SFX Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Er det sånn prydplante hun er? 1 Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 Superduper gratulerer med verdens vakreste blomst Tusen takk . Er det sånn prydplante hun er? Prydplante med palme på toppen, tror jeg . Jeg har dog hørt at det kan være vanskelig å holde slike prydplanter i blomst så lenge av gangen... Siter
Stine Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Den der kommer til å ta verden med storm!! Gratulerer så utrolig mye! :jump: 1 Siter
Debbie Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Grattis, så utrolig morro. 1 Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 Den der kommer til å ta verden med storm! Gratulerer så utrolig mye! :jump: Hadde det vært så vel, så . Tusen takk Grattis, så utrolig morro. Takker takker . Man blir litt høy når det går så bra . Gratulerer, Siri!! Takk . 1 Siter
Grim Skrevet 3. November 2014 Rapporter Skrevet 3. November 2014 Wow, så flott hun har blitt! Voksen snart jo! Og gratulerer med supre resultater!! Gleder meg til video der du snøkjører med begge he he he 1 Siter
Siri Skrevet 3. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2014 Wow, så flott hun har blitt! Voksen snart jo! Og gratulerer med supre resultater! Gleder meg til video der du snøkjører med begge he he he Tusen takk . Hahahahhahaa... jeg har også sett for meg det scenariet noen ganger - og har vel dermed kommet til at det neppe kommer til å skje :lol:. Og med tanke på et aldri så lite kaos vi forårsaket utenfor ringen i går, der jeg skulle ta ut BEGGE hundene samtidig og Willy vrengte seg ut av båndet da Yasmine "tok litt av" *host*, så tror jeg muligens at slike stunts legges på hylla allerede før de er testet ut . 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Skuffa.... Ditto! Jeg skulle ta bilder! Siter
TullBull Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Gratulerer, så morsomt at hun gjør det så bra 1 Siter
Siri Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2014 Skuffa.... Ditto! Jeg skulle ta bilder! Dere er bare ondskapsfulle, dere . Gratulerer, så morsomt at hun gjør det så bra Takker takker . Gratulerer så mye Thanks . 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Gratulere med storesle i helga som var Siter
Guest LXT Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 For en helg! Gratulerer så mye! Siter
Siri Skrevet 4. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2014 Gratulere med storesle i helga som var For en helg! Gratulerer så mye! Tusen takk . Jeg kjenner at jeg fortsatt er litt glad . 1 Siter
Guest LXT Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Tusen takk . Jeg kjenner at jeg fortsatt er litt glad . Det har du all grunn til å være Siter
Toril Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Gratulerer her også med lille råskinnet . 1 Siter
Gjest Skrevet 4. November 2014 Rapporter Skrevet 4. November 2014 Gratulerer :D Tror det kommer til å fortsette slik jeg Siter
Siri Skrevet 7. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2014 Med sine to fine resultat i Danmark greide hun jammen meg å klatre opp på tredjeplass som årets rasevinner der nede. DET var liksom ikke helt forventet da *ler*. Men morsomt å ha med seg . 4 Siter
Siri Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2014 På Kongsberg i går greide Yasmine å få med seg sitt 4. cert og 3. BIR på sine nå 5 utstillinger så langt . I tillegg ble hun 3. BIG . Fine lille rampungen . 9 Siter
ida Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 De hundene dine er bare så pene, samtidig som de kan være aldeles hufsa når de har "fri" Siter
Siri Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2014 De hundene dine er bare så pene, samtidig som de kan være aldeles hufsa når de har "fri" :lol: Siter
Siri Skrevet 22. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2014 Oi, har visst glemt å oppdatere fra Dogs4All, men den ungen frøkenen greide i hard konkurranse med ei dritlekker finsk tispe i juniorklassen, å hanke inn NJV-14-tittel også . Hun kan dermed, i en alder av 11,5 mnd, titulere seg DKV14 DKJV14 NJV14 . Ikke verst, egentlig . 11 Siter
Mud Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 Oi, har visst glemt å oppdatere fra Dogs4All, men den ungen frøkenen greide i hard konkurranse med ei dritlekker finsk tispe i juniorklassen, å hanke inn NJV-14-tittel også . Hun kan dermed, i en alder av 11,5 mnd, titulere seg DKV14 DKJV14 NJV14 . Ikke verst, egentlig . Djeeeses! Helt greit :lol: Hun er så søøøt! 1 Siter
Monab88 Skrevet 22. November 2014 Rapporter Skrevet 22. November 2014 Nei, egentlig ikke så aller værst... Grattis 3 Siter
Recommended Posts