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2014 Ikke så veldig lenge igjen... 8 Siter
Red Merle Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Om det der er en stor promp er det noe galt med hunden din 8 stykker! 4 blå og 4 sorte. 4 hanner og 4 tisper. 2 av hvert kjønn i hver farge 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Når er det egentlig hun har termin igjen? 2 Siter
Kensington Gate Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2014 Når er det egentlig hun har termin igjen? Regnet fra første parring, har hun termin på lørdag, men hun ble jo parret over en lengre periode, så det kan drøye inn i neste uke. Hun ble parret over en lengre periode første drektighet også, da fødte hun 62 dager etter første parring. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Regnet fra første parring, har hun termin på lørdag, men hun ble jo parret over en lengre periode, så det kan drøye inn i neste uke. Hun ble parret over en lengre periode første drektighet også, da fødte hun 62 dager etter første parring.Jeg er så fangirl av MacKenzie at jeg gleder meg latterlig mye til dette! 2 Siter
Kensington Gate Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2014 Utålmodig!!! Slipp meg ut! 7 Siter
Malinka Skrevet 19. November 2014 Rapporter Skrevet 19. November 2014 Jeg tipper 7 stk, 4 tisper og 3 hanner 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2014 Temp-fall 13 Siter
MegaMarie Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Utålmodig!! Slipp meg ut! Det der må være sååå rart! Tenk mennesker som har 1 baby i magen, kanskje 2, maks 3. Også har den hunden der kanskje 8 små inni der. Tenk om de alle beveger seg samtidig. Haha! Det må føles helt vilt ut. Lykke til med fødselen 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 24. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2014 6 valper senere..! Det ble 3 tric gutter, 1 blå gutt, 1 tric jente, 1 blå jente. De hadde en veldig god fødselsveikt på 295-393 g og alle var ekstremt sterke og aktive. Mor koser seg. De første tre kom med 8 minutters mellomrom. Etter de fire guttene var det to og en halv times kunstpause før jentene ankom. 17 Siter
Mud Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Gratulerer med et flott kull!! 1 Siter
SFX Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Gratulerer så mye med sekslingene og enkel fødsel! 1 Siter
Debbie Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Grattis, nå ble jeg valpesjuk 1 Siter
maysofie Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 5 stk, 3 hanner (1 bm, 2 tric) og 2 tisper (1 tric, 1 bm) Håpe på 8 bm tisper Det var nesten! Mangler en tric hannhund bare Gratulerer så mye 1 Siter
H P Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Gratulerer med det flotte kullet! Blir spennende å se flere bilder etterhvert 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Gratulerer så masse! 1 Siter
Rocket Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Gratulerer så masse med flotte små! 1 Siter
Recommended Posts