Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med tilskuddet i familien/flokken. :ahappy: Hun er nydelig. :wub:

På hvilken måte har hun ikke "verdens vakreste hode"? Merker jeg ble nysgjerrig nå. :):ahappy:

Takk :).

Hahahaha, nei, altså, hun har litt langt og smalt snuteparti og kunne vært noe breiere mellom øynene liksom - også har hun litt flatere pels enn mange valper på samme alder, men jeg tror kanskje det kan skyldes at hun får bra kvalitet på pelsen (trøster meg litt med det *ler*). Hun har også DIGRE ører, og ett av dem er litt mer bretta enn det andre. Det er jo ikke sånt som vil vises særlig godt når pelsen kommer, men jeg legger jo merke til ALT ved henne nå, selvsagt *ler*.

Men hun har lang hale, da... :lol:.

Gratulerer med lille Nikkersen! :wub::D:heart:

:P

Hahaha, jeg elsker alle navneforslagene og at de endres hele tiden :lol: Hahahaha!

Blomst er jo superskjoent pga den skunken i Bambi :wub: Nikkers er bare raatt! B) Yass var er kjempe fin, men det passer ikke saa bra i lag med Willy.

Nei, lykke til med navnevalget. Jeg lurer fremdeles paa om mitt er riktig og gaar ofte rundt i skogen og roper forskjellige navn :lol: Jeg valgte nok navnet litt for tidlig, men naa foeles det egentlig ut som at hun passer det. Selv om Tidi ofte heter mye rart :P Som valp kalte jeg henne for "Babberna" (altsaa babyene paa Svensk) fordi oppdretteren kalte alle valpene for det og hun kom paa det da jeg ropte :lol: Saa begynte mamma og kalle henne for Babba. Hun gaar fremdeles under dette navnet ofte! :lol:

Gratulerer med valp forresten :D

Navn ER vanskelig, det :). Jeg digger jo alle forslagene, men det er liksom ingen som har passet til henne sånn som hun er nå. Jeg er sær også, da *ler*.

Gratulerer Siri, så søt hun er! :wub:

Takk :).

Jeg stemmer for! :D

Jeg synes hun er en liten Bambi, jeg!

:D :D Det har ikke vært mye bambitakter over henne i kveld annet enn når hun har tryna ned trappa ute *ler*. Mer piraya-takter, tenker jeg (altså en helt normal, plagsom valp :lol:).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

ja :teehe: Vent å se til Siri om et års tid poster bilde av Willy og ....eeeehhhh en Willy til, eller? :huh: Hun blir ikke veldig "Bambilookalike" den snuppa der er jeg stygt redd for. :sleep::lol::ustol:

:lol: For to dager siden ville jeg sagt at hun VAR en liten, uskyldig og søt Bambi... I dag not so much :lol:.

Nå ligger hun faktisk og gnager på hofta mi :|

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeere biiiilder!

Skal prøve å få tatt litt i morgen :D. Og mens man venter....

1780169_799139110113300_724860434_o.jpg

Hun spiser akkurat som sin farfar.... Jeg håper hun kanskje har samme utvikling som han også - han var ingen søt og vakker valp, men ble da "skapelig" som voksen (ja, det er samme som er Willys pappa, altså :)).

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tatt litt i morgen :D. Og mens man venter....

1780169_799139110113300_724860434_o.jpg

Hun spiser akkurat som sin farfar.... Jeg håper hun kanskje har samme utvikling som han også - han var ingen søt og vakker valp, men ble da "skapelig" som voksen (ja, det er samme som er Willys pappa, altså :)).

:wub: Gollemin så søt! Briarder er jo helt herlige, jeg har jo mang en gang klådd på Willersen og fasinerer meg alltid over hvor herlig han er :wub: gleder meg og håper jeg får hilse på denne lille tøtten mens hun ennå "ser bebis ut" :D

Når blir første valpeshow? :whistle::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Gollemin så søt! Briarder er jo helt herlige, jeg har jo mang en gang klådd på Willersen og fasinerer meg alltid over hvor herlig han er :wub: gleder meg og håper jeg får hilse på denne lille tøtten mens hun ennå "ser bebis ut" :D

Når blir første valpeshow? :whistle::D

Klart du skal få klå - hun ser nok bebis ut ganske lenge :D.

Hahahhaaa.... jeg ANER faktisk ikke når hun skal debutere. Får vel se det litt an, tenker jeg :).

1119905_799834843377060_2305126_o.jpgIkke så lett å ha full kontroll HELE tida....

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :wub: Også leser jeg stadig vekk Yasmine Dildo - ikke Dalido.... :icon_redface:

Du azzz... Gå og vask hjernen din i Plumbo :P

Aha, så Willy er faktisk ekte onkel, ikke sånn som Bones sin onkel som bare er liksomonkel! Da må hun jo hete Niese da. Neida, hun heter Yasmine, gjør hun. Veldig kjempesøt!

Willy er vel strengt tatt bare halvonkel da, men mer onkel enn @ Onkel :D.

Når jeg HUSKER det, heter hun fortsatt Yasmine... men i dag har hun også blitt kalt Babs, bebis og valpen :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må nesten skynde seg å dukke opp hos oss,Siriiii kan ikke vi ha henne fra nå til dere kommer fra Bø???

Rampevalper liker vi :wub: :wub:

:lol: :lol: Du må være litt maschosistisk (eller hvordan det nå skrives) anlagt :lol:. Jeg har fortsatt vondt i skuldra etter at krapylet tok rennafart og landet i skuldra mi med tennene først... eller når du bare får et glimt av drøvelen på dyret før tenna klapper sammen over nesa di *ler*. Artig med valp :lol:.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...