Cavalierflat Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Æææ.. han har lagt til meg også. Tror jeg sletter han!Jeg heter fortsatt JuiEmily Siter
Malinka Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Skrevet 27. Februar 2015 Han la til meg også, ble fort slettet. Genialt @Synnikken 1 Siter
Ozzy Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Så ikke advarselen av Jan før det var for seint. Huff. Siter
rosinbolle Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Hvordan blokkerer man brukere? Har ikke godtatt venneforespørselen, men vil gjerne blokke også. Siter
BareLinn Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Han la til meg,og.. men jeg fikk ikke noe grisebilde.. heldigvis! Slettet og bortevekk nå Jeg heter onmyown87 og vil gjerne ha flere venner ^^ Send gjerne en snap med nick/navn så jeg vet at du er du 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Heter fortsatt Michellus og jeg vil ha flere venner på snææææp! Jeg lover å ikke sende runkebilder til noen Siter
TullBull Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Lagt til dere på de siste sidene. Morsomt med hundesnap'er Heter dj_une. Siter
MorBilly Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Jeg er frutorslien om noen vil ha lappespam! Siter
Aussieglis Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 flaksen89 Jeg vil og ha random snaps! (Men ikke fra jan_e72...) 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Beepthemeep (men ikke legg meg til om du er en sånn som sender mengder av snaps hver dag, det gidder jeg ikke ) Edit, nye snap lager ikke endeløse lister med snapper fra samme person, så da er det ikke så farlig. 1 Siter
Red Merle Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Fremdeles er jeg idae88 på snap. Så om jeg legger til noen av dere, så vet dere at det er meg. Og ikke en runkegris For å blokkere, går man inn på listen over hvem som har lagt deg til, og swiper til siden. Da kommer det opp alternativer om å ignorere eller blokkere. Slik er det iallefall på min tlf som har android os. Siter
laikamor Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Fremdeles laikamor her Ikke særlig spennende snapper fra meg, men jeg blir veldig glad for hundesnapper! Siter
rosinbolle Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Fortsatt evapeva89 skal prøve å ikke spamme med valpebilder Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Kom på at snapchat ikke lager lange lister med snaps fra samme person, men alle under samme sted , så da er det ikke så farlig om det kommer mange Siter
Ganzie Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Jeg synes det er kjempekoselig med masse snap, så det er bare å sende i vei Koser meg med å se glimt fra turene og hundelivet til folk blir mest baby og sheltie-snapper her i gården, og om dere vil ha det så er det bare å legge til ganzie85 (så får jeg håpe jeg slipper flere snapper av den typen jeg så i går, hjernen er fortsatt sykemeldt ) Siter
tutle Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Har lagt til alle dere (og legger ikke ut mitt for å unngå slike perver som Jan-ettellerannet ) Siter
Monikawt Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Fortsatt evapeva89 skal prøve å ikke spamme med valpebilder Jeg vil ha flere valpebilder ---------- Heter fortsatt Monikawt, og jeg har lagt til de siste her som jeg ikke hadde fra før 1 Siter
Cattn Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Skrevet 1. Mars 2015 Lola jeg får ikke lov å legge deg til av snap Nvm, den ville nå.. Edit: endret mening og slik Siter
Ane Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg fikk grisebilde av en som sa han la meg til herfra også, men det var ikke jan. Han godtok jeg ikke. Husker dessverre ikke navnet Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Lola jeg får ikke lov å legge deg til av snap Nvm, den ville nå.. Edit: endret mening og slik Fikk du det til? Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Fikk du det til? Ja tror da det... du ligger på min snap Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg finner ikke der man legger til folk Mobilen min er så sinnsykt treg når det gjelder snaps, så sender nesten aldri lenger. Siter
Recommended Posts