Mirai Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Jeg har blitt stor fan av finn.no i det siste, finner jo ALT brukt der bare man har tålmodighet til å lete, og mulighet til å hente ting. Jeg fant brukte snowboardstøvler til 300,- og et snowboard til 1250,- . Brettet er brukt èn gang og ser helt nytt ut. Solgte støvlene som fulgte med brettet, så da kom totalen på 1200,- for helt nytt brett og støvler som ser konge ut . Det er nesten latterlig. Kunne nok fått enda bedre plate til litt bedre pris, men vi var utålmodige og ville ikke vente. Stuebord trengte vi også, så da fant vi etter kanskje 2 uker et bord rett i nærheten som snille foreldre gadd å hente for oss. Brukt av noen pensjonister som har kjøpt seg nytt salongbord, så det er jo ikke en eneste ripe i det. 500,- . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Mitt beste kjøp på finn.no er Simba. Og kanskje nappeknivene og hurttadekkenet. Så ingen store greier, akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 To svære Billy bokhyller med ekstra hyller i både tre og glass, med glassdører på begge hyllene, til 300,-. Veldig fint når man skal møblere første leiligheten uten mye penger, men med masse bøker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Har kjøpt veldig lite der. Men kjøpte Saccovognen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Redningsvest til V for 100 kroner, kjempefin skohylle til en knapp femtilapp, billige bilbur osv Er det noe jeg trenger som jeg kan kjøpe brukt, så sjekker jeg ofte finn. Er inne daglig for å se på hundeutstyr osv, for plutselig ligger det et skikkelig kupp der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Kjøpe noe på finn, hæ? Hehe. Selger mest, foreløpig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Kjøpe noe på finn, hæ? Hehe. Selger mest, foreløpig! Jeg har også bare solgt litt småtteri før, men har konkludert med at det finnes jo så mye bra brukt! F. eks trenger jeg snowboardklær også, og kommer nok til å se etter det brukt istedet for å betale rundt 2000,- hver for både bukse og jakke . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Solgt endel der, og beste kjøpet må være huset, men kanskje ikke helt det denne tråden siktet seg inn på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Har kjøpt mye bra på finn men også solgt endel. Merkelig nok får jeg solgt alt bare en tar tida til hjelp. Litt forskjell på kategoriene kanskje så har jeg inntrykk av at noe er veldig overpriset mens andre ting er latterlig billig. Jeg har og funnet mye på finn / gis bort når jeg har hatt dårlig råd, Men det kreves at en følger litt med så kan man få mye brukbart særlig møbler. Har også gitt vekk ting der selv, er nok litt tilhenger av gjenbruk i dagens storforbruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Fant mitt livs platoniske kjærlighet der, bilen min! Isuzu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Fant et par fine og billige kjoler der (som hadde kostet mye mer som nye) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Sofen og senga! Fin skinnsofa som så ny ut til et par tusen - akkurat sånn sofa jeg vill ha! Og GOD seng Nå skal jeg finne meg en liten fryser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Jeg kjøper bla de fleste av de møblene jeg trenger på finn.no. Det er bare å vær elitt tolmodig så dukker det man trenger opp. Gjenbruk og rimelig Det beste jeg har kjøpt, sånn utenom bilen min (som jeg ELSKER!), er en Summer skjenk fra Living. Nypris er 6995, og jeg gav 2000, og man kan ikke se at den er "brukt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Issi, bilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Det aller fineste jeg har funnet på Finn.no, ligger inne på soverommet og sover og heter Teo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 He he jeg og fant snuskeslasken på finn. Dengang så han enda mer ung og lovende ut enn han gjør fremdeles og dette er bildet jeg falt for, eller ett av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Skinnsofaen min (fritt tilkjørt) Spisestua Skjenk Nesten ubrukt objektiv til kamera Alle mine Hi-Acer (annonsert på finn, men kjøpt via forhandler) Campingvogna Småbruket ... og sikkert noe jeg har glemt også . Å selge/gi bort ting er jo bare pes . Har solgt bil og gitt bort lekestue - og makan til styr og mas altså... DET gidder jeg nok ikke å gjøre så ofte . Forøvrig er jo også Sonen strålende byttesentral/bruktsentral . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 En annonse uten bilde. 2 setninger og magefølelsen sa MIN hund. I dag er hun mor til 2 kull hos oss, og har 4 "barn" boende her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 For et par uker siden fikk jeg to hvite helskinnsridebukser (derav en Pikeur), stevneskjorte og -jakke til 600 totalt, og nå nylig fant jeg splitter nye Ariat ridestøvler (nypris 4900) til 2000! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Jeg er alltid for seint ute på ting! Sender mail, men så har de allerede solgt varen. Har bare kjøpt en Nintendo DSi xl, ofte er elektronikk mye billigere på finn. Mange kjøper, men bruker ikke/går lei og selger for halvparten av prisen. Det er veldig greit for meg, som vet at det bare blir brukt i korte perioder, og da vil jeg ikke betale full pris for det. Har to kompiser, en av dem kjøpte en gammel leilighet når de skulle studere, som de pusset opp over tid. De flyttet dit med minimalt med møbler, de første ukene satt de i hver sin campingstol i stua. De fant alle møblene til stua og oppholdsrom på finn, enten til superbillig penge, eller på gis bort. Det ble faktisk riktig koselig i leiligheten etter hvert, og de fikk kjøpt to flotte skinnsofaer for en slikk og ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Dunjakke fra sweet (normalpris 5000kr), brugt en enkelt sæson og jeg købte den for 2200, tror jeg det var… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Uten tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2013 Fine egor:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 20. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2013 Dette Sent from my C6903 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts