Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

Jeg sitter nå her og ser frem til at Yasmine skal produsere: Hyasinth, Peony, Daisy og lille Tulip, jeg :heart:

:lol: :lol: Du tar en Daisy du da eller? :lol:

Herregud så flott hun er!

Gratulerer så mye! :ahappy:

Får skikkelig lyst å grave ned hele hodet i den pelsen der :wub: .

Tusen takk :). Den pelsen er veldig god å grave hodet ned i - når den er rein vel og merke *ler*.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker du sa mens hun var valp at du ikke trudde hun kom til å bli særlig pen, jeg. :lol:

Tenk, i fjor var hun ikke gammel nok til å bli med inn på NKK Bø engang, og nå slo hun dem alle sammen. :wub:

Det husker jeg også :lol: Spesielt den dagen før en utstilling hvor hun vant alt omtrendt :lol: Eller vant hun absolutt alt? Hva tenker du nå Siri?

Gratulerer med superblomsten sine prestasjoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker du sa mens hun var valp at du ikke trudde hun kom til å bli særlig pen, jeg. :lol:

Tenk, i fjor var hun ikke gammel nok til å bli med inn på NKK Bø engang, og nå slo hun dem alle sammen. :wub:

:lol: Hun VAR ingen pen valp, jo, hvem kunne trodd at hun skulle vokse seg til slik liksom? :lol:

Men ja, jeg husker så godt da vi var i Bø - og hun hadde støttekontakt i Aiko i bilen (var det ikke henne? :D).

Det husker jeg også :lol: Spesielt den dagen før en utstilling hvor hun vant alt omtrendt :lol: Eller vant hun absolutt alt? Hva tenker du nå Siri?

Gratulerer med superblomsten sine prestasjoner :D

:icon_redface: Nei, altså.... hehehhehee - jeg er kanskje litt glad for at jeg tok feil *ler*.

Og tusen takk alle sammen igjen :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Hun VAR ingen pen valp, jo, hvem kunne trodd at hun skulle vokse seg til slik liksom? :lol:

Men ja, jeg husker så godt da vi var i Bø - og hun hadde støttekontakt i Aiko i bilen (var det ikke henne? :D).

Ja, begge jentene bytta på å være selskapsdame for blomsten. Mener hun var på størrelse med Aiko da. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi har vært på enda en utstilling, vi. Ikke akkurat den største konkurransen - de var to juniortisper liksom, men den andre var Willys datter Zullu, så det var da ikke gitt at man skulle hanke med seg et BIR liksom. MEN - det gjorde hun da nok en gang. Hun tok sitt 7. BIR (og kunne tatt sitt 9. CERT :D). I dag ventet vi ikke til gruppefinalen da hun åpenbart ikke var helt til pass i hallen i dag. Jeg så ingen grunn til å stresse henne mer enn nødvendig da :).

11037356_1058908667469675_89477975529171

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og hun ser knallstilig ut! Og på det siste bildet ser det definitivt ut som om hun selv er sikker på hvem som er den vakreste blomen :lol:

Tusen takk :). hahahaha, ja, hun er nok meget bevisst sin rolle *ler*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...