Gå til innhold
Hundesonen.no

Yasmine Dalido - en bepelset blomst...


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 636
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, da var det liksom klart da - jeg blir tohundseier i starten av neste år om Mattilsynet ikke krøller det til med andre importregler igjen. Allerede i sommer så jeg denne annonsen og tenkte at s

Har vokst litt til...

Det skjer jo ikke stort hos oss liksom, jeg er lat og gidder ikke å finne på så mye annet enn å dra på turer i området rundt her. MEN - på fredag tikket det inn albueresultater på den lille blomsten,

Posted Images

Yasmine? Skal hun bli stripper når hun blir stor? :cool:

Nei, huff, nå var jeg slem. Men det er en hund og hunder tar sjelden ting personlig, og sånn er egentlig Siri også. Så da er jeg ok med å være litt slem alikevel. :P

edit: Herregud, jeg glemte det viktigste. Hun er så forbanna søt og rufsete. Er pelsen akkurat like myk og fluffy som den ser ut til? Lukter den solskinn og muntre barndomsminner akkurat slik som jeg ser for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke er helt ferdig med navn. Hufsa, nei vel, da blir jo det neste naturlige GLUFSA! Willy og Glufsa! Bedårende :D

:lol: :lol:

Yasmine? Skal hun bli stripper når hun blir stor? :cool:

Nei, huff, nå var jeg slem. Men det er en hund og hunder tar sjelden ting personlig, og sånn er egentlig Siri også. Så da er jeg ok med å være litt slem alikevel. :P

*Mari skulle bare visst hun, at jeg krøller meg sammen til en stor bylt og gråter mine modige tårer og tenker at sonenfolket er slemme mot meg....*

:lol:

edit: Herregud, jeg glemte det viktigste. Hun er så forbanna søt og rufsete. Er pelsen akkurat like myk og fluffy som den ser ut til? Lukter den solskinn og muntre barndomsminner akkurat slik som jeg ser for meg?

Ja, den ER så myk og fluffy, og den lukter aldeles vidunderlig (bortsett fra når hun har gumlet i seg tørket vom eller sånt småsnadder :lol:). Hun ER aldeles vidunderlig :D

Hun har jammen meg blitt en stor og fin pelsdott nå! Så søt, jeg har fortsatt lyst til å klemme henne flat :aww:

Ååååå :wub: Når hun kommer opp i senga om morgenen, kjempetrøtt men glad, og bare skal kose og åler seg inntil :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :wub: Når hun kommer opp i senga om morgenen, kjempetrøtt men glad, og bare skal kose og åler seg inntil :wub:

Ja nemlig, det er sååå koselig!! :wub:

Fineste starten på morgenen det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli så skjønn ho er. Skjønner godt du er forelsket :wub:

Jeg drømte om dere i natt, og beklager å si det- men hun har en genfeil så hun blir etter hvert sjokoladebrun. :innocent: Ellers så kan jeg fortelle at oppdretter til din neste hund, er Peter Jackson :innocent: Jepp du får snart en til, rase var eh litt ubestemmelig- men fin da :D

Ellers kos dere videre, det er så gøy å lese hvordan dere har det. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller beste forelskelsen som finnes,og kanskje en av de smarteste :D

Det ER det :D

Herreli så skjønn ho er. Skjønner godt du er forelsket :wub:

Jeg drømte om dere i natt, og beklager å si det- men hun har en genfeil så hun blir etter hvert sjokoladebrun. :innocent: Ellers så kan jeg fortelle at oppdretter til din neste hund, er Peter Jackson :innocent: Jepp du får snart en til, rase var eh litt ubestemmelig- men fin da :D

Ellers kos dere videre, det er så gøy å lese hvordan dere har det. :)

OMG :lol: :lol: Nå kjenner jeg at jeg er kjempespent på min neste hund :lol:

Herlige snuppa! Hvor gammel er hun blitt nå?

Og Siri, nytt kamera betyr SPAMMING av bilder ;)

Hun ble 3 måneder den 1. mars (man går over til å telle mnd når de tipper 3, sant? Og ikke uker?).

Jeg har jo plaget mine facebookvenner med massivt spam vøtt - men kunne sikkert blitt flinkere til å legge ut litt her også :D. Men nå blir det bare helgefotos siden jeg begynte å jobbe igjen denne uka. Kjenner at jeg godt kunne hatt fri lenger ja :).

Men sånn for å si litt mer om unge frøken Fryd, da :).

Hun har helt klart fått mer kontroll på blærefunksjon og sånt nå, og det er mange dager siden jeg tørket tiss på gulvet nå faktisk - når jeg tenker meg om :). Jeg har selvsagt gått ut med henne ofte, men nå merker jeg at det går lenger og lenger mellom hver gang hun trenger å ut. DET er deilig :).

Hun er veldig oppmerksom på meg, men har begynt å få litt selektiv hørsel når vi er ute for en liten luftetur. Ting begynner å dukke opp under snøen og det er selvsagt myyyyye kulere enn hun kjerringa som står på trappa og roper *host*.

Hun går pent i bånd, enn så lenge, men vil svært gjerne gå ved siden av sin store helt, onkel Willy, når vi går tur sammen med ham. Jeg ser for meg at dette kan bli "morsomt" når hun blir større og drar på mer... Mulig vi burde trene på å gå pent OGSÅ når Willy er med?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for jeg får sett lille mini-wookien på fb, for hun er jo helt til å spise opp! Og drikker hun fortsatt vann av glass eller er hun blitt så stor at hun har gått over til kaffe? :P Men knallsøt er hun, med det fiiineste stripper navnet evver (men NB! Hun kan jo være oppkallt etter Jasmin i Disneys Aladdin tegnefilm.. bare litt mer strippersk i stavingen liksom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for jeg får sett lille mini-wookien på fb, for hun er jo helt til å spise opp! Og drikker hun fortsatt vann av glass eller er hun blitt så stor at hun har gått over til kaffe? :P Men knallsøt er hun, med det fiiineste stripper navnet evver (men NB! Hun kan jo være oppkallt etter Jasmin i Disneys Aladdin tegnefilm.. bare litt mer strippersk i stavingen liksom..)

Yasmine har ikke helt skjønt konseptet IKKE GÅ PÅ BORDET, ennå, så vannglass er ganske utsatt, det samme med alle kopper på bordet, i grunnen, og også maten min når jeg spiser. Da har jeg i grunnen to snuter - en på hver siden - sånn ca 10 cm fra matfatet mitt :aww:.

For øvrig legger jeg all skyld på oppdretter og hannhundeier når det gjelder navnet hennes :D. Det er alltid hannhunden som har skylda, sant (og da eieren)? Eller oppdretter? Så de to sammen? Hva kunne man forvente liksom? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmine har ikke helt skjønt konseptet IKKE GÅ PÅ BORDET, ennå, så vannglass er ganske utsatt, det samme med alle kopper på bordet, i grunnen, og også maten min når jeg spiser. Da har jeg i grunnen to snuter - en på hver siden - sånn ca 10 cm fra matfatet mitt :aww:.

Og du har sikkert gjort mange forsøk på å si fra at bordet er forbudt område. :teehe::ustol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...